Jump to content

02.12.21 Manchester United (B)


Simbad

Recommended Posts

Arteta og Auba har en alt for defensiv og underdog inngang på bortebane. Har vi fortsatt etter 1-0 istedemfor å bli feig å legge seg lavt så har vi vunnet

 

Dette United laget var svakt.

Arteta har tydeligvis bestemt seg for at Pepe ikke er i planene hans. Når Eddie som nekter å signere ny kontrakt blir kastet innpå så stusser jeg veldig.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 184
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det var et surt tap i går kveld. Vi åpnet bra , tok ledelsen , og så falt vi av. Et par spillere mistet ballen / sleivet med pasninger alt for mye ,  spesielt Partey. Han skal ha det at han ble bedre i 2 omgang. Så måtte vi selvfølgelig gi United en gave pakning på verst tenkelig tidspunkt , 3 minutter før pause. Men , som nevnt så falt vi av etter av vi tok ledelsen. Det har vært en lei tendens hos oss. Hvorfor lar Arteta det skje gang på gang ? 

Vi har noen gode sjanser til å score , blir snytt for en soleklar straffe , men det vil ikke gå Arsenals vei. Så sørger Ødegaard for en utligning , for deretter å prestere en hjerneblødning. Vi tapte som vi normalt gjør på Old Trafford. Men , vi ble ikke pisset på som vi ble mot City og Pool. 

Vi kommer til å tape flere kamper , men vi er med der oppe. Alt er ikke helsvart. Nå blir det Everton i fritt fall i neste kamp. De vet at hvis de legger inn 90 minutter med hardt fysisk spill så sliter vi. Lag som har tapt mange kamper har også en lei tendens til å snu det når de møter Arsenal.

Arteta syntes jeg ventet for lenge med bytter i går. Hvorfor han valgte Eddie i stedet for Pepe er helt uforståelig. Martinelli syntes jeg gjør det bra. Auba legger ned et stykke arbeid her og der , men bidrar lite ellers. Skremmende lite. 

Link to comment
Share on other sites

Arteta sitter trygt. Det er positive ting på gang , selv om det kladder her og der. Treffer ikke alltid like godt med taktikken og bytter kommer sent / spillere kommer innpå uten at noen skjønner hvorfor , eks Eddie i går kveld. I går var det flere sentrale spillere som sviktet. Alt er til slutt Artetas ansvar ,men det vil ta tid å bygge lag. 

Hadde ikke noen som helst tro på topp 4 før sesongen. Ikke topp 6 heller , men de nye spillerne har gjort det bra. De vil få erfaring som gjør de til enda bedre spillere. Seier mot Everton og vi er der vi skal være på tabellen. Det er opp til spillerne dette her nå. Så må Arteta ta noen riktige avgjørelser for laget i tillegg.

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Verminator5 said:

Mener du at Arteta bør få sparken dersom laget taper de neste to kampene?

Ja da har han tapt mot «alle» lagene vi kjemper med om europa plass på kort tid. Nå tror jeg IKKE vi taper begge disse altså. 

Link to comment
Share on other sites

44 minutes ago, Marius- said:

Ja da har han tapt mot «alle» lagene vi kjemper med om europa plass på kort tid. Nå tror jeg IKKE vi taper begge disse altså. 

Å tape borte mot City, Liverpool og Man U er ingen krise i kampen om topp 4. hjemme mot Chelsea sved mer, men de møtte oss på et tidspunkt som ikke passet oss så godt tydeligvis. Vi møter snart West Ham hjemme de forventer jeg at vi slår og vi slo Tottenham. 

Link to comment
Share on other sites

47 minutes ago, Ben Elfen said:

Å tape borte mot City, Liverpool og Man U er ingen krise i kampen om topp 4. hjemme mot Chelsea sved mer, men de møtte oss på et tidspunkt som ikke passet oss så godt tydeligvis. Vi møter snart West Ham hjemme de forventer jeg at vi slår og vi slo Tottenham. 

Jeg bare sier at hvis Arteta ikke får resultater nå i kampene mot Everton og west ham, så kan han godt pakke sakene sine. :) Tipper vi får 4p i de to kampene 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...