Jump to content

Tanker rundt overgangsvinduet sommeren 2014


49 unbeaten

  

27 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Backup på midtstopperplass (4. valg, da Chambers er 3. valg) vil kunne dekkes inn i en deffensiv midtbanespiller som kan bekle begge posisjoner. Får vi inn en slik spiller samt en toppspiss, tror jeg mye kan være gjort. Hadde heller ikke takket nei til Marco Reus, da vi rett og slett har for få spillere som evner å bekle kantposisjonen. Cazorla og Chamberlain trekker alt for mye innover, og de trekker innover for tidlig og ender dermed opp i et rom på banen hvor vi er overbefolket fra før av. Walcott kan også trekke innover i banen, men på en helt annen måte. Podolski har til tider fungert ute på venstre, men ser ikke ut til å ha den nødvendige tilliten hos Wenger. Så sånn sett har vi i utgangspunktet kun 2 reelle spillere til å dekke høyre og venstre kant, og det er Sanchez og Walcott. Muligens kan vel Campbell spille der, men har sett han for lite til å si noe konkret der.

 

Så min ønskeliste blir da DM (som kan spille midtstopper), toppspiss og Reus

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 673
  • Created
  • Last Reply

Får vi inn en klassespiss og en defensiv midtbane (+ midtstopper da vi fikk en meget god slump med penger for Vermaelen som gjør at vi ikke har brukt så vanvittig mye penger i sommer allikevel) så kan jeg fint overleve med at Wenger spiller med Alexis og Walcott på hver sin kant. Med Walcott/Alexis på høyresiden så tror jeg også at Chamberlain ville fungert godt på venstre. Er i mine øyne hans beste posisjon da venstrekantene til Arsenal tradisjonelt sett trekker inn sentralt. Bare han legger til seg ltit bedre bevegelse vekk fra ball så tror jeg han kan bli et monster av en spiller.

 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Så min ønskeliste blir da DM (som kan spille midtstopper), toppspiss og Reus

"Kjøper" den (i alle posisjoner), men den eventuelle DM (backupstopper) må da være av en slik kvalitet at han er en reell utfordrer til Arteta. En spiller som skal være 3. valg på DM (etter Arteta/Flamini) og 4. valg som stopper føler jeg ikke behovet for.

Link to comment
Share on other sites

4. valg som stopper føler jeg ikke behovet for.

Etter DM den posisjonen jeg synes er viktigst. Chambers er 19, Koscielny er fantastisk, men klønete og vi bør få inn en DM som også kan spille stopper.

Hadde ikke klaget på Manolas og Rabiot inn, selv om begge blir langtidssigneringer..

Link to comment
Share on other sites

4. valg som stopper føler jeg ikke behovet for.

 

 

Etter DM den posisjonen jeg synes er viktigst. Chambers er 19, Koscielny er fantastisk, men klønete og vi bør få inn en DM som også kan spille stopper.

Hadde ikke klaget på Manolas og Rabiot inn, selv om begge blir langtidssigneringer..

Det er mulig jeg skrev "klønete" slik at du misforstod meg i din quoting av mitt innlegg. Jeg er ikke i mot å få inn en ny midtstopper, men når det ble foreslått at vi kunne få inn en DM som også kunne dekke posisjonen som 4. valg som stopper så var min mening å si at hvis denne spilleren som (også skulle dekke stopperplassen) skulle være 3. valg som DM så var jeg skeptisk. Jeg er ikke i mot å få inn en DM som har kapasitet til å være backup som stopper hvis det er nødvendig, men en eventuell ny defensiv midtbanespiller MÅ i så fall være en reell utfordrer til Arteta på midtbanen fra dag 1.

Link to comment
Share on other sites

"Kjøper" den (i alle posisjoner), men den eventuelle DM (backupstopper) må da være av en slik kvalitet at han er en reell utfordrer til Arteta. En spiller som skal være 3. valg på DM (etter Arteta/Flamini) og 4. valg som stopper føler jeg ikke behovet for.

 

Tanken var å hente inn en DM som går rett inn i laget som førstevalg på den posisjonen, men som også kan bekle midtstopperplass om det skulle være krise. Da ville man hatt 4 spillere til midtstopperplass, og 3 spillere til å bekle den deffensive midtbanerollen (4 hvis Coquelin også blir). Da vil vi både ha styrket en viktig posisjon i laget, samtidig som vi styrker bredden i troppen. En spiller som har vært nevnt den siste uken (har ikke vært noen sterke rykter ennå) er Luis Gustavo, som visstnok kan bekle både DM, stopperplass og venstre back (startet karrieren sin som venstre back, før han gikk over til å spille midtstopper for så å ende opp som DM). Nå er det jo tvilsomt at Wolfsburg lar han gå etter bare 1 sesong, spesielt med tanke på at de ikke er i en posisjon hvor de må selge spillere.

Link to comment
Share on other sites

Ryktes at Liverpool henter Balotelli for £16m. Alt jeg sier er faen i helvete. Det er like mye som Chambers kostet omtrent.

 

 

Trist. Men når vi har verdensklassespillere i Giroud og Sanogo så skjønner jeg hvorfor Wenger ikke vil hente en ny spiss.

Link to comment
Share on other sites

Balotelli presterer i 1 av 10 kamper, har en holdning som er helt grusom stort sett alltid. Upopulær overalt hvor han drar nesten. Viser klasse alt for sjeldent. Nei takk. Ja han har ett ok scoringsnitt i Milan, men mange av de er på straffer.

 

At Balotelli presterer i 1 av 10 kamper er piss. Han har 1 mål per 2,5 kamper for Italia og 1 mål per 2 kamper for Milan. Begge er lag som ikke akkurat scorer flust med mål. Balotelli presterer ikke alltid på et like høyt nivå, men han har da jaggu mer å gå på enn Giroud der. Man snakker om dårlige holdninger, men personlig syntes jeg ikke at Giroud sine er mye å skryte av heller. Han tilbringer mer tid på å rive seg i håret, ligge på bakken og klage på dommeren enn han gjør når det kommer til å spille fotball.

 

Og forøvrig: Ja Balotelli har mange mål på straffespark, men er det en dårlig ting? Frank Lampard har bøttevis med mål på straffespark han også i løpet av karrieren, men det betyr ikke at han ikke er i stand til å score masse mål av den grunn.

 

Balotelli i Arsenal med den midtbanen vi har bak seg ville scoret flere mål enn Giroud. Det er jeg rett og slett bombesikker på. Og hvis Balotelli ikke har dagen så har man alltids en OK spiss i Giroud som man kunne kastet innpå. Nå derimot har vi Giroud som i seg selv ikke er god nok og en rimelig udugelig Sanogo bak han igjen.

 

For å påminne dere igjen så er dette alternativene på spissplass hos de andre topplagene i ligaen:

 

Chelsea: Diego Costa, Fernando Torres, Drogba

Liverpool: Balotelli, Sturridge, Lambert (samtidig som de har kjøpt inn den meget spennende Origi)

Man City: Agüero, Dzeko, Jovetic, Negredo (+ Guidetti som er et stort talent)

Man United: van Persie, Rooney, Welbeck, Hernandez

Arsenal: Giroud, Sanogo, Campbell, Akpom

 

Forskjellen i kvalitet er så helt vanvittig at det ikke er moro engang. Jeg vil også legge til at jeg mener at Everton har et bedre førstevalg på topp enn oss i Lukaku samtidig som Aston Villa's Benteke i form (utifra hva han viste i 12/13 sesongen) også er hakket bedre enn Giroud.

 

Er rett og slett så vanvittig ræva av Wenger etter over 2 år med Giroud som førstevalg og i perioder eneste ordentlige alternativet på spissplass fortsatt ikke har klart å hente inn en bedre spiller. Er som keeperplassen når han overså problemområdet med Almunia i 4 lange forbanna år.

 

Link to comment
Share on other sites

Er Wenger ferdighandlet?

Tipper det kommer inn en backup midstopper. Hvis Khedira jenker på lønnskravene er det også en viss mulighet for at vi henter inn ham. 1 år igjen på kontrakten i Real, og har ikke ønsket å underskrive ny. Tror ikke det kommer spiss.

 

Når det kommer til Balotelli er jeg lunken selv. Han er helt klart en oppgradering på hva vi allerede har, men jeg skulle ønske vi hentet enda bedre og mer stabil spiss hvis vi først skulle handlet. Det er ikke negativt å score på straffer, men det gjør like fullt scoringsstatistikken hans mindre imponerende. Vi snakker jo tross alt om 100 prosentere her.

 

Synd vi ikke fikk tak i Higuain i fjor.

Link to comment
Share on other sites

Når det gjelder Balotelli til Arsenal så har mine meninger denne sommeren vært som en berg og dalbane, ikke min favoritt men hvis det er han eller ingen ny spiss så sier jeg ja takk.

 

For å bli noe "useriøs" etter å ha lest dagens rykter så burde denne trioen være passelig:

 

Toby Alderweireld som backup stopper/venstre back.

Khedira som DM

Og så det nok mest useriøse ryktet: Cavani i bytte mot Giroud

 

Jeg sier bare JA TAKK!!! :D :D :D

Realitet: Neppe :goaway:

Link to comment
Share on other sites

 

At Balotelli presterer i 1 av 10 kamper er piss. Han har 1 mål per 2,5 kamper for Italia og 1 mål per 2 kamper for Milan. Begge er lag som ikke akkurat scorer flust med mål. Balotelli presterer ikke alltid på et like høyt nivå, men han har da jaggu mer å gå på enn Giroud der. Man snakker om dårlige holdninger, men personlig syntes jeg ikke at Giroud sine er mye å skryte av heller. Han tilbringer mer tid på å rive seg i håret, ligge på bakken og klage på dommeren enn han gjør når det kommer til å spille fotball.

 

Og forøvrig: Ja Balotelli har mange mål på straffespark, men er det en dårlig ting? Frank Lampard har bøttevis med mål på straffespark han også i løpet av karrieren, men det betyr ikke at han ikke er i stand til å score masse mål av den grunn.

 

Balotelli i Arsenal med den midtbanen vi har bak seg ville scoret flere mål enn Giroud. Det er jeg rett og slett bombesikker på. Og hvis Balotelli ikke har dagen så har man alltids en OK spiss i Giroud som man kunne kastet innpå. Nå derimot har vi Giroud som i seg selv ikke er god nok og en rimelig udugelig Sanogo bak han igjen.

 

For å påminne dere igjen så er dette alternativene på spissplass hos de andre topplagene i ligaen:

 

Chelsea: Diego Costa, Fernando Torres, Drogba

Liverpool: Balotelli, Sturridge, Lambert (samtidig som de har kjøpt inn den meget spennende Origi)

Man City: Agüero, Dzeko, Jovetic, Negredo (+ Guidetti som er et stort talent)

Man United: van Persie, Rooney, Welbeck, Hernandez

Arsenal: Giroud, Sanogo, Campbell, Akpom

 

Forskjellen i kvalitet er så helt vanvittig at det ikke er moro engang. Jeg vil også legge til at jeg mener at Everton har et bedre førstevalg på topp enn oss i Lukaku samtidig som Aston Villa's Benteke i form (utifra hva han viste i 12/13 sesongen) også er hakket bedre enn Giroud.

 

Er rett og slett så vanvittig ræva av Wenger etter over 2 år med Giroud som førstevalg og i perioder eneste ordentlige alternativet på spissplass fortsatt ikke har klart å hente inn en bedre spiller. Er som keeperplassen når han overså problemområdet med Almunia i 4 lange forbanna år.

 

Jeg sier ikke at det ville skadet med en ny spiss, vil bare helst ha noen andre enn Balotelli.

Link to comment
Share on other sites

Chelsea: Diego Costa, Fernando Torres, Drogba

Liverpool: Balotelli, Sturridge, Lambert (samtidig som de har kjøpt inn den meget spennende Origi)

Man City: Agüero, Dzeko, Jovetic, Negredo (+ Guidetti som er et stort talent)

Man United: van Persie, Rooney, Welbeck, Hernandez

Arsenal: Giroud, Sanogo, Podolski, Walcott, Sanchez, Campbell

Jeg vil si at Chelsea har en svakere angrepsrekke enn vår. Costa med EN kjempesesong på toppnivå og middelmådige sesonger ellers, en Torres som ikke har vært i form på lenge og en Drogba som ingen vet om kan prestere på et nivå som er i nærheten av det han hadde tidligere.

 

United på sin side sitter med to spisser som gjerne vil ha ballen i beina og sjeldent går på løp(Og når de går på løp går de ofte i veien for hverandre), de to andre er middelmådigheter...

 

Liverpool sin angrepsrekke er utvilsomt svekket fra sist, man kan si Balo har skjerpet seg i Milan, men jeg tror en retur til England og deres journalister kan skaffe det verste ut av han igjen. Origi som kommer neste sesong har forresten imponerende 6 mål på 40 kamper som spiss i Lille og 1 på 8 kamper for Belgia.

 

City sin angrepsrekke er fantastisk og klart best i ligaen. De andre angrepsrekkene er ikke så gode som folk skal ha de til, selv om det er en del store navn der og svensken kommer ikke til å spille noenting i år heller.

 

Jeg er fullstendig klar over at Balo er en av dine favoritter, men for meg blir han for usmakelig og jeg er glad vi holdt oss unna, jeg mener også at angrepsrekken vår tilbyr mange forskjellige spennende valg som kan tilpasses fra kamp til kamp og at vi egentlig er godt besatt.

 

Det handler mye om hvordan spillere en har bak seg også og man kan ikke utelukke at Liverpool og Chelsea som har styrket seg stort vil gjøre at spissene får flere "sitters".

 

Når alt dette er sagt hadde jeg tatt i mot Cavani med åpne hender, mener at hans energiske innsats, fart, styrke og målteft ville gjort oss mye bedre og han ville skapt mye sjanser for seg selv og laget.

 

 

At Balotelli presterer i 1 av 10 kamper er piss. Han har 1 mål per 2,5 kamper for Italia

Arsenal: Giroud, Sanogo, Campbell, Akpom

Podolski har forøvrig bedre snitt for Tyskland og han nevnte du ikke som en av spissene våre engang :)

Link to comment
Share on other sites

At Diego Costa, Torres og Drogba ikke er en bedre angrepsrekke enn Giroud, Sanogo og Akpom er så partisk fra din side at det er på grensen til å være en fornærmelse. Nei Torres og Drogba er kanskje ikke spillerene de var for noen år tilbake, men Sanogo og Akpom har til gjengjeld å score i Premier League engang (eller i en offsiell kamp for Arsenal engang). Giroud har jevnt og trutt i Arsenal drakta levert middelmådige resultater minus noen fantastiske flikker innimellom, men han har aldri vært i nærheten av det nivået Costa har vist i Atletico Madrid forrige sesong. Og en annen ting er jo at Diego Costa spilte ute på kant fordi Atletico Madrid hadde Falcao. Det var først sesongen som var at han fikk sjansen som spydspissen til Atletico Madrid. Allikevel så påstår du altså at vår angrepsrekke er dårligere enn Chelsea sin? Det henger ikke helt på greip. Costa debuterte forøvrig med mål for Chelsea og under preseason har han vært veldig god. Mest sannsynligvis så kommer han til å score masse i Chelsea drakta også.

 

At United sin angrepsrekke helst vil ha ballen i beina stemmer jo, men i motsetning til Giroud så går van Persie og Rooney fortsatt på konstante løp i bakrom og evner å skape noe på egenhånd samtidig som de er adskillig mer kliniske enn franskmannen vår. At van Persie blant annet har ekstremt gode bevegelser i bakrom er noe du tydeligvis glemmer. Er sammen med Falcao en av de spissene i verden med best bevegelsesmønster i mine øyne. At han og Rooney ute på banen samtidig er en dårlig match er dog sant, men allikevel så har de 2 spisser som er langt langt bedre enn det vi kan skilte med.

 

Vi får se. Balotelli presterte i City på tross av å være tredjevalg. Skjerpet seg en del i Milan og på tross av et elendig Milan lag og supporterene som hang over han så beholdt han roen. I Liverpool så kommer han til det laget i ligaen hvor de spiller mest offensiv fotball av alle i mine øyne. Samt den mest direkte fotballen i ligaen. Tror han kommer til å stortrives så lenge han og Rodgers kommer godt overens. Uansett har de Sturridge som igjen er langt bedre enn Giroud. Origi er forøvrig ment som et spennende talent for fremtiden og derfor inngår han der for meg. Minus Akpom så har vi ingen virkelig spennende spisser i akadmiet/laget.

 

Når det gjelder Balotelli så er det din personlige mening. Jeg gidder ikke å prøve å overbevise deg om noe annet angående han, men jeg mener at han ville vært en klar oppgradering på Giroud fotballmessig. At vi har en spiller som folk elsker å hate i klubben er ikke nødvendigvis dumt så lenge man får de til å prestere på banen. Vi har hatt en del ufyselige typer gjennom tidene vi også, men det stoppet oss ikke fra å elske de allikevel.

 

Vel vi får nok være uenige der. Jeg syntes at vi har 4 spillere som nå kan bekle kantrollene (Walcott, Alexis, Chamberlain og Campbell) og at de to førstnevnte er veldig gode spillere, mens de to siste er store talenter. På offensiv midtbane har vi Özil, Cazorla og Rosicky (hvor den første er fantastisk, den andre har vært middels det siste året og den siste er en Hleb type hvor han er mye involvert i spillet, men sjeldent bidrar med rene målpoeng). Så kantspillerene i mine øyne og offensiv midtbane er nå veldig godt besatt, men det er på spissplassen vi sliter. Vi har her også Podolski, men som vi har sett i de årene han har vært i Arsenal så har han ikke helt passet inn. God i en offensiv posisjon, men tilbyr generelt sett lite i form av arbeidskapasitet og ballspill. Hans beste posisjon er som hengende spiss i en 4-4-2. Noe som aldri kommer til å skje i Arsenal. Er dog hypp på å beholde han kun for å ha han som innbytter da han er veldig kjekk å kaste på når vi jager et mål eller to, men fra start så anser jeg han som svak.

 

Vi har Giroud, Sanogo og Akpom som sagt. Samtidig som spillere som Alexis, Walcott og Campbell kan spille der (til nød Podolski også), men de siste 3 er ikke akkurat spillere som er som skapt for en spissrolle i Arsenal og i Premier League. De 3 første der er også noe for seg selv. Den første karen er som vi alle har sett i 2 år nå et godt nivå unna å være i nærheten av nivået som de beste spissene ligger på. Han passer ikke optimalt inn i spillestilen vår og attpåtil så er han rimelig middelmådig på mesteparten av det han foretar seg. Ikke vinner han utpreget mange hodedueller i forhold til størrelsen sin, ikke er han en spesielt god pasningsspiller (annet enn at en eller annen gang så sitter flikkene hans, men generelt sett ligger han på rundt 60% når det gjelder pasningsprosent), ikke kan han skape noe på egenhånd, er ikke bevegelig/rask nok til å strekke forsvaret til motstanderen nok til at kantspillerene våre får store rom da motstanderen vet at han ikke klarer å løpe fra en snegle engang.

 

Når det gjelder Sanogo så er han et talent med en god fotballhjerne i mine øyne, men teknikken er bare så mangelfull. Er sjeldent jeg har sett en spiller som har så variabel teknikk som det Sanogo har. Han har dog rå fysikk og sånt, men jeg tror ikke han kommer til å bli det helt store. Den eneste spilleren i angrepsrekka vår som jeg syntes har noe spesielt ved seg er Akpom, men gutten er bare 18 år og man vet ikke hvordan han vil utvikle seg. Så såfremt ikke Campbell får sjansen på topp (den eneste av kantspillerene i mine øyne som har fysikken, farta og teknikken til å spille spiss) og eksploderer helt så ser jeg ikke at vi har så vanvittig mye kombinasjoner på topp allikevel. Generelt sett er alle spillerene vi har på spissplass en "mismatch" eller for dårlige.

 

Når det gjelder Cavani er jeg enig. Han har absolutt alt det Giroud ikke har for å si det sånn. Samtidig som han har alt det Giroud har. Kommer dog ikke til å skje etter at han endte opp i PSG. Har altfor høye lønninger og overgangssummen kombinert med alderen (blir 28 om et halvt år) gjør at han ville blitt altfor dyr.

 

Ellers er grunnen til at jeg ikke nevnte Podolski som spiss fordi han ikke spiller spiss for Arsenal. Han har vel spilt 3-4 kamper på 2 sesonger som spiss og det med god grunn.

 

Link to comment
Share on other sites

Som sagt vi har Giroud og Sanogo, dette er visst bra nok. Jeg regner kun med en ny midtstopper som tredjevalg inn, ellers er vi nok ferdighandlet. Alexis ble nok vår store spiller inn dette vinduet, mens spissplassen nedprioriteres nok ett år. Giroud kommer nok til å levere bedre kamper (skal lite til) enn sist mot Besiktas, men vi vet alle at man vinner rett og slett ikke ligaen med Giroud som hovedspiss. Slik er det bare.

 

Edit: Det kan bli en DM inn også nå som Arteta forsvannt. Kommer vel litt an på skaden hans vil jeg tro, mulig det var noe av det beste som kunne skjedd?

Link to comment
Share on other sites

Når Walcott er skadefri går han inn på høyrekant og Alexis spiss. Det tror jeg. Wenger har antydet dette i tidligere intervju også.

Derfor er det ingen grunn til å hente ny spiss hvertfall.

Eneste vi absolutt trenger i mine øyne er en DM. Khedira kanskje.

Link to comment
Share on other sites

At Diego Costa, Torres og Drogba ikke er en bedre angrepsrekke enn Giroud, Sanogo og Akpom er så partisk fra din side at det er på grensen til å være en fornærmelse.

 

 

Herseteknikk 1-o-1 det her? Du lanserte ikke Podolski, Sanchez, Walcott og Campbell som alternativer og jeg mener vi har en langt større bredde og mer å velge fra på spissplass enn Chelsea.(Som forøvrig også har Schurrle som kan gå inn dit). Jeg har aldri påstått at Sanogo og Akpom er noe særlig pdd. og sistnevnte tipper jeg kommer til å få under 10 seriekamper her til sammen.

 

 

At han og Rooney ute på banen samtidig er en dårlig match er dog sant, men allikevel så har de 2 spisser som er langt langt bedre enn det vi kan skilte med.

Vi får se. Balotelli presterte i City på tross av å være tredjevalg. Skjerpet seg en del i Milan og på tross av et elendig Milan lag og supporterene som hang over han så beholdt han roen. I Liverpool så kommer han til det laget i ligaen hvor de spiller mest offensiv fotball av alle i mine øyne. Samt den mest direkte fotballen i ligaen. Tror han kommer til å stortrives så lenge han og Rodgers kommer godt overens. Uansett har de Sturridge som igjen er langt bedre enn Giroud. Origi er forøvrig ment som et spennende talent for fremtiden og derfor inngår han der for meg. Minus Akpom så har vi ingen virkelig spennende spisser i akadmiet/laget.

Du trenger ikke overbevise meg, angående Balotelli, men jeg tenkte å si min mening på dette debattsforumet(Ikke enighetsforumet). Forøvrig vil jeg også påstå at Giroud sin pasningsprosent er lav fordi vi møter lag som ligger lavt i banen og vi har slitt med å pushe etter. Vil tro at pasningsprosenten hans var meget god i de kampene Ramsey og Walcott var tilgjengelige. Men vi får være enige om å være uenige, du kommer aldri til å synes Giroud er god nok og jeg kommer aldri til å ønske Balotelli :)
Link to comment
Share on other sites

Jeg er ganske sikker på at det kommer minimum 1 signering til. Hvor mange som signeres, eventuelt hvilke(n) posisjon(er) det blir signert spiller(e) i skal jeg ikke begi meg ut i å synse på. Det eneste som er sikkert, er at det ikke kommer til å skje noe før tidligst torsdag. Da vil vi ha svaret på om det blir CL-spill også denne sesongen eller ikke. Det er ikke unaturlig at overgang(er) kan avhenge av om vi kan tilby CL-spill eller ikke. Fra sluttsignalet går på Emirates på onsdag, har vi 5 døgn på oss til å gjøre flere signeringer. Vil anta at man har identifisert de spillerne man ønsker, og man har mest sannsynligvis allerede vært i kontakt med aktuelle spillere og klubber. Ingen grunn til panikk ennå. Så får vi heller ta en vareopptelling 02.09.14. og se hvordan troppen vår ser ut. Wenger har overrasket før (som da han signerte 5 spillere på 2 dager for 3 år siden og da han signerte Özil siste dagen forrige sommer) og kan overraske igjen.

Link to comment
Share on other sites

Poenget med CL eller ikke CL når det gjelder toppspillere er så absolutt en viktig faktor.

 

Normalt er jeg kritisk til å vente til siste timene av overgangsvinduet før det skjer noe, men denne gang venter jeg gladelig til siste sekund hvis sluttresultatet er positivt.

Vi har to kamper igjen før vinduet stenger, Besiktas der en ny spiller uansett ikke kan spille og PL-møtet med Leicester. Deretter er det nesten to uker (og elleve dager etter av vinduet stenger) til vi får City på besøk. Dette skulle gi litt tid for eventuelle nye spillere til å bli litt "husvarme" i Arsenalmiljøet.

 

Håpet er stort, troen er liten. Uansett så blir det vel å sitte framfor tittekassa med laptoppen på fanget og følge opp-/nedturene gjennom kvelden den 1.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...