Jump to content

23.04.22 Manchester United (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 136
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

6 minutes ago, Gunners77 said:

Elendig forsvar, Ramsdale har ikke vert på sitt beste de siste kamper. I sine beste dager hadde han tatt flere av de siste måla. Er no en god dommer for oss denne gangen. Martinelli inn for Smith R som ikke er på topp.

For meg virker det som om Ramsdale spiller med noe smerte. Er langt unna det nivået han var på tidligere i sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Tror faktisk leno hadde vært bedre ja. Noe som ikke stemmer med Ramsdale for tia. Ellers er jeg enig i at dette var en rar omgang. Ikke er vi veldig gode, men forsvar til begge lag er helt håpløse. Så har vi hatt flaks med dommer, noe uvant. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, elx said:

Typisk Tavares, han gjør så mye feil på en kamp at jeg spyr faen meg.

Jepp.

Han har mye godt for seg, men fy faen så mye dritt han gjør. Det positive han gjør veier ikke opp for det negative.

Så bommer Bruno! JA!!

Link to comment
Share on other sites

Just now, Stefanb said:

Jepp.

Han har mye godt for seg, men fy faen så mye dritt han gjør. Det positive han gjør veier ikke opp for det negative.

Så bommer Bruno! JA!!

 

Nuno håper jeg aldeles blir leid ut neste sesong. Han har skyhøyt potensial, men han mangler veldig mye...Han er rett og slett ikke god nok for PL per dags dato. Få inn Tomi for Nuno og flytt Cedric til høyre.

 

Hadde _aldri_ trodd at Bruno skulle bomme... Men fyfaen så deilig!!

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...