Jump to content

Arsenal preseason 2022-2023


Stefanb

Recommended Posts

  • Replies 180
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 minute ago, Pirès#7 said:

Blir så frustrert av å se på Niles.. slurvete og likegyldig

Jeg blir fryktelig skuffa. Fysisk og teknisk har han alt til rette for å bli en klassespiller, men mentalt er han langt unna. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Tony said:

Hvordan var målet Arsenal slapp inn? Hadde et kort strømbrudd her. Selvfølgelig når Arsenal spiller.

Det var et skudd fra utenfor 16. Mari altfor passiv. Utagbart nede i venstre hjørnet til Ramsdale. 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Simbad said:

Mari er forferdelig når det spilles en høy linje. Han så bedre ut når vi spilte med 5 bak og satset på kontringer under første halvdel av Artetas tid her.

Sant. Til dels holding og, utrolig treg og bommer en av de på å bryte foran så har dem ikke sjans å løpe det opp. Da er det autostrada. 

Edited by Pirès#7
Link to comment
Share on other sites

Just now, Tony said:

Tror Lampard er første manageren som får sparken. Ligger under 3-0 til pause mot Minnesota. 

De har ikke et veldig godt lag. Eneste spilleren jeg kunne tenke meg å hatt hos oss, er Anthony Gordon. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Tony said:

Tror Lampard er første manageren som får sparken. Ligger under 3-0 til pause mot Minnesota. 

Mye mulig. Men helt ekstremt hvor dårlig Everton har blitt år etter år, jo mer penger de bruker. De har en utrolig middelmådig stall nå i forhold til tidligere.

Link to comment
Share on other sites

Skuffende førsteomgang. Forventet mye mer av Pepe og AMN. Mari vet vi ikke er god nok. Holding er ok backup når vi legger om til 3 bak, men veldig klønete og feiltimer mye.

Sambi decent, men ikke det helt store fra han heller. Spiller med håndbrekket på.

Nketiah og Martinelli kombinerte fint ved målet. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...