Simbad Posted December 2, 2021 Author Report Share Posted December 2, 2021 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted December 2, 2021 Report Share Posted December 2, 2021 Nei nei nei, elneny ….. AMN og Sambi burde vært før her ass. Ville sett Pepe i steden for martinelli også. Men United spiller vell med en 4er bak, som aldri har spilt sammen før. Krysser fingrene. Men mast litt troen. Vi må ha kontroll sentralt i banen ska det bli noe her Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted December 2, 2021 Report Share Posted December 2, 2021 Partey-Elneny mot United i fjor var eksepsjonelle, men jeg må få si at jeg er overrasket. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted December 2, 2021 Report Share Posted December 2, 2021 21 minutes ago, Pirès#7 said: Elneny?? Hjelpes. Ser ikke EN god grunn til å starte med han foran lokonga og niles. United har en svært svak sentral midtbane som vi burde angripe mer offensivt... Elneny er en rutinert herremann, med en enorm motor. Uniteds midtbane er best uten press. Jeg kan forstå logikken. Som @Tapapa nevner leverte Partey/Elneny meget bra på OT i fjor. Jeg er allikevel overrasket. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirès#7 Posted December 2, 2021 Report Share Posted December 2, 2021 1 minute ago, Verminator5 said: Elneny er en rutinert herremann, med en enorm motor. Uniteds midtbane er best uten press. Jeg kan forstå logikken. Som @Tapapa nevner leverte Partey/Elneny meget bra på OT i fjor. Jeg er allikevel overrasket. Både AMN og Lokonga er teknisk overlegen og fysisk minst like bra, om ikke bedre. Og elneny har knapt spilt fotball siden i sommer. Svært merkelig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted December 2, 2021 Author Report Share Posted December 2, 2021 Jeg håper Arteta har en klar plan for å starte Elneny i dag. Overraskende. Har fungert før, men nå møter vi et lag som nok er veldig gira på å vise at de fortjener å bli satset på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted December 2, 2021 Report Share Posted December 2, 2021 Egyptere er kjent for å ha veldig god teknikk når det kommer til sløve kameler. Derav er han foran de andre i køen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted December 2, 2021 Report Share Posted December 2, 2021 Partey må skjerpe seg nå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted December 2, 2021 Report Share Posted December 2, 2021 Forferdelig av Partey. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted December 2, 2021 Report Share Posted December 2, 2021 3 minutes ago, Gunners68 said: Partey må skjerpe seg nå. Ser ut som han prøver å etterligne Fred. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RP7 Posted December 2, 2021 Report Share Posted December 2, 2021 Partey er nok en gang helt håpløs. 3 farlige balltap på 10 min Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted December 2, 2021 Report Share Posted December 2, 2021 Partey fortsetter med det slurvet Faen ass Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted December 2, 2021 Report Share Posted December 2, 2021 DET ER MÅL!!!! Hans egen spiller skader De Gea! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted December 2, 2021 Report Share Posted December 2, 2021 Det var jo scoring! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted December 2, 2021 Report Share Posted December 2, 2021 Keeper blir stemplet av egen spiller. Dette må da være mål for fan! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RP7 Posted December 2, 2021 Report Share Posted December 2, 2021 Det er mål. Ballen er inne før han blåser. Det betyr at han ikke kan annulere. I tillegg egen spiller. Fy f.. så elendig. Deilig:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted December 2, 2021 Report Share Posted December 2, 2021 Det er tydeligvis kaffepause i VAR-bussen, som alltid når scum spiller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted December 2, 2021 Report Share Posted December 2, 2021 Dette er faen meg skandale om ikke VAR sjekker det!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted December 2, 2021 Report Share Posted December 2, 2021 Kan noen for helvete forklare h or for det ikke ble scoring. Jeg gir fan meg opp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted December 2, 2021 Report Share Posted December 2, 2021 DEILIG!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted December 2, 2021 Report Share Posted December 2, 2021 Yes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted December 2, 2021 Report Share Posted December 2, 2021 1 minute ago, Verminator5 said: Det er tydeligvis kaffepause i VAR-bussen, som alltid når scum spiller. De kom tydeligvis tilbake i tide til siste replay. Deilig!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RP7 Posted December 2, 2021 Report Share Posted December 2, 2021 Hadde de annullert så kunne man sparket ned egen keeper hver gang det var målsjanse i mot 😂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted December 2, 2021 Report Share Posted December 2, 2021 1 minute ago, RP7 said: Hadde de annullert så kunne man sparket ned egen keeper hver gang det var målsjanse i mot 😂 😂😂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted December 2, 2021 Report Share Posted December 2, 2021 2 minutes ago, RP7 said: Hadde de annullert så kunne man sparket ned egen keeper hver gang det var målsjanse i mot 😂 Faktisk en jævla solid plan det der. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts