Jump to content

23.04.22 Manchester United (H)


Simbad

Recommended Posts

Elneny enorm igjen. For en ro den mannen har. Jeg tror han må ha 100% på pass i dag. Kan ikke huske et feilpass. Alltid spillbar og de kroppsfintene hans for å frigjøre seg er helt geniale. Dekker enorme rom og har ekstrem fysisk kapasitet. 
Gi mannen ny kontrakt umiddelbart. I mine øyne gir han oss langt mer enn Partey når de spiller i spann med Xhaka

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 136
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ellers har vi for en gangs skyld endel dommeravgjørelser som går vår vei. Elanga kunne fint fått straffe begge gangene mot Tavares. Den siste er veldig lik den Xhaka ryker på mot City. Begge holder på innsiden av låret og stenger angriper. 
Ronaldo sin offside er marginal og jeg kan egentlig ikke skjønne at det er offside. Både ved Nketia og Ronaldo sin så tegner de linjene uten å ha riktig tidspunkt i forhold til når ballen går. 

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, RP7 said:

Ellers har vi for en gangs skyld endel dommeravgjørelser som går vår vei. Elanga kunne fint fått straffe begge gangene mot Tavares. Den siste er veldig lik den Xhaka ryker på mot City. Begge holder på innsiden av låret og stenger angriper. 
Ronaldo sin offside er marginal og jeg kan egentlig ikke skjønne at det er offside. Både ved Nketia og Ronaldo sin så tegner de linjene uten å ha riktig tidspunkt i forhold til når ballen går. 

Soares hadde også en klønete viljehands i et fall som jeg mener burde ha vært straffe. 
 

Enig angående Elneny. Den perfekte squadspilleren, skulle ønske vi forlenget med ham

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Tapapa said:

Jeg tror og håper at alle goonere ser at Xhaka er en nøkkelspiller for oss. Han er de facto vår lagkaptein og neste sesong bør det være han som bærer armbåndet.

Det skjer neppe igjen. Men viktig spiller 

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, RP7 said:

Elneny enorm igjen. For en ro den mannen har. Jeg tror han må ha 100% på pass i dag. Kan ikke huske et feilpass. Alltid spillbar og de kroppsfintene hans for å frigjøre seg er helt geniale. Dekker enorme rom og har ekstrem fysisk kapasitet. 
Gi mannen ny kontrakt umiddelbart. I mine øyne gir han oss langt mer enn Partey når de spiller i spann med Xhaka

 

Jeg husker et feilpass foran vår 16 meter som ble JÆVLA farlig...

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, RP7 said:

Ellers har vi for en gangs skyld endel dommeravgjørelser som går vår vei. Elanga kunne fint fått straffe begge gangene mot Tavares. Den siste er veldig lik den Xhaka ryker på mot City. Begge holder på innsiden av låret og stenger angriper. 
Ronaldo sin offside er marginal og jeg kan egentlig ikke skjønne at det er offside. Både ved Nketia og Ronaldo sin så tegner de linjene uten å ha riktig tidspunkt i forhold til når ballen går. 

De linjene var horrible. Linja på Nketiah ble satt på stillbildet før ballen traff Saka. Helt latterlig.

Fernandes skulle dog hatt rødt på stemplinga på Tavares. Der går han inn for å skade. 

Men det var jammen på tide at vi fikk kontroversielle dommeravgjørelser vår vei med tanke på hvor mye dritt som har gått andre veien. Vi er heldige dag og jeg tror fansen er mye av grunnen til det. Digger måten Arteta og gutta har fått fansen skikkelig med på laget. Det kan ofte være forskjellen på 3 og 0 poeng i en slik kamp. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...