Jump to content

23.04.22 Manchester United (H)


Simbad

Recommended Posts

Just now, Verminator5 said:

Hvordan kan vi la dette middelmådige drittlaget rundpsille oss på denne måten? Er vi så nervøse?

Xhaka!!!!!

Ramsdale, Tavares og Cedric har vært ekstremt ustabile/nervøse i dag. Det skaper dessverre en nervøsitet i hele laget.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 136
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Just now, Stefanb said:

Kun vi som får røde kort på sånt som skal være rødt.

 

Akkuratt i dag klager jeg ikke på dommerene, men den er dårlig. 

Er vel ca samme Mason Mount gjør når vi spiller mot Chelsea, han fikk ikke gult engang.

Link to comment
Share on other sites

Just now, elx said:

 

Akkuratt i dag klager jeg ikke på dommerene, men den er dårlig. 

Er vel ca samme Mason Mount gjør når vi spiller mot Chelsea, han fikk ikke gult engang.

Jepp.

Altså: Jeg sier ikke at vi ikke har fortjent flere av våre røde kort, men det er faktisk kun vi som blir tatt gjennom VAR på røde kort på denne måten. Alle andre slipper unna!

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Ray1955 said:

Vi skulle ha brukt Eleny allerede fra CP kampen så hadde vi hatt  flere poeng nå, han har vært uvurderlig i de to siste.

Synes han er den perfekte squadplayer. Skjønner ikke hvorfor vi ikke forlenger med ham

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Ray1955 said:

Vi skulle ha brukt Eleny allerede fra CP kampen så hadde vi hatt  flere poeng nå, han har vært uvurderlig i de to siste.

Det kan tenkes. Han er ikke den beste når vi skal dominere kamper, men i tette oppgjør gjør ofte en god figur.

Link to comment
Share on other sites

Tror aldri jeg har sett en mer offensiv back en Tavares, fyren er helt vill. Gjør mye rart og mye bra annethvert minutt. Forhåpentligvis blir han litt kaldere jo eldre han blir, enorm fysikk på mannen og skaper mye mer liv fremover enn tierney.

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Pirès#7 said:

Tror aldri jeg har sett en mer offensiv back en Tavares, fyren er helt vill. Gjør mye rart og mye bra annethvert minutt. Forhåpentligvis blir han litt kaldere jo eldre han blir, enorm fysikk på mannen og skaper mye mer liv fremover enn tierney.

Aldri kjedelig med Tavares på banen.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...