Jump to content

02.12.21 Manchester United (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 184
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nei nei nei, elneny ….. AMN og Sambi burde vært før her ass. Ville sett Pepe i steden for martinelli også. Men United spiller vell med en 4er bak, som aldri har spilt sammen før. Krysser fingrene. Men mast litt troen. Vi må ha kontroll sentralt i banen ska det bli noe her

Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, Pirès#7 said:

Elneny?? Hjelpes. Ser ikke EN god grunn til å starte med han foran lokonga og niles. United har en svært svak sentral midtbane som vi burde angripe mer offensivt...

Elneny er en rutinert herremann, med en enorm motor. Uniteds midtbane er best uten press. Jeg kan forstå logikken. Som @Tapapa nevner leverte Partey/Elneny meget bra på OT i fjor. Jeg er allikevel overrasket.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Verminator5 said:

Elneny er en rutinert herremann, med en enorm motor. Uniteds midtbane er best uten press. Jeg kan forstå logikken. Som @Tapapa nevner leverte Partey/Elneny meget bra på OT i fjor. Jeg er allikevel overrasket.

Både AMN og Lokonga er teknisk overlegen og fysisk minst like bra,  om ikke bedre. Og elneny har knapt spilt fotball siden i sommer. Svært merkelig.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...