Jump to content

2013.02.09 Sunderland B


49 unbeaten

Recommended Posts

For det er lett for Jenkinson og prestere å holde formen når han ikke har spilt på 2-3 måneder? Stiller større spørsmål rundt Wenger som etter det gule kortet tidlig i førsteomgang lar han være på banen så lenge...

 

+1

 

Er dog fortsatt idioti av Jenkinson å gå inn som han gjør der, men Wenger burde nok foretatt et temmelig tidlig bytte av Jenkinson. Er ikke akkurat første gangen han har gjort dette og satt laget (og seg selv) under stort press.

 

En positiv ting er at jeg er rimelig sikker på at Jenkinson kommer til å lære av det der.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 230
  • Created
  • Last Reply

Herlig første omgang. Vi dominerer stort. Fatter ikke hva folk klager for. Vi er best i alt.

 

Grunnen til at jeg klager er scenarioer som dette. Med mer effektivitet foran mål i førsteomgang ville vi hatt 2-3 mål og ville da ikke vært under like stort press som nå.

 

Sjansen for uavgjort/tap er nå rimelig høy.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor kan ikke Wenger bringe noe kynisme inn i dette laget? Når vi er 10 mann og leder 1-0 på bortebane er det ikke vi som skal stresse i vei og ta dårlige avgjørelser. Bruk litt ekstra tid på utspark, innkast etc. og trill ballen til vi finner det riktige rommet. Bruk farten til Walcott for hva den er verdt med ballen i bakrommet...

Link to comment
Share on other sites

Giroud ut??. Cazorla må ut. Tar du ut Giroud, har Arsenal enda færre hodespillere på dødballer mot. Cazorla er virkelig ikke en spiller å ha på banen når laget ditt må forsvare seg!

 

Har man ballen i laget så er det vanskelig å slippe inn mål. Er både negative og positive sider ved å beholde/bytte ut en av de. I mine øyne så ville jeg heller gått for det første fremfor å satse på å forsvare seg til 3 (1) poeng da vi vet hvor elendige vi er bakover.

 

Cazorla står også for en god arbeidsetikk når det kommer til å presse motstanderene.

Link to comment
Share on other sites

 

Har man ballen i laget så er det vanskelig å slippe inn mål. Er både negative og positive sider ved å beholde/bytte ut en av de. I mine øyne så ville jeg heller gått for det første fremfor å satse på å forsvare seg til 3 (1) poeng da vi vet hvor elendige vi er bakover.

 

Cazorla står også for en god arbeidsetikk når det kommer til å presse motstanderene.

Fikk du med deg hvem som stanget corneren ut for 5-6 minutter siden... Og hvem som gir alt i enhver duell nå? Giroud.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...