Stefanb Posted April 23, 2022 Report Share Posted April 23, 2022 Just now, Verminator5 said: Hvordan kan vi la dette middelmådige drittlaget rundpsille oss på denne måten? Er vi så nervøse? Xhaka!!!!! Ramsdale, Tavares og Cedric har vært ekstremt ustabile/nervøse i dag. Det skaper dessverre en nervøsitet i hele laget. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted April 23, 2022 Report Share Posted April 23, 2022 Saka skadet. Fuck.. Pepe/Martinelli/Smith Rowe må steppe opp nå i hans fravær. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted April 23, 2022 Report Share Posted April 23, 2022 1 minute ago, Stefanb said: Saka skadet. Fuck.. Pepe/Martinelli/Smith Rowe må steppe opp nå i hans fravær. Satse på han gikk av før det røska i hanstringen Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted April 23, 2022 Report Share Posted April 23, 2022 Det der skal være rødt på Bruno. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted April 23, 2022 Report Share Posted April 23, 2022 Just now, elx said: Det der skal være rødt på Bruno. Det skal det faktisk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted April 23, 2022 Report Share Posted April 23, 2022 Det er RØDT KORT Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted April 23, 2022 Report Share Posted April 23, 2022 Kun vi som får røde kort på sånt som skal være rødt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted April 23, 2022 Report Share Posted April 23, 2022 Just now, Stefanb said: Kun vi som får røde kort på sånt som skal være rødt. Akkuratt i dag klager jeg ikke på dommerene, men den er dårlig. Er vel ca samme Mason Mount gjør når vi spiller mot Chelsea, han fikk ikke gult engang. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted April 23, 2022 Report Share Posted April 23, 2022 Just now, elx said: Akkuratt i dag klager jeg ikke på dommerene, men den er dårlig. Er vel ca samme Mason Mount gjør når vi spiller mot Chelsea, han fikk ikke gult engang. Jepp. Altså: Jeg sier ikke at vi ikke har fortjent flere av våre røde kort, men det er faktisk kun vi som blir tatt gjennom VAR på røde kort på denne måten. Alle andre slipper unna! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted April 23, 2022 Report Share Posted April 23, 2022 Deilig seier nok en gang. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted April 23, 2022 Report Share Posted April 23, 2022 Så jævlig deilig. Topp 4 håpet lever helt klart! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted April 23, 2022 Report Share Posted April 23, 2022 Magisk start på denne lørdagen, plutselig har vi slått både Chelsea og manu. Meget deilig. Håper Saka er raskt tilbake Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted April 23, 2022 Report Share Posted April 23, 2022 (edited) Bare håpe at Brentford slår Spurs i dag. Hadde vært en DEILIG Lørdag Edited April 23, 2022 by elx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted April 23, 2022 Report Share Posted April 23, 2022 Sykt deilig, og lite fortjent. Det gjør det egentlig enda deiligere. Fuck Man Utd! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted April 23, 2022 Report Share Posted April 23, 2022 Vi skulle ha brukt Eleny allerede fra CP kampen så hadde vi hatt flere poeng nå, han har vært uvurderlig i de to siste. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted April 23, 2022 Report Share Posted April 23, 2022 4 minutes ago, elx said: Bare håpe at Brentford slår Spurs i dag. Hadde vært en DEILIG Fredag Eller lørdag om du vil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted April 23, 2022 Report Share Posted April 23, 2022 2 minutes ago, Ray1955 said: Vi skulle ha brukt Eleny allerede fra CP kampen så hadde vi hatt flere poeng nå, han har vært uvurderlig i de to siste. Synes han er den perfekte squadplayer. Skjønner ikke hvorfor vi ikke forlenger med ham Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirès#7 Posted April 23, 2022 Report Share Posted April 23, 2022 Deilig!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted April 23, 2022 Report Share Posted April 23, 2022 1 minute ago, Ray1955 said: Vi skulle ha brukt Eleny allerede fra CP kampen så hadde vi hatt flere poeng nå, han har vært uvurderlig i de to siste. Det kan tenkes. Han er ikke den beste når vi skal dominere kamper, men i tette oppgjør gjør ofte en god figur. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted April 23, 2022 Report Share Posted April 23, 2022 9 minutes ago, elx said: Bare håpe at Brentford slår Spurs i dag. Hadde vært en DEILIG Fredag Jepp, og at Eriksen avgjør for dem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted April 23, 2022 Report Share Posted April 23, 2022 13 minutes ago, Ben Elfen said: Eller lørdag om du vil Satt å tenkte på om du hadde drukket.. Ser nå at jeg har drukket. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted April 23, 2022 Report Share Posted April 23, 2022 6 minutes ago, elx said: Satt å tenkte på om du hadde drukket.. Ser nå at jeg har drukket. 😂😂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirès#7 Posted April 23, 2022 Report Share Posted April 23, 2022 Tror aldri jeg har sett en mer offensiv back en Tavares, fyren er helt vill. Gjør mye rart og mye bra annethvert minutt. Forhåpentligvis blir han litt kaldere jo eldre han blir, enorm fysikk på mannen og skaper mye mer liv fremover enn tierney. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted April 23, 2022 Report Share Posted April 23, 2022 9 minutes ago, Pirès#7 said: Tror aldri jeg har sett en mer offensiv back en Tavares, fyren er helt vill. Gjør mye rart og mye bra annethvert minutt. Forhåpentligvis blir han litt kaldere jo eldre han blir, enorm fysikk på mannen og skaper mye mer liv fremover enn tierney. Aldri kjedelig med Tavares på banen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners77 Posted April 23, 2022 Report Share Posted April 23, 2022 Nå driter jeg i hvordan vi spiller resten av sesongen bare vi klarer 4 plassen, den betyr alt for meg og hvis vi ikke klarer det er sesongen mislykkes for min del. Det er min personlige mening. Blir gjevlig skuffet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts