Jump to content

Arsenal preseason 2022-2023


Stefanb

Recommended Posts

59 minutes ago, Tony said:

Mange bytter i andre omgang. Spilte med 3 bak som ikke fungerte. Mistet taket i kampen. Ble bedre etter ca 70 min når vi spilte med 4 bak igjen.

Eneste jeg fikk ut av andre omgang er at Bellerin, Niles, Nelson og Pepe må selges fort som f****. Beste spillerne i andre omgang var Nketiah, Holding, Mari og Elneny. 

Ellers verdt å nevne er at jeg aldri har sett Arteta så sint på sidelinja som han var i andre omgang. Var en situasjon med Niles der han slo ballen rett ut over sidelinjen. 

Takk for oppsummering!

Dette høres ut som en god gjennomkjøring. Liker at Arteta stiller harde krav allerede i pre-season. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 180
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vurderte å holde meg våken for denne, men når den nå blir litt utsatt så får jeg heller se den i morgen.

God natt folkens! :) 

PS: Zinchenko er sett i Orlando ved lagbussen iført en Arsenal treningstrøye ;) 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Tony said:

Så bilder fra stadion for et par timer siden, da var det blå himmel og streikende varmt. Nå er det visst pøsregn, lyn og torden.

Er visst flere fra Florida som mener det her er helt normalt for dem. Forhåpentligvis er dette siste gang vi drar til Florida. Noen mente at det hadde vært bedre å spille i Atlanta, siden de har tak som kan trekkes over. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...