RP7 Posted April 23, 2022 Report Share Posted April 23, 2022 Elneny enorm igjen. For en ro den mannen har. Jeg tror han må ha 100% på pass i dag. Kan ikke huske et feilpass. Alltid spillbar og de kroppsfintene hans for å frigjøre seg er helt geniale. Dekker enorme rom og har ekstrem fysisk kapasitet. Gi mannen ny kontrakt umiddelbart. I mine øyne gir han oss langt mer enn Partey når de spiller i spann med Xhaka Link to comment Share on other sites More sharing options...
RP7 Posted April 23, 2022 Report Share Posted April 23, 2022 Ellers har vi for en gangs skyld endel dommeravgjørelser som går vår vei. Elanga kunne fint fått straffe begge gangene mot Tavares. Den siste er veldig lik den Xhaka ryker på mot City. Begge holder på innsiden av låret og stenger angriper. Ronaldo sin offside er marginal og jeg kan egentlig ikke skjønne at det er offside. Både ved Nketia og Ronaldo sin så tegner de linjene uten å ha riktig tidspunkt i forhold til når ballen går. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted April 23, 2022 Report Share Posted April 23, 2022 15 minutes ago, RP7 said: Ellers har vi for en gangs skyld endel dommeravgjørelser som går vår vei. Elanga kunne fint fått straffe begge gangene mot Tavares. Den siste er veldig lik den Xhaka ryker på mot City. Begge holder på innsiden av låret og stenger angriper. Ronaldo sin offside er marginal og jeg kan egentlig ikke skjønne at det er offside. Både ved Nketia og Ronaldo sin så tegner de linjene uten å ha riktig tidspunkt i forhold til når ballen går. Soares hadde også en klønete viljehands i et fall som jeg mener burde ha vært straffe. Enig angående Elneny. Den perfekte squadspilleren, skulle ønske vi forlenget med ham Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted April 23, 2022 Report Share Posted April 23, 2022 Jeg tror og håper at alle goonere ser at Xhaka er en nøkkelspiller for oss. Han er de facto vår lagkaptein og neste sesong bør det være han som bærer armbåndet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted April 23, 2022 Report Share Posted April 23, 2022 1 hour ago, Tapapa said: Jeg tror og håper at alle goonere ser at Xhaka er en nøkkelspiller for oss. Han er de facto vår lagkaptein og neste sesong bør det være han som bærer armbåndet. Det skjer neppe igjen. Men viktig spiller Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted April 23, 2022 Report Share Posted April 23, 2022 Kom igjen Brentford! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted April 23, 2022 Report Share Posted April 23, 2022 14 minutes ago, sas2002 said: Kom igjen Brentford! Får vel være fornøyd med dette resultatet, jævla synd at den headinga til Toney ikke gikk inn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted April 23, 2022 Report Share Posted April 23, 2022 Det var vel kamp 2 på rad for de uten en eneste avslutning på mål 👍 Måtte det fortsette Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted April 23, 2022 Report Share Posted April 23, 2022 5 hours ago, RP7 said: Elneny enorm igjen. For en ro den mannen har. Jeg tror han må ha 100% på pass i dag. Kan ikke huske et feilpass. Alltid spillbar og de kroppsfintene hans for å frigjøre seg er helt geniale. Dekker enorme rom og har ekstrem fysisk kapasitet. Gi mannen ny kontrakt umiddelbart. I mine øyne gir han oss langt mer enn Partey når de spiller i spann med Xhaka Jeg husker et feilpass foran vår 16 meter som ble JÆVLA farlig... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted April 23, 2022 Report Share Posted April 23, 2022 37 minutes ago, elx said: Jeg husker et feilpass foran vår 16 meter som ble JÆVLA farlig... Nå er Elneny god å ha, men skal vi utvikle oss videre så skal ikke Elneny være med Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted April 23, 2022 Author Report Share Posted April 23, 2022 6 hours ago, RP7 said: Ellers har vi for en gangs skyld endel dommeravgjørelser som går vår vei. Elanga kunne fint fått straffe begge gangene mot Tavares. Den siste er veldig lik den Xhaka ryker på mot City. Begge holder på innsiden av låret og stenger angriper. Ronaldo sin offside er marginal og jeg kan egentlig ikke skjønne at det er offside. Både ved Nketia og Ronaldo sin så tegner de linjene uten å ha riktig tidspunkt i forhold til når ballen går. De linjene var horrible. Linja på Nketiah ble satt på stillbildet før ballen traff Saka. Helt latterlig. Fernandes skulle dog hatt rødt på stemplinga på Tavares. Der går han inn for å skade. Men det var jammen på tide at vi fikk kontroversielle dommeravgjørelser vår vei med tanke på hvor mye dritt som har gått andre veien. Vi er heldige dag og jeg tror fansen er mye av grunnen til det. Digger måten Arteta og gutta har fått fansen skikkelig med på laget. Det kan ofte være forskjellen på 3 og 0 poeng i en slik kamp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted April 24, 2022 Report Share Posted April 24, 2022 2 poeng forran Spurs med 5 kamper igjen å spille. Nå er vi plutselig små favoritter igjen. Spurs har Liverpool borte igjen . Så aldri den komme at vi skulle vinne mot Chelsea og United. Dette blir spennende helt inn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts