Jump to content

Bukayo Saka


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 106
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

3 hours ago, Tony said:

Saka har forlatt Englands landslagstropp grunnet positiv covid test. 

alltid bra med landslagserfaring for unge gutter - men jeg er litt kynisk og krysser da fingrene for et raskt sykdomsforløp og at han da hvertfall ikke kom skadet tilbake. God bedring til gutten.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

Vi har mange glitrende spillere og flere har vist et nivå jeg knapt hadde trudd de hadde inne. I perioder var Saliba feilfri, Partey helt umulig for motstander, Ødegaard helt superb m.fl. allikevel, hvis Saka fortsetter som han har gjort de siste årene, så er det han og bare han som er mr Arsenal, eller SakArsenal om du vil.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
2 hours ago, Pirès#7 said:

Herlig! Håper han får litt mer hvile neste sesong, han var HELT tom de siste par månedene og bare en skygge av seg selv.

Det er et av mine ankepunkter med Arteta. Han må bli flinkere til å bruke stallen sin/rotere spillere. Forhåpentligvis blir det bedre neste sesong. 

Link to comment
Share on other sites

41 minutes ago, Simbad said:

Det er et av mine ankepunkter med Arteta. Han må bli flinkere til å bruke stallen sin/rotere spillere. Forhåpentligvis blir det bedre neste sesong. 

Det kan bli bedre neste sesong hvis vi får inn flere bedre spillere. Er enig i at han burde ha rotert mer, men han bruker konstant de beste i start ellveren. Når Saliba gikk ut ble han erstattet av Holding. Det gikk brukbart i begynnelsen, men så fikk vi merke savnet av Saliba. Går Partey eller Xhaka ut så et det duket for Vieira.

Vi har potensielt flere som kan slå ut i full blomst. Men,  vi trenger de som gjør at vi kan hevde oss i PL og nå også CL.

Guardiola kan omtrent stille to sterke lag. Det kan ikke Arteta. Ikke ennå.

 

 

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, Marius- said:

Han får takke for 4 mill i uka også, gjerne fortsette utviklinga :)

ja, eg hadde det i bakhodet, men var så nøgd med mitt eige ordspel at det trumfa faktumet at signaturen gir han faktisk ein lottokupong i veka med garantert sju rette :)

5 hours ago, Simbad said:

Det er et av mine ankepunkter med Arteta. Han må bli flinkere til å bruke stallen sin/rotere spillere. Forhåpentligvis blir det bedre neste sesong. 

Det irriterte meg og til tider med Arteta at han tviholdt på spesielt Martinelli/Saka sjølv når vi hadde drept kampen etter 50-60 min så spilte dei gjerne heile kampen etter den kampbelastningen dei har hatt, spesielt Saka som spilte omtrent samtlige minutt for England òg, i VM-pausa. Her kunne Arteta latt enkelte spelarar kvile og tanken hadde ikkje vært tom siste 5-7 kampar 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

×
×
  • Create New...