Jump to content

2013.02.09 Sunderland B


49 unbeaten

Recommended Posts

Som sagt tidligere: Om det der gjør at Wilshere er lenge ute, er han mer kjeks enn Diaby!

 

Han har allerede flere kamper på rad denne sesongen enn Diaby har klart noensinne på sine 8 sesonger.

 

Og hvordan kan du vite om den skaden der ikke er verre enn først antatt? Var jo snakk om bare et par dager i utgangspunktet for Diaby som til slutt ble borte i 3 måneder.

 

Håper og tror det bare var noe småtteri, men jeg frykter alltid det verste angående skader.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 230
  • Created
  • Last Reply

Flere som synes at denne kampen hadde mange likhetstrekk med denne kampen fra 2010/2011?

- Arsenal spilte i gult

- Playmaker skårer Arsenals mål

- Arsenal brenner sjanser til å punktere kampen

- Sunderland presset voldsomt på slutten

- Det blir lagt til 4 minutter

- En Arsenal-spiller ble utvist

 

Heldigvis dukket det ingen opp for Sunderland, istedenfor 1-1, så ender det 1-0 til Arsenal. Herlig! :D

Link to comment
Share on other sites

Scez: 8 BB

Jenk: 4

Sag: 7

Per: 6

Mon: 5

Ram: 6

Art: 6

Caz: 6

Wil: 7

Wal: 7

Gir: 6

 

Dia: 5

 

Syntes det var godt å se polakken klarte endelig å holde oss inne i en kamp, og storspille mens det ennå stod om poeng. Wilshere var meget god på midten, men måtte desverre ut med skade. Diaby klarte ikke følge opp. Giroud var elendig fremover, men samtidig stødig å ha i bakre rekker. Walcott løp og jobbet meget godt. Ramsey jobbet og slet, men får trekk pga noen fæle feil og stygg miss. Sagna var gledlig i midten. Monreal skuffende idag.

 

Ellers må jeg si det var herlig seier. Vil ikke kalle det seier på en dårlig dag, for vi hadde så mange sjanser at denne kampen skulle bare vært død lenge før 94 minutt. Men vi vant og det er ikke alltid det skjer! Iallefall ikke i slike kamper

Link to comment
Share on other sites

Selv om Giroud burde scoret, så gjorde han en utmerket kamp. Rev og slet og jobbet som en galeislave. Polakken var meget proper i mål, og min motm. Helt nytt stopperpar holdt nullen og gjorde jobben. Av og til må det virkelig jobbes for poengene. Det gjorde Arsenal i dag. På en forbilledlig måte. En meget flott trepoenger!

Meget godt oppsummert!

Link to comment
Share on other sites

Herlig jobbing og alt i alt fortjent siger. Jenk ikkje på nivå i dag, og får lite sikringshjelp, fortjent kort som låg i lufta leeeenge.. Svakt å ikkje sette eit par mål til i forhold til sjansane men godt med tre viktige poeng. Er og heilt enig med chaz on dommaren. Utruleg ka sunderland får lov til!

Link to comment
Share on other sites

At Sunderland får fullføre denne kampen med 11 mann/grisespillere er helt utrolig. Jenkinson er involvert i to situasjoner, og får gult på begge to. Flere av Sunderlands spillere hadde en hel haug med situasjoner som var minst like ille som Jenkinson sine to. Likevel er det Arsenal som må fullføre med 10 mann.

 

Deilig med en skikkelig sliteseier. Denne kampen hadde vi ikke vunnet for et par måneder siden. Virker som Arsenal begynner å finne ut av tingene, og det på et meget perfekt tidspunkt av sesongen. Vi er fortsatt med i kampen om tredjeplass.

Link to comment
Share on other sites

At Sunderland får fullføre denne kampen med 11 mann/grisespillere er helt utrolig. Jenkinson er involvert i to situasjoner, og får gult på begge to. Flere av Sunderlands spillere hadde en hel haug med situasjoner som var minst like ille som Jenkinson sine to. Likevel er det Arsenal som må fullføre med 10 mann.

 

Ja, jeg er ganske enig. Men utvisningen at Jenkinson var i hvert fall riktig i seg selv.

Link to comment
Share on other sites

Kjempekamp dette. Vi er gode i førsteomgang. Utvisningen preger kampen. Men vi har mange muligheter til å besegle kampen. Stangskuddet til Wallcot for eksempel. Syntes Giroud og Cazorla gjør dårlige valg på hver sin sjanse mot slutten. Kan passe videre og så pang i mål. I stedet blir det noen skudd med skikkelige ryggsekker.

Link to comment
Share on other sites

Lekkert bilde. Ingen tvil om at Szcesny liker å vinne, men han må skjerpe seg. Kampen i dag er forhåpentligvis vendepunktet hans og jeg håper og ber om at han skal holde seg på dette nivået eller høyere i årene som kommer.

 

zp_22_Sunderland_v_1816.jpg

Link to comment
Share on other sites

Lekkert bilde. Ingen tvil om at Szcesny liker å vinne, men han må skjerpe seg. Kampen i dag er forhåpentligvis vendepunktet hans og jeg håper og ber om at han skal holde seg på dette nivået eller høyere i årene som kommer.

 

[bilde]

 

Hehe. Hvilket tidspunkt var det der?

Link to comment
Share on other sites

Forøvrig; dagens dommer dømte 70/30. I beste fall.

synes ikke dommeren dømte i noens favør. Synes bare han var helt gjennomført elendig.

 

BE

 

Litt merkelig, men jeg er egentlig litt enig med dere begge.

 

Når det gjelder "kortstokken" så var det absolutt minst 70/30. Sunderland slapp unna med mye mer enn Arsenal.

 

Dømmingen ellers var generelt mer elendig enn partisk.

Link to comment
Share on other sites

DEILIG !

 

Første omgang - veldig god, burde stått 0-2. Minst.

Det skjedde ikke og dermed ble 2 omgangen en helt annen.

Spesielt etter Jenko`s røde. Hvordan går det ann?? Shocking

Hjertet pumpet bra når S`land satt trykket og fikk dødball etter dødball. Bingo.

Tiltross for at vi faller altfor lavt, kjemper gutta iherdig og får betalt for det - herlig å se på !

MoM : Sagna

Link to comment
Share on other sites

deilige tre poeng! og det aller mest gledelige var hvor hardt forsvaret kjempet etter utvisningen. Dette skulle de ikke gi bort! Det er innstillingen vi ønsker! Og dette sammen med at man hadde marginene med seg sikret poengene. Dessuten hadde Arsenal nok sjanser til å sikre poengene lenge før. Så om man hadde marginene med seg defensivt, hadde man marginene mot seg offensivt. Alt i alt mener jeg dette var en helt fortjent seier! :)

Link to comment
Share on other sites

Carl gjør seg helt klart fortjent til det røde kortet, men det gjør da endelig fjompen, Larsson også. Stygge innvolveringer umiddelbart etter at han entrer banen. Den første stemplingen hans, ser svært så overlagt ut. Hadde ikke vært noen andre enn han selv som hadde klaget, om han hadde fått det røde der. I tillegg, klarer han få minutter senere å slippe unna kort, etter nok en stygg innvolvering.

Link to comment
Share on other sites

Overraskende dårlig innsats av den yngste dommeren i PL. Har hatt et bra inntrykk av han frem til nå.

Godt det ikke ble avgjørende.

 

Han gjorde knapt ingenting rett fra etter han delte ut gult til Cattermole( 1 min) til han viste ut Jenkinson. Håpløst å se hva han tillater Sunderland-spillerne å slippe unna med,Stoke 2!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...