Jump to content

18.09.21 Burnley (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 206
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 minute ago, Ben Elfen said:

oppdatert. 9 stykk som har gjettet - noen, slik som @RP7, mangler fantasi og hermer etter andre

Begrenset hvor mange forskjellige resultater det kan være😂

 

Sitter og ser på Wol-Bre. Dommerne i PL er fantastisk dårlige. Stanser spillet midt i en god Wol sjanse fordi en Bre faller på egenhånd og blir liggende i egen 16.

Bre spiller takler nøyaktig slik Xhaka gjorde mot City uten at noe skjer.

Jeg blir rett og slett helt oppgitt og skjønner ikke hvordan de kan opptre så forskjellig 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, RP7 said:

Begrenset hvor mange forskjellige resultater det kan være😂

 

Sitter og ser på Wol-Bre. Dommerne i PL er fantastisk dårlige. Stanser spillet midt i en god Wol sjanse fordi en Bre faller på egenhånd og blir liggende i egen 16.

Bre spiller takler nøyaktig slik Xhaka gjorde mot City uten at noe skjer.

Jeg blir rett og slett helt oppgitt og skjønner ikke hvordan de kan opptre så forskjellig 

😂😂

 

@Rosicky07 savner både tippetråden og matchrating statistikkene som noen her førte

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Rosicky07 said:

Super fan av lagoppstillingen vi stiller idag, måtte de prestere så bra at de tvinger xhaka ut av laget til mot spurs

Jeg er ganske sikker på at Xhaka kommer til å få mindre spilletid denne sesongen og jeg tror at han med stor sannsynlighet kommer til å bli solgt neste sommer. 

Link to comment
Share on other sites

Det går så saaaaskte… Presset til Arsenal og spesielt Saka er så dårlig at jeg blir gal. Hvordan er det mulig å jogge i press?? De eneste som løper er Ødegaard og Pépé. 
 

White bruker så lang tid med ballen at jeg blir gal. Han fremstår ekstremt usikker 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...