Jump to content

Park Chu-Young


bergkampje

Recommended Posts

  • Replies 195
  • Created
  • Last Reply

Dette er en signering jeg ser veldig lyst på. Endelig en litt annen spiller om likevel fort kan passe veldig godt inn. Det jeg vet om ham er at han er veldig rask, god skuddfot/avslutningsfot, er god på hodet, smart i bevegelsene(noe vi har manglet en del av) i tillegg til at han også innehar overblikk. Nå synes jeg ikke man skal se for mye på hvor mange mål han hadde i fjor, (eller i det hele tatt for Monaco) siden dette er et lag som har slitt i Ligue 1 og nå har rykket ned før denne sesongen.

 

Man kan se det jeg nevner ovenfor på youtubeklippene av ham(ja, vet man ikke skal legge altfor mye vekt på slikt).

 

Og nå som Mertesacker virker å være klar også, mener jeg vi "kun" mangler en midtbanespiller til.

 

Begynner å se lyst ut igjen nå, iallefall om laget holder seg sånn noenlunde skade- og suspensjonsfri denne sesongen:

Men jeg håper veldig på at Wenger går tilbake til 4-4-2 med Song som anker og 2 spisser.

 

Szczesny

Sagna-Mertesacker-Vermaelen-Gibbs

Song

Gervinho-Ramsey/Wilshere/Rosicky-Arshavin/Walcott

RvP-Chu

Link to comment
Share on other sites

Dette er en signering jeg ser veldig lyst på. Endelig en litt annen spiller om likevel fort kan passe veldig godt inn. Det jeg vet om ham er at han er veldig rask, god skuddfot/avslutningsfot, er god på hodet, smart i bevegelsene(noe vi har manglet en del av) i tillegg til at han også innehar overblikk. Nå synes jeg ikke man skal se for mye på hvor mange mål han hadde i fjor, (eller i det hele tatt for Monaco) siden dette er et lag som har slitt i Ligue 1 og nå har rykket ned før denne sesongen.

 

Man kan se det jeg nevner ovenfor på youtubeklippene av ham(ja, vet man ikke skal legge altfor mye vekt på slikt).

 

Og nå som Mertesacker virker å være klar også, mener jeg vi "kun" mangler en midtbanespiller til.

 

Begynner å se lyst ut igjen nå, iallefall om laget holder seg sånn noenlunde skade- og suspensjonsfri denne sesongen:

Men jeg håper veldig på at Wenger går tilbake til 4-4-2 med Song som anker og 2 spisser.

 

Szczesny

Sagna-Mertesacker-Vermaelen-Gibbs

Song

Gervinho-Ramsey/Wilshere/Rosicky-Arshavin/Walcott

RvP-Chu

Ser jo at det begynner å bli konkurranse om plassene. Det har mange godt av. Man må prestere for å spille på Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

He came to us when Nasri went Chu Young Chu Young

And not a lot of cash was spent Chu Young Chu Young

He'll take the ball and he will score, and then he'll eat your labrador

Chu Young Park, Arsenal's number nine

Link to comment
Share on other sites

He came to us when Nasri went Chu Young Chu Young

And not a lot of cash was spent Chu Young Chu Young

He'll take the ball and he will score, and then he'll eat your labrador

Chu Young Park, Arsenal's number nine

Det er jo plagiat av Ji sung Krap sin sang.

Den går slik:

He shoots, he scores

then he eats your labradores

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Det er jo plagiat av Ji sung Krap sin sang.

Den går slik:

He shoots, he scores

then he eats your labradores

 

BE

 

Jeg så bare teksten på facebook jeg. Teksten er nok sikkert plagiat, men det er jo totalt forskjellige melodier på disse sangene.

 

Og Ji Sung Krap får en helt annen sang servert av motstanderlagets supportere:

 

Park, you are a ugly fuck

You're face looks like a crispy duck

Could have been worse

Could have been gay

Sharing a room with John O'Shea

Link to comment
Share on other sites

Park Chu-Young! Har sett en del av han veldig målfarlig spiss og har skort veldig mange fine mål på frispark....

 

Den siste var for Sørkore mot KIna fra sikkert 30 meter, ballen var klistra helt opope med tverliggeren keeperen rakk ikke få opp arma en gang en slik spiller trenger vi og han ble kåra til Asias beste spiller 2010.

 

Han er kaptien poå sørkora og ofte kaptei for Monaco så han er en meget go spiller ;)

 

Da har vi en Jappse og en Sørkoraner i laget det er bra Arsenal at vi for mange flere fans i Asia nå ;)

Link to comment
Share on other sites

Litt mange kortsiktige prosjekt her.

Kortsiktige prosjektene vil hjelpe våre langsiktige opp på et nytt nivå. Ramsey har godt av å lære av Arteta, Djourou og Koscielny godt av å lære av Mertesacker, Chamberlain godt av å lære av Benayoung og Afobe får endelig inn en spisstype som minner om seg som kan gi han et par tips.

Link to comment
Share on other sites

Litt mange kortsiktige prosjekt her.

Hvis det er signeringene vi har gjort de siste 2 dagene du sikter til, så skjønner jeg ikke hva du snakker om!

 

Arteta blir snart 30, men han har en 4 årskontrakt. 4 år er ikke kortsiktig.

Per er 26, enough said

Santos er også i sin beste alder

Park skal muligens i militærtjeneste om 1,5 år, så ja det kan anses som kortsiktig. Så sant han ikke får fritak da

Og ja, Benayoun er en kortsiktig løsning.

 

Men hva med signeringene av Campbell, Chamberlain, Jenkinson? Gervinho er jo også i sin beste alder.

Link to comment
Share on other sites

http://www.metro.co.uk/sport/oddballs/874124-lille-reveal-farcical-chu-young-park-airport-chase-to-stop-arsenal-transfer

Tragikomiske greier, men må si jeg føler litt med Lille. Først Gervinho, så prøver vi oss hardt på Hazard, og så avslutter vi med å snappe Young rett foran nesen på dem. Må nok inn et stort bud for å lokke franskmennene til å selge Hazard neste gang det blir aktuelt. Nevertheless glad for å ha en løpssterk koreaner i troppen, slike er alltid en trussel!

Link to comment
Share on other sites

http://www.metro.co.uk/sport/oddballs/874124-lille-reveal-farcical-chu-young-park-airport-chase-to-stop-arsenal-transfer

Tragikomiske greier, men må si jeg føler litt med Lille. Først Gervinho, så prøver vi oss hardt på Hazard, og så avslutter vi med å snappe Young rett foran nesen på dem. Må nok inn et stort bud for å lokke franskmennene til å selge Hazard neste gang det blir aktuelt. Nevertheless glad for å ha en løpssterk koreaner i troppen, slike er alltid en trussel!

man kan alltids lure på om det er et f**k you fra Wenger siden de ikkje ville selge Hazard! Så spørs det om ikkje det gir ris til egen bak på lengre sikt :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...