Jump to content

2013.22.10 Dortmund H


termax

Recommended Posts

  • Replies 83
  • Created
  • Last Reply

Jeg tror at vi i dag starter en periode der vi virkelig får et bedre svar hvor godt Arsenallaget egentlig er. At vi har vist gode takter så langt i sesongen er hevet over enhver tvil, men nivået på motstanderne har vært noe "blandet". I dag møter vi et topplag, og i løpet av den neste ukene så møter vi også Pool og ManU. Forsetter trenden så langt gjennom møtene med de nevnte lagene så føler jeg mer mye mer beroliget enn jeg så lang er (til tross for tabelltopp).

 

Dagens kamp er jeg usikker på og jeg savner virkelig Flamini foran denne kampen. Offensivt så er jeg ikke så bekymret, defensivt litt mer skeptisk.

Link to comment
Share on other sites

I dag møter vi et topplag, og i løpet av den neste ukene så møter vi også Pool og ManU.

Dortmund er et virkelig topplag og vi får se hva som bor i laget nå. I november møter vi to topplag, Liverpool og Southampton. Vi møter Manchester United også, men de er ikke lenger et topplag. De er på nivå med lag som Hull.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal FC @Arsenal 3m

#Arsenal team to play Borussia Dortmund: Szczesny, Sagna, Mertesacker, Koscielny, Gibbs, Rosicky, Arteta, Wilshere, Ramsey, Ozil, Giroud

Arsenal FC @Arsenal 2m

#Arsenal subs: Fabianski, Vermaelen, Monreal, Jenkinson, Cazorla, Gnabry, Bendtner #AFCvBOR

Rosicky kommer inn for Cazorla. Ikke noe sjokk det mtp. at han akkurat kom tilbake fra skade. Ingen "game changers" på benken annet enn Cazorla dog. Det er litt urovekkende.

Link to comment
Share on other sites

Dortmund er et virkelig topplag og vi får se hva som bor i laget nå. I november møter vi to topplag, Liverpool og Southampton. Vi møter Manchester United også, men de er ikke lenger et topplag. De er på nivå med lag som Hull.

Du har rett. de er ikke et topplag (ManU). Likevel så tar jeg med den kampen i min "liste" over vanskelige motstandere.

Link to comment
Share on other sites

Ramsey har vært jævlig god lenge, men i dag har han vært bedriten i alt han har gjort.

 

Heldigvis for szcz dreit ramsey seg ut for da er det ingen som tenker på at han slapp inn et fisleskudd som gikk nesten midt i mål. Søplekeeper.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...