Jump to content

Bukayo Saka


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 106
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 months later...
52 minutes ago, Verminator5 said:

Gratulerer med ny kontrakt, Saka!😁

Oi dæven. Jeg visste ikke at han satt her og leste. 
 

Gratulerer med Ny kontrakt Saka. Satser på at du feirer med hattrick i dag. 
 

hils mor

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Han ble vel mom sist landskamp? Her er satsen hans fra den kampen:

Bukayo Saka's game by numbers vs. Republic of Ireland: 

100% take-ons completed
100% aerials won
100% tackle-success rate
90% passing accuracy
57 touches
3 chances created (=most)
2 shots 
1 foul won
1 shot on target
1 penalty won

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

Saka er tatt ut til den engelske troppen. Gratulerer, det er sikkert gøy for unggutten, selv om jeg personlig hadde håpet på at han skulle få en god ferie i sommer. 

Da blir jeg nødt til å se England spille i sommer. 

Link to comment
Share on other sites

59 minutes ago, Tapapa said:

Saka er tatt ut til den engelske troppen. Gratulerer, det er sikkert gøy for unggutten, selv om jeg personlig hadde håpet på at han skulle få en god ferie i sommer. 

Da blir jeg nødt til å se England spille i sommer. 

Akkurat det jeg tenker også.

Moro for Saka, men kjipt for oss mtp. at han kunne hatt veldig godt av å hvile litt. Pluss han blir garantert skuffa over England's pretasjoner :P 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Stefanb said:

Akkurat det jeg tenker også.

Moro for Saka, men kjipt for oss mtp. at han kunne hatt veldig godt av å hvile litt. Pluss han blir garantert skuffa over England's pretasjoner :P 

😀 

Link to comment
Share on other sites

Kjenner jeg landslagsmanagere rett (noe jeg ikke nødvendigvis gjør) så er det de etablerte som i stor grad får spilletid i slike turneringer, så jeg antar at Saka får brukbart med hvile i EM-perioden.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Polljen said:

Kjenner jeg landslagsmanagere rett (noe jeg ikke nødvendigvis gjør) så er det de etablerte som i stor grad får spilletid i slike turneringer, så jeg antar at Saka får brukbart med hvile i EM-perioden.

Det kommer nok veldig an på om Southgate kommer til å stille med 4 eller 3/5 bak. Blir det tre midtstoppere kommer kanskje Saka til å starte som venstre vingback. Blir det en 'vanlig' 4er bak er han nok heller reserve med Chilwell som førstevalg. Synes uttaket var litt merkelig med 4 høyrebacker, men Walker har tidligere spilt på høyresiden i en tremannslinje bak, så det kan være noe sånt det tenkes?

Chilwell kan spille både vingback/back og til venstre i en tremannslinje, så Southgate har et par muligheter. 

Link to comment
Share on other sites

Gutten er klasse. Bare håpet at England ikke dro han med til EM og vi fikk han frisk, restituert og sulten når sesongen ble sparket igang..

Men gratulerer med første mål for England Bukayo!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
1 hour ago, Tapapa said:

Saka starter for England, ergo må Tapapa se sin første kamp i dette mesterskapet.

Jeg driter i hvem som vinner, bare Saka skinner!

Forferdelig dømt av dommer. Saka skulle hatt et soleklart frispark. 

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Simbad said:

Forferdelig dømt av dommer. Saka skulle hatt et soleklart frispark. 

En ting er at dommeren stod 1 meter unna og ikke får med seg forseelsen. Deretter setter dommeren opp et arrogant mafia tryne og avviser det hele.

Link to comment
Share on other sites

Guttungen ble kåret til motm, noe han blir hver eneste gang han starter for England. Allikevel må jeg få si at jeg forventet enda mer av ham.

Standarden for Saka bør ligge på at han ikke bare blir banens beste, men at han blir banens overlegent dominerende spiller. Dette i kamp etter kamp. Dette for England. 

For Arsenal skal han slite meg å bli banens beste i konkurranse med ESR og Pepe. Jeg tror Pepe kommer til å herje neste sesong. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...