Jump to content

VM 2014


Ravenghost

Recommended Posts

  • Replies 243
  • Created
  • Last Reply

3,75 Germany

Satt en tusenlapp før mesterskapet på de tyske gutta og er meget selvsikker, syns hverken at Nederland eller Argentina har vært spesielt gode(Unntatt i en enkeltkamp fra hver) samt at Brasil har skuffet meg, selv om jeg synes Dante er meget god tror jeg tyskerne fikser Brasil ganske greit, spesielt siden Neymar mangler.

 

Tipper Tyskland-Argentina i finalen(selv om det morsomste ville vært derby i finalen og semifinalen med Argentina-Brasil og Nederland-Tyskland.)

Link to comment
Share on other sites

Bergkampje, beklager men nederland er helt uspiselige.

 

BE

 

 

Når er du alt for negativ! Få av deg uspiselig brillene.

 

Jeg er imponert over hva Nederland har fått til med så mange hjemlige spillere på banen. De spiller smart og bra og det er nok av synpatiske spillere på dette laget.

Robben er en kødd og har alltid vært en kødd. En fantastisk spiller, som har ødelagt sitt eget rykte med filming og teatralske fall. Jeg synes det rett og slett er synd

at han har klart å ødelegge så mye for seg selv, for det han gjør på banen er som regel fantastisk.

 

Van Persie liker vel ingen av oss. Jeg håper bare han scorer for Nederland, ellers kan han dra dit peppern gror.

 

Men må virkelig si jeg er overrasket over all negativiteten rundt Nederland.

 

Van Gaal har tatt med mange unge spillere, mange av dem imponerer og. Depay, Lens, Fer, Cillessen, Blind, Martins Indi, Janmaat, de Vrij har alle vist seg godt

frem. Robben, Sneijder, van Persie som er kjipe typer har alle spilt godt. De vant 5-1 mot Spania, 2-0 mot et sterkt Chile lag, og klarer å snu not Mexico mot slutten.

Det møter VMs kjøledegge Costa Rica og vinner som forventet. De burde selvfølgelig slått dem i kampen, med så mange store sjanser.

Det at Krul er frempå og forstyrrer er kjipt for Costa Rica, men herregud, psyke er en del av straffesparkkonkurransen.

 

Jeg er selvfølgelig fornøyd med Nederland og gleder meg til episk semi mot Argentina!!

Link to comment
Share on other sites

 

 

Når er du alt for negativ! Få av deg uspiselig brillene.

 

Jeg er imponert over hva Nederland har fått til med så mange hjemlige spillere på banen. De spiller smart og bra og det er nok av synpatiske spillere på dette laget.

Robben er en kødd og har alltid vært en kødd. En fantastisk spiller, som har ødelagt sitt eget rykte med filming og teatralske fall. Jeg synes det rett og slett er synd

at han har klart å ødelegge så mye for seg selv, for det han gjør på banen er som regel fantastisk.

 

Van Persie liker vel ingen av oss. Jeg håper bare han scorer for Nederland, ellers kan han dra dit peppern gror.

 

Men må virkelig si jeg er overrasket over all negativiteten rundt Nederland.

 

Van Gaal har tatt med mange unge spillere, mange av dem imponerer og. Depay, Lens, Fer, Cillessen, Blind, Martins Indi, Janmaat, de Vrij har alle vist seg godt

frem. Robben, Sneijder, van Persie som er kjipe typer har alle spilt godt. De vant 5-1 mot Spania, 2-0 mot et sterkt Chile lag, og klarer å snu not Mexico mot slutten.

Det møter VMs kjøledegge Costa Rica og vinner som forventet. De burde selvfølgelig slått dem i kampen, med så mange store sjanser.

Det at Krul er frempå og forstyrrer er kjipt for Costa Rica, men herregud, psyke er en del av straffesparkkonkurransen.

 

Jeg er selvfølgelig fornøyd med Nederland og gleder meg til episk semi mot Argentina!!

Sorry Bergkampje. Jeg ledte innlegget ditt for 5 timer siden og prøvde seriøst å legge fra meg udregligbrillene. Jeg klarte ikke. Håper Nederland taper noe så jævlig de siste to kampene og reiser hjem i skam.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Sorry Bergkampje. Jeg ledte innlegget ditt for 5 timer siden og prøvde seriøst å legge fra meg udregligbrillene. Jeg klarte ikke. Håper Nederland taper noe så jævlig de siste to kampene og reiser hjem i skam.

 

BE

Haha, vakkert!

Link to comment
Share on other sites

Å peke ut Fred som syndebukk blir feil ja, men ingen tvil om at han må være en av de dårligste spissene Brasil noen gang har stilt med i et VM-sluttspill

Link to comment
Share on other sites

Sitter og ser finalen med to som i dag heier på Messi/Argentina. De mener Tyskland er det klart mest kyniske laget og at Argentina har hatt uflaks som ikke leder... Noen andre som også ser kampen på samme måte som dem, eller som har sett det jeg ser? Et Argentina som ligger bakpå nesten hele førsteomgangen og satser kun på kontringer med Messi, Lavezzi og Higuain. Et Argentina som har mange stygge etterslenger og som har en Lavezzi som diver. Et Tyskland som prøver å spille fotball mot et Argentina som spiller destruktivt med full fokus på enkeltmannsprestasjoner fra feks Messi..

 

Litt mer offensiv start på andreomgangen av Argentina. Dette ser ut til å bli en morsom andreomgang!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...