Jump to content

18.09.21 Burnley (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 206
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

En ting som er positivt med NLD er at formen inn i den kampen ikke teller. Forhåpentligvis så har vi alle sammen friske og raske.

Positivt med kampen i dag er at jeg syntes laget målte seg mot Burnley på fysikken, selv om Taylor var veldig ettergivende mot Burnley og litt mindre mot oss.

Ramsdale var også veldig veldig oppløftende sammen med Gabriel og Tomi.

Link to comment
Share on other sites

Solid første omgang. Martin var god! Litt heseblesende 2 omgang. Vi var gode lille perioden med lokonga og partey, men sleit litt når partey gikk ut. Idag går pekefinger til Smith rowe og saka som jeg syntes var svake. White må også få en liten pekefinger, selv om han stort sett var solid. Vi får heller ikke med Pepe som ønsket, men han gjorde jo ikke feil selv. 
Uansett er det ikke bare å hente 3p på turf, så bra jobba 👏

Edited by Marius-
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Marius- said:

Solid første omgang. Martin var god! Litt heseblesende 2 omgang. Vi var gode lille perioden med lokonga og partey, men sleit litt når partey gikk ut. Idag går pekefinger til Smith rowe og saka som jeg syntes var svake. Vi får heller ikke med Pepe som ønsket, men han gjorde jo ikke feil selv. 
Uansett er det ikke bare å hente 3p på turf, så bra jobba 👏

Godt oppsummert. Strålende fornøyd med tre poeng på Turf More. Vi matcher de delvis på fysikken i dag, og det kan vi takke Gabriel for. Solid kamp av han. Ramsdale ser også ut som et solid kjøp. God til å plukke innlegg. 

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Marius- said:

Solid første omgang. Martin var god! Litt heseblesende 2 omgang. Vi var gode lille perioden med lokonga og partey, men sleit litt når partey gikk ut. Idag går pekefinger til Smith rowe og saka som jeg syntes var svake. White må også få en liten pekefinger, selv om han stort sett var solid. Vi får heller ikke med Pepe som ønsket, men han gjorde jo ikke feil selv. 
Uansett er det ikke bare å hente 3p på turf, så bra jobba 👏

Pépé har to meget svake avleveringer da vi kom 3 mot 2 ved to anledninger i 2.   omgang. Ellers vår beste

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, RP7 said:

Pépé har to meget svake avleveringer da vi kom 3 mot 2 ved to anledninger i 2.   omgang. Ellers vår beste

Enig. Nå syns jeg klubben skal  være litt proaktiv. Forlenge kontrakten hans, koste hva det koste vil. Han bør avslutte karrieren som en legende for oss. Det bor så sykt mye fotball i gutten og nå jobber han begge veier også. 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Tapapa said:

Enig. Nå syns jeg klubben skal  være litt proaktiv. Forlenge kontrakten hans, koste hva det koste vil. Han bør avslutte karrieren som en legende for oss. Det bor så sykt mye fotball i gutten og nå jobber han begge veier også. 

For en gangs skyld er jeg helt enig med deg.

Link to comment
Share on other sites

Med tanke på hvor mange innlegg Burnley slår vil jeg si det var ganske imponerende at vi kun slipper til 3 avslutninger på mål og kanskje bare en av de en stor sjanse som Ramsdale redder mesterlig. Hele kampen er vi flinke til å gå i kropp. 

Vi vil jo helst se at vi spiller bedre enn vi gjør i dag, men det er mye positivt å ta med seg videre.

Link to comment
Share on other sites

Dette er forøvrig skysports igjen med rating. Denne gang er jeg ikke enig i alt. White får 7, helt feil spør du meg når han roter og er en god keeper fra å gi dem straffe. Partey 5? Som nevnt før; subjektive ratinger som ikke nødvendigvis må være korrekte. 

B2011EEA-0F31-42C4-BB62-797D7A4D6AFC.jpeg

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Oh-To-Be-A-Gooner said:

Hvor mange kamper er Partey ute nå montro? Vår viktigste spiller uten tvil.

Tror ikke han er ute, men bekymringsverdig at han ennå ikke kan stå kamper ut. Spilte vel så å si alt før han kom til oss 😕 Håper han stabiliserer seg snart 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Marius- said:

Dette er forøvrig skysports igjen med rating. Denne gang er jeg ikke enig i alt. White får 7, helt feil spør du meg når han roter og er en god keeper fra å gi dem straffe. Partey 5? Som nevnt før; subjektive ratinger som ikke nødvendigvis må være korrekte. 

B2011EEA-0F31-42C4-BB62-797D7A4D6AFC.jpeg

Synes White ikke fortjener mer enn 6. Hadde han ikke prøvd å drible i eget forsvar og mistet ball i førsteomgangen samt slått en elendig pasning mot Ramsdale som er våken og unngår å lage straffespark er jeg enig i 7. Han spilte seg opp i andreomgang etter en litt rar førsteomgang. Partey eide midtbanen i førsteomgangen og da Lokonga kom inn og han fikk mer hjelp var han god igjen frem til han ble byttet ut. Synes han fortjener minst en 7. ESR var også bedre i dag enn Saka, men frisparket Saka skaper er matchavgjørende. 

 

Dette er forøvrig vår første seier mot Burnley siden 17. august 2019.

De tre kampene vi har spilt mot de siden da har endt 1-1, 0-1 og 0-0.

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Marius- said:

Tror ikke han er ute, men bekymringsverdig at han ennå ikke kan stå kamper ut. Spilte vel så å si alt før han kom til oss 😕 Håper han stabiliserer seg snart 

Kom med en alvorlig hamstringskade som han har slått opp 3 ganger. Ikke spesielt lovende 

Link to comment
Share on other sites

Så kampen en gang til. Syns det er sterkt hvordan vi sto opp i duellspillet til burnley idag. Var aldri gutter mot menn. Ramsdale i feltet imponerte meg stort i dag, for det blir ikke værre en dette. 3 poeng her er sterkt. Måtte vi klare å utnytte dette momentumet her til neste helg. 
 

offensivt skurrer det litt. Her må vi ta steg. Press-spillet skuffer meg litt. Men samtidig e det vanskelig å stå høyt på et lag som poler ballen opp med en gang de får press på seg. Pepe ser bra ut. Kombinasjonsspillet sitter til tider, men vi blir for upresis i siste tredjedel. Kanskje Saks skal for hvile neste? Han var svak idag. 
 

men e fan av en midtbane med partey - ødegaard / Esr. Syns partey var enorm som ankeret vårt idag. Håper xhaka blir ute av laget neste helg

Link to comment
Share on other sites

Vi vant kampen i allefall - på banen 🙂 Om vi vant slåsskampen som oppstod etter kampen vites ikke , men det ble vist bråk på tribunen etter kampen.

Vi får prøve å komme sterkere tilbake neste helg både på banen og med å gjette resultatet 🙂 

5 - 0 🙂 

Edited by Gunners68
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Gunners68 said:

Vi vant kampen i allefall - på banen 🙂 Om vi vant slåsskampen som oppstod etter kampen vites ikke , men det ble vist bråk på tribunen etter kampen.

Vi får prøve å komme sterkere tilbake neste helg både på banen og med å gjette resultatet 🙂 

5 - 0 🙂 

Var ikke jeg som gjettet 5-0 altså

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Gunners68 said:

Mener å huske at du tippet 0 - 3. 5 - 0 er seieren over Spurs neste helg 🙂 

Jeg tippet 3-0 og fortjente å få rett. Vi sliter fortsatt offensivt. Saka med to dårlige første toucher og Pepe med en fryktelig dårlig pasning til Auba ødela for dette denne gang. Nå vi etter 5 spilte kamper har Ødegaard som delt toppscorer med 1 mål så der vi hvor skoen trykker. 
 

5-0 mot Tottenham er å tro på julenissen. Vi vinner 2-0

Edited by Ben Elfen
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...