Ray1955 Posted April 23, 2022 Report Share Posted April 23, 2022 Forsvarsspillet, helt grusomt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted April 23, 2022 Report Share Posted April 23, 2022 Vi er oss selv like. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted April 23, 2022 Report Share Posted April 23, 2022 Vi gir sikkert bort flere gave pakninger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted April 23, 2022 Report Share Posted April 23, 2022 9 minutes ago, Ben Elfen said: Soares ass. kom inn i forrige kamp og minnet om føkkings Maradona «in his prime». I dag ser han ut som @Verminator5da han spilte back for Spydeberg gutter 14 i en kamp de tapte 11-2 for Skiptvedt Vi tapte ALDRI for Skiptvet! Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted April 23, 2022 Report Share Posted April 23, 2022 Vi må faen meg opp flere hakk bakover, er helt horribelt å se på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted April 23, 2022 Report Share Posted April 23, 2022 2 minutes ago, Verminator5 said: Vi tapte ALDRI for Skiptvet! Skiptvedt har alltid vært ræva- men Spydeberg har alltid vært verre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted April 23, 2022 Report Share Posted April 23, 2022 1 minute ago, Ben Elfen said: Skiptvedt har alltid vært ræva- men Spydeberg har alltid vært verre Motsatt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted April 23, 2022 Report Share Posted April 23, 2022 Syntes ESR er anonym. Martinelli ville laget mer trøbbel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted April 23, 2022 Report Share Posted April 23, 2022 Til tider ser de bakerste ut som klovner. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted April 23, 2022 Report Share Posted April 23, 2022 7 minutes ago, Verminator5 said: Motsatt! Motsatt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted April 23, 2022 Report Share Posted April 23, 2022 Just now, Ben Elfen said: Motsatt Begge er ræva. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners77 Posted April 23, 2022 Report Share Posted April 23, 2022 Elendig forsvar, Ramsdale har ikke vert på sitt beste de siste kamper. I sine beste dager hadde han tatt flere av de siste måla. Er no en god dommer for oss denne gangen. Martinelli inn for Smith R som ikke er på topp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirès#7 Posted April 23, 2022 Report Share Posted April 23, 2022 Ikke en bra omgang egentlig, defensivt iallefall. Skapt mye fremover! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted April 23, 2022 Report Share Posted April 23, 2022 6 minutes ago, Gunners77 said: Elendig forsvar, Ramsdale har ikke vert på sitt beste de siste kamper. I sine beste dager hadde han tatt flere av de siste måla. Er no en god dommer for oss denne gangen. Martinelli inn for Smith R som ikke er på topp. For meg virker det som om Ramsdale spiller med noe smerte. Er langt unna det nivået han var på tidligere i sesongen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted April 23, 2022 Report Share Posted April 23, 2022 Tror faktisk leno hadde vært bedre ja. Noe som ikke stemmer med Ramsdale for tia. Ellers er jeg enig i at dette var en rar omgang. Ikke er vi veldig gode, men forsvar til begge lag er helt håpløse. Så har vi hatt flaks med dommer, noe uvant. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted April 23, 2022 Report Share Posted April 23, 2022 Vi må spille bedre i 2 omgang hvis vi skal vinne. Frykter feil i forsvaret blir det som ødelegger for oss. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted April 23, 2022 Report Share Posted April 23, 2022 Der må du gjøre bedre med avslutningen Nuno! Der trenger du ikke å kline til! Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted April 23, 2022 Report Share Posted April 23, 2022 (edited) Får de faen meg straffe de og... Så jævla typisk oss... Edited April 23, 2022 by elx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted April 23, 2022 Report Share Posted April 23, 2022 Hva faen er det Tavares driver med.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted April 23, 2022 Report Share Posted April 23, 2022 Just now, Stefanb said: Hva faen er det Tavares driver med.. Typisk Tavares, han gjør så mye feil på en kamp at jeg spyr faen meg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted April 23, 2022 Report Share Posted April 23, 2022 Klovneri nok en gang. Slår aldri feil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted April 23, 2022 Report Share Posted April 23, 2022 HAN BOMMER!!!!!!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted April 23, 2022 Report Share Posted April 23, 2022 Just now, elx said: Typisk Tavares, han gjør så mye feil på en kamp at jeg spyr faen meg. Jepp. Han har mye godt for seg, men fy faen så mye dritt han gjør. Det positive han gjør veier ikke opp for det negative. Så bommer Bruno! JA!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted April 23, 2022 Report Share Posted April 23, 2022 Er det nå mulig å få orden på dette helvetes forsvars spillet vårt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted April 23, 2022 Report Share Posted April 23, 2022 (edited) Just now, Stefanb said: Jepp. Han har mye godt for seg, men fy faen så mye dritt han gjør. Det positive han gjør veier ikke opp for det negative. Så bommer Bruno! JA!! Nuno håper jeg aldeles blir leid ut neste sesong. Han har skyhøyt potensial, men han mangler veldig mye...Han er rett og slett ikke god nok for PL per dags dato. Få inn Tomi for Nuno og flytt Cedric til høyre. Hadde _aldri_ trodd at Bruno skulle bomme... Men fyfaen så deilig!! Edited April 23, 2022 by elx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts