termax Posted October 22, 2013 Report Share Posted October 22, 2013 Odds: 2,50 - 3,60 - 2,95 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted October 22, 2013 Report Share Posted October 22, 2013 Jeg tror at vi i dag starter en periode der vi virkelig får et bedre svar hvor godt Arsenallaget egentlig er. At vi har vist gode takter så langt i sesongen er hevet over enhver tvil, men nivået på motstanderne har vært noe "blandet". I dag møter vi et topplag, og i løpet av den neste ukene så møter vi også Pool og ManU. Forsetter trenden så langt gjennom møtene med de nevnte lagene så føler jeg mer mye mer beroliget enn jeg så lang er (til tross for tabelltopp). Dagens kamp er jeg usikker på og jeg savner virkelig Flamini foran denne kampen. Offensivt så er jeg ikke så bekymret, defensivt litt mer skeptisk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted October 22, 2013 Report Share Posted October 22, 2013 I dag møter vi et topplag, og i løpet av den neste ukene så møter vi også Pool og ManU. Dortmund er et virkelig topplag og vi får se hva som bor i laget nå. I november møter vi to topplag, Liverpool og Southampton. Vi møter Manchester United også, men de er ikke lenger et topplag. De er på nivå med lag som Hull. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balsnes Posted October 22, 2013 Report Share Posted October 22, 2013 Dortmund hadde store skadeproblem ei stund, korleis ligg det an no? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted October 22, 2013 Report Share Posted October 22, 2013 Ifølge dortmunds offisielle nettside er det kehl, gundogan og piszcek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted October 22, 2013 Report Share Posted October 22, 2013 Arsenal FC @Arsenal 3m #Arsenal team to play Borussia Dortmund: Szczesny, Sagna, Mertesacker, Koscielny, Gibbs, Rosicky, Arteta, Wilshere, Ramsey, Ozil, Giroud Arsenal FC @Arsenal 2m #Arsenal subs: Fabianski, Vermaelen, Monreal, Jenkinson, Cazorla, Gnabry, Bendtner #AFCvBOR Rosicky kommer inn for Cazorla. Ikke noe sjokk det mtp. at han akkurat kom tilbake fra skade. Ingen "game changers" på benken annet enn Cazorla dog. Det er litt urovekkende. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted October 22, 2013 Report Share Posted October 22, 2013 Dortmund er et virkelig topplag og vi får se hva som bor i laget nå. I november møter vi to topplag, Liverpool og Southampton. Vi møter Manchester United også, men de er ikke lenger et topplag. De er på nivå med lag som Hull. Du har rett. de er ikke et topplag (ManU). Likevel så tar jeg med den kampen i min "liste" over vanskelige motstandere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted October 22, 2013 Report Share Posted October 22, 2013 Joda, det er en fare for at våre gutter undervurderer Manu og taper poeng. Det kan skje med lag som WBA, Manchester United og Hull. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Safe Hands Posted October 22, 2013 Report Share Posted October 22, 2013 Stille og rolig her på forumet om dagen. Antagelig er det et godt tegn! Håper og tror på en fantastisk fotballkamp i kveld. Stor test for begge lag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted October 22, 2013 Report Share Posted October 22, 2013 Gleder meg stort! Vår første og største test denne sesongen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted October 22, 2013 Report Share Posted October 22, 2013 Latterlig forsvars spill Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nima Posted October 22, 2013 Report Share Posted October 22, 2013 Tror ramsey at han er messi nå???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted October 22, 2013 Report Share Posted October 22, 2013 Ramsey har opparbeidet seg LITT for mye selvtillit ser det ut som Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted October 22, 2013 Report Share Posted October 22, 2013 Der var selvtilliten større en vettet Aaron. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted October 22, 2013 Report Share Posted October 22, 2013 Ramsey har vært jævlig god lenge, men i dag har han vært bedriten i alt han har gjort. Heldigvis for szcz dreit ramsey seg ut for da er det ingen som tenker på at han slapp inn et fisleskudd som gikk nesten midt i mål. Søplekeeper. BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balsnes Posted October 22, 2013 Report Share Posted October 22, 2013 Klassisk Arsenal å drite seg ut på heimebane i CL. Det har vi sett gang på gang, seinast i fjor.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted October 22, 2013 Report Share Posted October 22, 2013 Forøvrig ser vi at det er ikke Stoke eller Norwich vi har på besøk. Dette er det beste laget vi har møtt til nå i sesongen, og slik sett en grei avkjenning av nivået vårt. Gi gass gutter!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted October 22, 2013 Report Share Posted October 22, 2013 Klassisk Arsenal å drite seg ut på heimebane i CL. Det har vi sett gang på gang, seinast i fjor.. Gang på gang er vel å ta vel hardt i. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ravenghost Posted October 22, 2013 Report Share Posted October 22, 2013 Ramsey har kanskje litt vel stor selvtillit nå. Bør komme seg ned på jorden igjen ASAP. Frykter at dette er det første av mange nederlag neste 2,5 uker... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balsnes Posted October 22, 2013 Report Share Posted October 22, 2013 Gang på gang er vel å ta vel hardt i. Burde kanskje føyd til "mot tysk motstand".. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted October 22, 2013 Report Share Posted October 22, 2013 Så jævla unødvendig! Slik skal ikke Ramsey spille foran eget mål. Gjør det enkelt. Irriterer meg også en smule over avleveringene til Sagna og Gibbs. Helt klart årets tøffeste kamp, tett fulgt av Spudz og Napoli. Der vant vi, så det er fremdeles håp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted October 22, 2013 Report Share Posted October 22, 2013 Ikke bestått testen med ett godt lag første 30min. Har vel ikke en avsluttning engang Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted October 22, 2013 Report Share Posted October 22, 2013 Noen som har en brukbar stream? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted October 22, 2013 Report Share Posted October 22, 2013 Ikke bestått testen med ett godt lag første 30min. Har vel ikke en avsluttning engang Flaks for oss at fotballkamper varer i minst 90 minutter da. Kan ikke si at man har strøket på eksamen før man har gjort den ferdig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted October 22, 2013 Report Share Posted October 22, 2013 Flaks for oss at fotballkamper varer i minst 90 minutter da. Kan ikke si at man har strøket på eksamen før man har gjort den ferdig. Derfor jeg presiserte første 30 Vi får se etter 90. Bedre tendenser nå Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.