Jump to content

Park Chu-Young


bergkampje

Recommended Posts

  • Replies 195
  • Created
  • Last Reply

Samme Schau pleier jo også å skryte uhemmet av Aaron Lennon da - Englands største middelmådighet.

Ja han gjør kanskje det.

Men syntes ofte han sier mye klokt og han sier mye pent om oss.

Virker ganske oppdatert, og håper han har rett, spesielt om Park havner hos oss.

Link to comment
Share on other sites

Tror faktisk denne fyren her kan bli meget god for oss, men dog hvis vi skulle gått for en asiat til så hadde jeg håpet på Keisuke Honda eller Shinji Kagawa. Dog er han etter hva jeg har fått med meg og hørt fra diverse kilder som faktisk har mye peiling på Monaco at han er en meget god spiller og et røverkjøp for denne prisen vi er i ferd med å sikre han for.

 

Jeg er positiv til han hvertfall! :P

Link to comment
Share on other sites

Sikkert en bra spiller. Får håpe han gir en solid arbeidsinnsats som ofte asiatiske spillere innehar.

En hurtig, hardtskytende spiss med gode dødballer er jo noe vi trenger.

 

Men...jeg har lest flere steder at han trolig må tilbake til Sør-Korea i 2014 på to års pålagt militærtjeneste :blink:

Kan dette stemme??

I tilfelle har han ingen mulighet til å skape noen lang karriere i England..

Link to comment
Share on other sites

Men...jeg har lest flere steder at han trolig må tilbake til Sør-Korea i 2014 på to års pålagt militærtjeneste :blink:

Kan dette stemme??

 

Det ser nok slik ut, dessverre.

 

Monaco, relegated last season, had agreed a fee of £2.7 million euros will Lille (with a £1.8 million euro additional payment if Park was excused national service in Korea) and the 26-year-old forward had undergone the first stage of his medical having agreed a contract worth roughly £40,000 a week.

 

og,

 

After all, Park has no choice but to return home before the end of 2013. Military service beckons.

 

Each and every able-bodied Korean man must undergo two years in the country's armed services before the age of 28.

Link to comment
Share on other sites

Han kan bli spart for militærtjeneste. F.eks. ble alle spillerene fra Sør-Korea som var involvert i VM 2002 "benådet" når det gjaldt militærtjenesten.

 

Tror Park slipper unna den pga. at han er en meget populær spiller i hjemlandet og for Sør-Korea som et land så lønner det seg å la han slippe unna.

Link to comment
Share on other sites

Men blant annet alle som var tatt ut på landslaget som spilte i VM 2002 får unntak på grunn av eksepsjonelt talent, så det er fortsatt mulig at Sør Koreas nåværende kaptein slipper unna.

 

Red.: Se der, ja. Flere som har lest litt på Wikipedia? :P

Link to comment
Share on other sites

Men blant annet alle som var tatt ut på landslaget som spilte i VM 2002 får unntak på grunn av eksepsjonelt talent, så det er fortsatt mulig at Sør Koreas nåværende kaptein slipper unna.

 

Red.: Se der, ja. Flere som har lest litt på Wikipedia? :P

 

Leste det i en artikkel om han tidlig i går rett før ryktene virkelig begynte å ta av så ingen wikipedia for meg nei! :P

Link to comment
Share on other sites

Hvis dette med potensiell militærtjeneste stemmer, så kan det da vel ikke være så jævelig vanskelig å finne en bedre egnet spiss??!!

 

"It's hard to find players these days. And we are only looking for super-quality players..."

Link to comment
Share on other sites

Hvis dette med potensiell militærtjeneste stemmer, så kan det da vel ikke være så jævelig vanskelig å finne en bedre egnet spiss??!!

Når wenger for en gangsskyld tenker kortsiktig er det også feil.

Her har vi garantert en spiller som ikke blir linket andre steder. Deilig!

Vi har en annen spiller som ikke blir linket andre steder, Almunia heter han, men at han ikke blir linket andre steder kommer av grunner vi alle kjenner.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...