Simbad Posted February 21, 2020 Report Share Posted February 21, 2020 (edited) Bukayo Saka Fødselsdato: 5/11-2001 Fødselsted: Ealing, England Høyde: 178 Posisjon: Venstre ving, venstre midtbane, venstre vingback, venstreback Edited February 21, 2020 by Simbad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted February 21, 2020 Author Report Share Posted February 21, 2020 For et talent. Bukayo Saka, sign da ting! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted February 21, 2020 Report Share Posted February 21, 2020 1 hour ago, Simbad said: For et talent. Bukayo Saka, sign da ting! *thing Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted February 21, 2020 Report Share Posted February 21, 2020 Skal bli spennende å se om vi roter vekk signaturen hans eller får landet det tidlig nå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted July 1, 2020 Report Share Posted July 1, 2020 Quote Yes, min yndling på vårt nåværende lag blir hos oss i lang tid! https://www.arsenal.com/news/bukayo-saka-signs-new-long-term-contract Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted July 1, 2020 Report Share Posted July 1, 2020 Gratulerer med ny kontrakt, Saka!😁 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted July 1, 2020 Report Share Posted July 1, 2020 52 minutes ago, Verminator5 said: Gratulerer med ny kontrakt, Saka!😁 Oi dæven. Jeg visste ikke at han satt her og leste. Gratulerer med Ny kontrakt Saka. Satser på at du feirer med hattrick i dag. hils mor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted July 1, 2020 Author Report Share Posted July 1, 2020 Fantastisk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted November 13, 2020 Report Share Posted November 13, 2020 Han ble vel mom sist landskamp? Her er satsen hans fra den kampen: Bukayo Saka's game by numbers vs. Republic of Ireland: 100% take-ons completed 100% aerials won 100% tackle-success rate 90% passing accuracy 57 touches 3 chances created (=most) 2 shots 1 foul won 1 shot on target 1 penalty won Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted January 20, 2021 Report Share Posted January 20, 2021 Disse to kommer til å herje for oss de neste femten årene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted February 5, 2021 Report Share Posted February 5, 2021 Stem på Saka som månedens spiller! https://www.premierleague.com/news/2008334 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted June 1, 2021 Report Share Posted June 1, 2021 Saka er tatt ut til den engelske troppen. Gratulerer, det er sikkert gøy for unggutten, selv om jeg personlig hadde håpet på at han skulle få en god ferie i sommer. Da blir jeg nødt til å se England spille i sommer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted June 1, 2021 Report Share Posted June 1, 2021 59 minutes ago, Tapapa said: Saka er tatt ut til den engelske troppen. Gratulerer, det er sikkert gøy for unggutten, selv om jeg personlig hadde håpet på at han skulle få en god ferie i sommer. Da blir jeg nødt til å se England spille i sommer. Akkurat det jeg tenker også. Moro for Saka, men kjipt for oss mtp. at han kunne hatt veldig godt av å hvile litt. Pluss han blir garantert skuffa over England's pretasjoner Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted June 1, 2021 Report Share Posted June 1, 2021 1 hour ago, Stefanb said: Akkurat det jeg tenker også. Moro for Saka, men kjipt for oss mtp. at han kunne hatt veldig godt av å hvile litt. Pluss han blir garantert skuffa over England's pretasjoner 😀 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted June 2, 2021 Report Share Posted June 2, 2021 Kjenner jeg landslagsmanagere rett (noe jeg ikke nødvendigvis gjør) så er det de etablerte som i stor grad får spilletid i slike turneringer, så jeg antar at Saka får brukbart med hvile i EM-perioden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted June 2, 2021 Author Report Share Posted June 2, 2021 3 hours ago, Polljen said: Kjenner jeg landslagsmanagere rett (noe jeg ikke nødvendigvis gjør) så er det de etablerte som i stor grad får spilletid i slike turneringer, så jeg antar at Saka får brukbart med hvile i EM-perioden. Det kommer nok veldig an på om Southgate kommer til å stille med 4 eller 3/5 bak. Blir det tre midtstoppere kommer kanskje Saka til å starte som venstre vingback. Blir det en 'vanlig' 4er bak er han nok heller reserve med Chilwell som førstevalg. Synes uttaket var litt merkelig med 4 høyrebacker, men Walker har tidligere spilt på høyresiden i en tremannslinje bak, så det kan være noe sånt det tenkes? Chilwell kan spille både vingback/back og til venstre i en tremannslinje, så Southgate har et par muligheter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted June 2, 2021 Report Share Posted June 2, 2021 Det blir spilletid på de som scorer . Saka 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted June 2, 2021 Report Share Posted June 2, 2021 Gutten er klasse. Bare håpet at England ikke dro han med til EM og vi fikk han frisk, restituert og sulten når sesongen ble sparket igang.. Men gratulerer med første mål for England Bukayo! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted June 22, 2021 Report Share Posted June 22, 2021 Saka starter for England, ergo må Tapapa se sin første kamp i dette mesterskapet. Jeg driter i hvem som vinner, bare Saka skinner! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted June 22, 2021 Author Report Share Posted June 22, 2021 1 hour ago, Tapapa said: Saka starter for England, ergo må Tapapa se sin første kamp i dette mesterskapet. Jeg driter i hvem som vinner, bare Saka skinner! Forferdelig dømt av dommer. Saka skulle hatt et soleklart frispark. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted June 22, 2021 Report Share Posted June 22, 2021 10 minutes ago, Simbad said: Forferdelig dømt av dommer. Saka skulle hatt et soleklart frispark. En ting er at dommeren stod 1 meter unna og ikke får med seg forseelsen. Deretter setter dommeren opp et arrogant mafia tryne og avviser det hele. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted June 23, 2021 Report Share Posted June 23, 2021 Guttungen ble kåret til motm, noe han blir hver eneste gang han starter for England. Allikevel må jeg få si at jeg forventet enda mer av ham. Standarden for Saka bør ligge på at han ikke bare blir banens beste, men at han blir banens overlegent dominerende spiller. Dette i kamp etter kamp. Dette for England. For Arsenal skal han slite meg å bli banens beste i konkurranse med ESR og Pepe. Jeg tror Pepe kommer til å herje neste sesong. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted June 23, 2021 Report Share Posted June 23, 2021 Denne er lesverdig https://www.theguardian.com/football/blog/2021/jun/22/bukayo-saka-euro-2020-england-czech-republic Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted June 23, 2021 Report Share Posted June 23, 2021 https://www.vg.no/sport/fotball/i/WOQpOr/england-i-ekstase-over-kronprins-fabelaktig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted June 23, 2021 Author Report Share Posted June 23, 2021 6 minutes ago, Tapapa said: https://www.vg.no/sport/fotball/i/WOQpOr/england-i-ekstase-over-kronprins-fabelaktig Vi har et eksepsjonelt talent i Saka. Blir spennende å se hvor mye Arteta klarer å få ut av ham, ESR og Martinelli neste sesong. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts