Jump to content

18.09.21 Burnley (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 206
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mye må rettes på. Mot N så gjøres det fortsatt grove feil som mot et bedre lag hadde ført til mål i mot. Feks så får Pukki ta ned ballen, vende opp og skyte fra 7 meter dypt inn i overtiden. En god blokk fra Gabriel reddet oss, men at han får muligheten er håpløst..

Saka har vært fryktelig svak både offensivt, men spesielt defensivt og passer overhode ikke sammen Tierny. Det er en motorvei for motstanderene i hver eneste kamp. Han var ok som venstre vingback, veldig dårlig som førsteforsvarer i en  5-er på midten. Skal han spille må han enten være en ving i 4-3-3 eller flyttes mot høyre. Han er den som har skuffet meg mest samtidig som det er idioti å forvente at en tenåring skal bære laget.. Bør ikke starte i dag. 
 

Pépé er den som skaper mest og trolig løper mest mot N. Han er fryktelig nære å få alt til å flyte, men mangler så langt noen få cm på flere mål. Når det løsner og selvtilliten kommer så blir han ustoppelig. Vår viktigste offensive spiller og må starte. 
 

Auba viser vilje og lyst. Tror han er på vei. 
 

Tierny får masse skryt. For hva? Utallige feilposisjoneringer, svakt duellspill, dårlige innlegg og ingen samarbeid med resten av forsvaret eller mannen foran seg. Ikke riktig mann mot Burnley. 
 

Holding er vår beste duellspiller. Burnley har kraft, men ikke fart. Bør spille for å sloss med Barnes og Wood. 
 

Ditto for Gabriel. 
 

White ut vestre i en 3-er bak. 
 

ESR før Ødegaard i denne. 
 

Mitt lag:

                           Rams

    White           Holding        Gabriel
Tomiyasu   AMN       Partey           ESR
      Pépé              Laca         Auba

 

Dvs et lag vi aldri vil få se sammen😂

Link to comment
Share on other sites

Seier borte mot Burnley vil bety mye for fortsettelsen. Seier er selvfølgelig mulig , men jeg frykter som tidligere nevnt fysikken til Burnley. 5 - 0 borte mot Burnley er det ikke mange lag som vil klare , derfor tviler jeg på en så klar seier - men du verden det vill vært moro 🙂 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Gunners68 said:

Seier borte mot Burnley vil bety mye for fortsettelsen. Seier er selvfølgelig mulig , men jeg frykter som tidligere nevnt fysikken til Burnley. 5 - 0 borte mot Burnley er det ikke mange lag som vil klare , derfor tviler jeg på en så klar seier - men du verden det vill vært moro 🙂 

Keg var langt mer moderat enn @Tonyjeg tippet 0-3

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...