Jump to content

02.12.21 Manchester United (B)


Simbad

Recommended Posts

 image.png.1a1bb5e68caf2eaaea2a19b615204534.png Manchester United v    Arsenal arsenal-1.png?itok=7a6a0zug    
Torsdag 2. desember 2021, kl 21:15 Old Trafford 
Premier League , 14. runde 
Kampen vises direkte på TV2 Play

Ønsket lag:

Ramsdale

Tomi - White - Gabriel - Tavares

 Partey - Sambi 

Saka - MØ8 - ESR

Auba

 

 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 184
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

33 minutes ago, Sir John said:

Må ikke se seg blind på Tavares' offensive bravader, Tierney er en bedre forsvarer og spiller mot United hvis kampklar. Ole or not, United har spillere av et helt annet kaliber enn dem Tavares har møtt, Liverpool unntatt og det gikk vel ikke så overbevisende.

Velkommen tilbake @Sir John

Link to comment
Share on other sites

38 minutes ago, Sir John said:

Må ikke se seg blind på Tavares' offensive bravader, Tierney er en bedre forsvarer og spiller mot United hvis kampklar. Ole or not, United har spillere av et helt annet kaliber enn dem Tavares har møtt, Liverpool unntatt og det gikk vel ikke så overbevisende.

Det gikk ikke så overbevisende. Faktisk gikk det nesten like dårlig som Tierney mot Chelsea. 

Link to comment
Share on other sites

Holder meg fortsatt til at Tavares ikke har spilt seg ut av laget. Spiller du og presterer så fortjener du fortsatt tilliten. Tierney er en bra spiller og på den måten så har Arteta et luksus problem.  Tierney er sikkert spillesugen , men kan han også være litt " rusten " etter en periode på benk ?

Link to comment
Share on other sites

39 minutes ago, Oh-To-Be-A-Gooner said:

Dessverre har United fått en kick-start på sesongen etter at Ole forsvant. Tror dessverre dette blir et greit tap. 

Kickstart meg i rævva. De har vært elendige i begge kampene - og flakset seg til resultater. 

Link to comment
Share on other sites

45 minutes ago, Stefanb said:

Faen.

Eventuelt Martinelli på høyresiden.. Pepe er virkelig ute i kulda om dagen

Vi får nå se. Det viktigste er at de bakre fem fortsetter den gode jobben. Sambi er god. Partey må skjerpe seg (han kan risikere å miste plassen til Xhaka etterhvert). Auba må ra se sammen. Alle vet han kan, men det er begrenset hvor lenge han kan være ute av form og likevel første navnet på blokka. 
ESR var vårt julemirkakel i fjor blankskurte Martinelli blir det i år? 

Link to comment
Share on other sites

Hvis ikke Partey tar seg sammen, så risikerer han å bli satt ut til fordel for AMN. Når Xhaka er tilbake, så risikerer han å bli parkert der permanent. 

Sambi er i ferd med å vokse til å bli noe virkelig stort. Det er en fornøyelse å se han spille. 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Sir John said:

Vel, da blir det Kolasinac på back da 😂

Sorry mac, Kola er skadet. Potential return 22.1.22 😞

Skal vi si at vi starter med Mari da? 

Ps, personlig blir jeg veldig overrasket om ikke Tavares starter til torsdag. I tillegg må vi ikke glemme at United er mer på nivå med Wolves, Brentford, Aston Villa og Everton og at det er en avgrunn mellom dem og lag som City, Pool og Chelsea. Og, jeg er klar over at United klarte et heldig poeng mot United sist.

Jeg forventer en seier.

Link to comment
Share on other sites

40 minutes ago, Tapapa said:

Sorry mac, Kola er skadet. Potential return 22.1.22 😞

Skal vi si at vi starter med Mari da? 

Ps, personlig blir jeg veldig overrasket om ikke Tavares starter til torsdag. I tillegg må vi ikke glemme at United er mer på nivå med Wolves, Brentford, Aston Villa og Everton og at det er en avgrunn mellom dem og lag som City, Pool og Chelsea. Og, jeg er klar over at United klarte et heldig poeng mot United sist.

Jeg forventer en seier.

Treningskamp? 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Ben Elfen said:

Jadda. Både West Ham og Wolves avga poeng 💪🏼  En enkel borteseier i morgen så er vi på en fortjent fjerde plass

Vinner vi i morgen så er vi definitivt på en velfortjent 4 plass. Når Arsenal imidlertid er i en sånn situasjon så har det vært en evigvarende lei tendens til å gå til h..........

Skulle vi vinne i morgen så er det enda et godt tegn på at ting er i ferd med å rette seg opp i klubben vår. Måtte det bare skje for det er rette tiden å sende noen absolutt gode jule hilsener til stor brautede United fans 🙂 

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Gunners68 said:

Vinner vi i morgen så er vi definitivt på en velfortjent 4 plass. Når Arsenal imidlertid er i en sånn situasjon så har det vært en evigvarende lei tendens til å gå til h..........

Skulle vi vinne i morgen så er det enda et godt tegn på at ting er i ferd med å rette seg opp i klubben vår. Måtte det bare skje for det er rette tiden å sende noen absolutt gode jule hilsener til stor brautede United fans 🙂 

Amen!

Link to comment
Share on other sites

Tierny har ikke spilt på lang tid. Det er ikke til denne kampen man da rullerer. 
La ham få 30 min hjemme først. 
Tavares er armer og bein, men han har en utrolig evne til å treffe med taklingene sine. 
Ønsker ingen endringer bak. 
Partey er fortsatt et mysterium for meg. Fra det meget gode til det håpløse på 5 minutter. 
AMN kan fint ta hans plass i dag. Jeg syns han får for lite tillit og både andre halvdel i forrige sesong og samtlige kamper denne sesongen har han levert meget bra. Han har en ro og nærteknikk som er helt latterlig og en løpskapasitet Partey kan drømme om. 
Martinelli bør starte fremfor Pépé av samme grunn som Tavares. Kommer rett fra god opplevelse i forrige kamp og har vist at han er på hugget. Mot United må det løpes hele kampen og først Martinelli deretter Pépé så vil United slå sprekker. De er dårlige bakover. 
Hadde startet dette laget:

                Rams

Tomiyasu  White Gabriel Tavares

Martinelli AMN Sambi ESR

          Laca Auba

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...