Jump to content

2013.02.09 Sunderland B


49 unbeaten

Recommended Posts

  • Replies 230
  • Created
  • Last Reply

Hvis Giroud skal få kjeft, hva fortjener Ramsey da????

 

Kritikk for å ikke score. Der skal man score. Dog er han midtbanespiller... Giroud er spiss og allikevel har han brent slike muligheter i Arsenal drakta han også.

Link to comment
Share on other sites

Herlig første omgang. Vi dominerer stort. Fatter ikke hva folk klager for. Vi er best i alt.

 

Det jeg klager på er ineffektiviteten. Ellers er det mye mye bra.

 

For å pirke så syntes jeg Wilshere må gi seg med disse jævla flikkene sine. Gjør det enkelt gutt!

Link to comment
Share on other sites

Veldig god keeper som sikkert forsvinner til større oppgaver snart. Er han kun andrevalg for Belgia?

Belgia har vel byttet litt på Courtois, Mignolet og Gillet som alle er veldig bra keepere.

Edit: Mignolet har sine svakheter og er litt usikker i feltarbeid, dog en matchvinner som ville satt Sczseny på benken, Wojciech er en fighter og det vil nok bare gjøre han bedre.

Link to comment
Share on other sites

Det der får man fra Ramsey når han spiller ved siden av Arteta. Dype løp inn i boksen. Har kommet til to flotte målsjanser idag, og bare en god Mignolet (sign him up) holder Sunderland inne i kampen.

Helt tydelig at Ramsey er den beste partneren til Arteta ja. Wilshere/Diaby/Coquelin løser ikke den rollen godt nok.

Link to comment
Share on other sites

Helt tydelig at Ramsey er den beste partneren til Arteta ja. Wilshere/Diaby/Coquelin løser ikke den rollen godt nok.

Arteta har vært klasse i dag. Sunderland er ikke det eneste laget som har vært defensivt, i dag spiller vi mer med to rene defensive midtbanespillere(Slik som vi bruker de defensive i år) og med den treffprosenten på pasninger vil det være vanskelig å bryte gjennom når de ligger under.

Link to comment
Share on other sites

Helt tydelig at Ramsey er den beste partneren til Arteta ja. Wilshere/Diaby/Coquelin løser ikke den rollen godt nok.

 

For en måned siden ville jeg spurt deg hva du har røyket. Nå derimot er jeg helt enig.

 

Måten Ramsey spiller på nå for tiden minner sterkt om hvordan han fremsto før skaden inntraff.

Link to comment
Share on other sites

Så langt alt noenlunde vel, selv om vi burde vert både to og tre foran. Forsvaret klarer seg bra, spesielt Sagna viser seg også som en habil midtstopper. Arbeidsom midtbane. Walcott, Wilshere og Cazorla river og sliter i Sunderlandmuren. For Giroud blir det i trangeste laget så lenge ballen er på bakken. Sunderland fremstår som et Stoke light, men så lenge vi kun er en foran kan alt skje fortsatt.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...