Jump to content

18.09.21 Burnley (B)


Simbad

Recommended Posts

Generelt sett har vi kontroll, men vi ser at laget ikke akkurat flyter av selvtillit. Når Smith Rowe, Saka, Ødegaard og Pepe begynner med kombinasjonsspillet og ting går raskere så ser man at Burnley ikke holder med, men pdd. så sliter laget med selvtilliten. Derav det veldig forsiktige spillet vårt, mye trilling av ball i det bakre leddet for å slite ut Burnley.

Føler gutta har god kontroll generelt sett, men Taylor liker å la Burnley være fysiske samtidig som vi ikke får lov til det.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 206
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Saka må matches i form. Han er rett og slett helt ute av det for tiden. Elendig som førstforsvarer, feig i duellene, klarer ikke å passere spillere og bommer på timing i pass og mottak. Små marginer og snart er han der. Per i dag rett og slett fryktelig svak. 
Tierny årets enkleste kamp. Ikke blitt utfordret på sin side i det hele tatt. 

Pépé banens beste sammen Martin og ESR. Mister ikke ball, tøffe i press og setter fart fremover. 

ESR får dog trekk for ekstremt dårlig gjennomført kontring på slutten.  

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Stefanb said:

Føler gutta har god kontroll generelt sett, men Taylor liker å la Burnley være fysiske samtidig som vi ikke får lov til det.

Det er ganske sykt. Burnley får lov til å holde på nesten som de vil mot våre angrepsspillere, men når Gabriel bare er sterkere enn Barnes får han frispark i mot... 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Simbad said:

Partey er en klassespiller. Håper han klarer å holde seg skadefri mesteparten av denne sesongen. 

Ingen tvil om det. Partey var den spilleren forrige år jeg mente vi trengte og som vi faktisk hentet. I Atletico Madrid var han omtrent aldri skadet. Hadde vel mistet sånn 4-5 kamper totalt over 6 år, så kommer han til Arsenal og blir skadet jevnt og trutt hele sesongen (+ nå i preseason).

Ganske latterlig sånn sett. Håper Sambi blir Partey's direkte backup når han trenger hvile.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Tapapa said:

Rart vi ikke fikk straffe imot. Ballen traff armen til Pepe 

Da tror jeg seriøst at jeg hadde klikka og aldri giddi å sett på fotball igjen.

Godt spill og en stor sjanse til Smith Rowe! Burde fått langt mer trykk i det skuddet der!

Link to comment
Share on other sites

Just now, Stefanb said:

Kan godt få innpå Martinelli eller Tavares for Saka snart. Elsker "Little Chili", men han er litt ut av det her nå.

Han har vært elendig så lenge jeg har sett kampen. Gullgutten bør få en hvil når han ikke funker. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Stefanb said:

Kan godt få innpå Martinelli eller Tavares for Saka snart. Elsker "Little Chili", men han er litt ut av det her nå.

Han er ute av form, men vi ser med en gang han får ballen rettvendt og kan sette fart mot forsvaret til Burnley, så blir det farligheter. 

Men ja, vi har nå nok av alternativer til å gi ham litt hvile. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...