Jump to content

Arsenal preseason 2022-2023


Stefanb

Recommended Posts

  • Replies 180
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gjorde mye med Elneny inn samt Jesus og Martinelli inn for Pepe og ESR. Problemet til de to sistnevnte er at de er altfor lite direkte og ballkjælende. Mange ser seg blinde på målene til ESR i en periode forrige sesong. Men jeg synes han mangler svært mye i banespillet og ikke minst presspillet.

Link to comment
Share on other sites

Elneny med en kanon.

1 minute ago, Pirès#7 said:

Gjorde mye med Elneny inn samt Jesus og Martinelli inn for Pepe og ESR. Problemet til de to sistnevnte er at de er altfor lite direkte og ballkjælende. Mange ser seg blinde på målene til ESR i en periode forrige sesong. Men jeg synes han mangler svært mye i banespillet og ikke minst presspillet.

Smith Rowe har mange fantastiske kvaliteter, men han var bedre i spillet sitt når han kom inn i laget i 20/21 sesongen. Da spilte han pasninger, jobbet hardt og var disiplinert. Sesongen som var så ble det langt mer direkte og mindre involvering fra han. Veldig synd da han kan være ekstremt dominerende når han er i det rette lunet.

Edit: Jesus presser forsvarsspilleren til selvmål! :D 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Pirès#7 said:

Trodde jeg så feil og leita desperat etter Saliba der ute i ett par minutter først 😜 

😂😂

Burde jo ha visst det var Mari. Saliba er ikke så ræva 😅

Link to comment
Share on other sites

Husker jeg fryktet at Tierney var kjeks, fikk beskjed om at det var tull.. Spørs om jeg ikke hadde rett 😕 Tåler jo knapt kamper.

jesus leverer, ellers er det en fryktelig dårlig midtbane vi ser ut til å starte CP kampen med så langt. Xhaka - elneny? Kunne vært 2016

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Marius- said:

Husker jeg fryktet at Tierney var kjeks, fikk beskjed om at det var tull.. Spørs om jeg ikke hadde rett 😕 Tåler jo knapt kamper.

jesus leverer, ellers er det en fryktelig dårlig midtbane vi ser ut til å starte CP kampen med så langt. Xhaka - elneny? Kunne vært 2016

Tierney ble byttet ut etter 30 minutter da det var hans første involvering etter skade. Så han er ikke skadet.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...