Jump to content

Bukayo Saka


Simbad

Recommended Posts

2 hours ago, Tapapa said:

Det er hyggelig å komme over en journalist som kan skrive (med et glimt i øyet), følgende avsnitt fikk en ellers sindig vestlending til å trekke på smilebåndet:
"Certainly the Czechs seemed to have few answers. By the middle of the first half, their left-back Jan Boril was responding to Saka’s advances by simply running in the opposite direction as fast as he could, furiously back-pedalling in mortal terror of actually having to engage. It was at this point that you almost began to feel sorry for these seasoned international defenders. Please, Bukayo. That man has a wife and children at home. Be reasonable."

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 106
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

6 minutes ago, Polljen said:

Det er hyggelig å komme over en journalist som kan skrive (med et glimt i øyet), følgende avsnitt fikk en ellers sindig vestlending til å trekke på smilebåndet:
"Certainly the Czechs seemed to have few answers. By the middle of the first half, their left-back Jan Boril was responding to Saka’s advances by simply running in the opposite direction as fast as he could, furiously back-pedalling in mortal terror of actually having to engage. It was at this point that you almost began to feel sorry for these seasoned international defenders. Please, Bukayo. That man has a wife and children at home. Be reasonable."

Fantastisk skrevet :D 

Jeg gruer meg allerede til at PSG, City, Bayern m.fl. begynner å vifte med sjekkheftet. 

Link to comment
Share on other sites

38 minutes ago, Polljen said:

Det holder ikke med ett sjekkhefte 😁

Helt enig. Sakas verdi er vanskelig å tallfeste i dagens marked. Jeg ønsker bare at vi får ha ham i fred, uten forstyrrelser fra de største og rikeste. Det må være lov å drømme😊

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, Verminator5 said:

Helt enig. Sakas verdi er vanskelig å tallfeste i dagens marked. Jeg ønsker bare at vi får ha ham i fred, uten forstyrrelser fra de største og rikeste. Det må være lov å drømme😊

Hvis klubben bruker penger på å få inn de rette typene så vil Saka bli. Hvis det motsatte skjer og vi roter det forferdelig til så blir det Saka til United igjen. Ny RVP saga. Det kan bli en opptur denne sesongen , men vi trenger noen forsterkninger her og der. 

Martinelli har også vist at han er en for fremtiden , men han må få mer spilletid. Skjønner fremdeles ikke hvorfor Eddie ved flere anledninger ble foretrukket fremfor Martinelli.

Link to comment
Share on other sites

Saka har tidvis lekt seg på høyre siden sin! Fyfaen for en spiller Saka ER og kan komme til å bli for oss.... Selger vi han i sommer så gir jeg opp...

Et av talentene i Arsenal som kan komme opp i rundt 1mrd i verdi... Er vel lenge siden vi har hatt en så talentfull spiller som han.

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

Kane har vært elendig i EM. Som han var i VM.

Men, når man har klippekort uten å prestere så ligger det på treneren som plukker laget.

Saka er briljant. Et helt vanvittig talent, og en allerede fantastisk spiller.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Simbad said:

Saka den eneste av de offensive som virkelig har prøvd å få i gang noe angrepsspill, og han blir byttet ut.. 

Haha tenkte det samme. Helt latterlig avgjørelse. Burde ha bytta ut Kane for Rashford spør du meg. 

Sterling evt for Grealish.

Link to comment
Share on other sites

Southgate er tøff nok til å starte med Saka fra start. Saka belønner han med å være Englands beste offensive spiller så langt i kampen.

Southgate dreit seg ut der. Burde tatt av Rice eller Phillips for Grealish.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Tapapa said:

Hvis noen ikke digger Saka, så er de rett og slett idioter. Mer er det ikke å si om den saken. 

Han er klasse, men liker ikke at andre skal se hvor god han er.

Håper Arsenal støtter opp og tillater han å være med i jakten på de største pokalene i nærmeste fremtid.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...