Jump to content

2011.24.08 Udinese B


Arsenalboy93

Recommended Posts

Skulle gjerne sett dette laget:

 

Szczesny

 

Sagna - Djourou - Vermaelen - Traore

 

Gervinho - Song - Frimpong - Rosicky

v. Persie

Walcott

 

Edit: Frimpong istedefor Ramsey. Tror virkelig det laget her kan slå litt fra seg!

Det bør absolutt slå fra seg, men det blir nok atter en gang em midtbanespiller som "hengende spiss".

 

Szczesny

 

Sagna - Djourou - Vermaelen - Traore

 

Walcott - Song - Frimpong - Gervinho

Ramsey

RvP

Uansett så bør vi kunne mønstre et lag som er slagkraftig. Vi er jo også langt bedre borte enn hjemme så det er jo oppløftende

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 228
  • Created
  • Last Reply

Det bør absolutt slå fra seg, men det blir nok atter en gang em midtbanespiller som "hengende spiss".

 

Szczesny

 

Sagna - Djourou - Vermaelen - Traore

 

Walcott - Song - Frimpong - Gervinho

Ramsey

RvP

Uansett så bør vi kunne mønstre et lag som er slagkraftig. Vi er jo også langt bedre borte enn hjemme så det er jo oppløftende

 

Ikke akkurat utypisk Wenger det nei. Litt små kjedelig mtp. at Walcott på topp og van Persie som hengende spiss ville potensielt vært veldig dødelig mtp. gjennombruddspasningene til Robin og farten til Walcott som ville ført til at Udinese måtte vært veldig varsomme med å presse for høyt opp og etterlate rom hvor jeg tror van Persie ville herjet.

 

Uansett: Ikke akkurat en kamp jeg gleder meg noe særlig til mtp. at jeg tror Wenger mønstrer opp et lag som ser ut som dette:

 

Szczesny

 

Sagna - Djourou - Vermaelen - Traore

 

Song - Ramsey

 

Walcott - Rosicky - Gervinho

 

v. Persie

 

 

Med to meget ineffektive spillere i Rosicky og Ramsey samt en isolert van Persie og en ute av posisjon spiss i Walcott på høyrekanten. Får bare be til høyere makter om at den bakre femmeren har en sinnsyk kamp.

Link to comment
Share on other sites

Uansett: Ikke akkurat en kamp jeg gleder meg noe særlig til mtp. at jeg tror Wenger mønstrer opp et lag som ser ut som dette:

 

Szczesny

 

Sagna - Djourou - Vermaelen - Traore

 

Song - Ramsey

 

Walcott - Rosicky - Gervinho

 

v. Persie

 

 

Med to meget ineffektive spillere i Rosicky og Ramsey samt en isolert van Persie og en ute av posisjon spiss i Walcott på høyrekanten. Får bare be til høyere makter om at den bakre femmeren har en sinnsyk kamp.

 

Kan sette ganske mye på at du får rett her. Usikkerheten her er vel om Rosicky blir klar til å starte. Isåfall får vi vel Frimpong inn, og Ramsey flyttes et hakk frem. Der er han veldig mye bedre.

Link to comment
Share on other sites

Jeg sa det før kampen mot pool, og sier det igjen: Starter Frimpong så blir det rødt kort før pause

 

Nå kødder du det bare til B) Den der går bare ein gang..hehe..

 

Er utrolig spent på laget idag.

Men ser ikke vekk fra at Frimpong får en sjanse til.

Link to comment
Share on other sites

Nå kødder du det bare til B) Den der går bare ein gang..hehe..

 

Er utrolig spent på laget idag.

Men ser ikke vekk fra at Frimpong får en sjanse til.

 

Hehe.. ja du sier noe.. Men innrøm det, om jeg får rett denne gangen også på samme vis som sist... Da begynner du vel å få trua på meg, eller? ;)

 

Ja jeg er også utrolig spent... Jeg tror vi er veldig avhengig av Walcott og Gervinho fra start for å true bakrom, så kan vi få inn Myaichi og kanskje en av de andre unggutta mot slutten når de to førstnevnte er slitne. Vi må sørge for at Udinese ikke kan sette pressleddet alt for høyt.

Link to comment
Share on other sites

Hehe.. ja du sier noe.. Men innrøm det, om jeg får rett denne gangen også på samme vis som sist... Da begynner du vel å få trua på meg, eller? ;)

 

Ja jeg er også utrolig spent... Jeg tror vi er veldig avhengig av Walcott og Gervinho fra start for å true bakrom, så kan vi få inn Myaichi og kanskje en av de andre unggutta mot slutten når de to førstnevnte er slitne. Vi må sørge for at Udinese ikke kan sette pressleddet alt for høyt.

 

 

Yepp tror faktisk at fart kan være nøkkelen idag,kombinert med solid defensiv jobbing.

 

Yepp...du tror det ikke før du ser det...type ting :D

Link to comment
Share on other sites

Årets viktigste kamp. Vil legge føringer for resten av sesongen. Tap og uavgjort i serieåpning kan reddes inn, men tap i kvalik kan ikke repareres. Herregud jeg er spent på hva denne kvelden bringer. Kynisme og effektivitet vil være nøkkelord. Siden februar har vi ikke sett verken det ene eller det andre dessverre...

Link to comment
Share on other sites

arseblog arseblog

Arsenal: SZCZ - Sanga - Vermaelen - Djourou - Jenkinson - Song - Frimpong - Ramsey - Walcott - van Persie - Gervinho

 

arseblog arseblog

Subs: Fabianski - Ox - Rosicky - Arshavin - Chamakh - Traore - Miquel

Szczesny

 

Jenkinson - Djourou - Vermaelen - Sagna

 

Song - Frimpong

 

Walcott - Ramsey - Gervinho

 

v. Persie

 

Ikke akkurat fornøyd med at Jenkinson starter, men regner med det er fordi han har spilt flere kamper enn Traoré i det siste, men en ikke helt matchfit Traoré på venstreback og en meget fit Sagna på høyreback er allikevel milevis bedre mener nå jeg.

Link to comment
Share on other sites

Ikke akkurat fornøyd med at Jenkinson starter, men regner med det er fordi han har spilt flere kamper enn Traoré i det siste, men en ikke helt matchfit Traoré på venstreback og en meget fit Sagna på høyreback er allikevel milevis bedre mener nå jeg.

Det ante meg at Wenger ville satse på defensiv kraft i form av Song og Frimpong i startellveren. Tipper at det også er grunnen til at han velger Jenkinson foran Traore. Traore har jo sin styrke framover, men Jenkinson er en mer tradisjonell back

Link to comment
Share on other sites

Det ante meg at Wenger ville satse på defensiv kraft i form av Song og Frimpong i startellveren. Tipper at det også er grunnen til at han velger Jenkinson foran Traore. Traore har jo sin styrke framover, men Jenkinson er en mer tradisjonell back

 

En mer tradisjonell back helt klart, men en forholdsvis begrenset spiller med minimalt med erfaring. Traoré har i motsetning hele 70 kamper på høyeste nivå (Premier League og Serie A) :o

 

Er forøvrig ikke at jeg er skeptisk til Jenkinson, men det å ha Sagna på venstreback gjør meg nervøs selv om han er en av verdens aller ypperste backer.

Link to comment
Share on other sites

En mer tradisjonell back helt klart, men en forholdsvis begrenset spiller med minimalt med erfaring. Traoré har i motsetning hele 70 kamper på høyeste nivå (Premier League og Serie A) :o

 

Er forøvrig ikke at jeg er skeptisk til Jenkinson, men det å ha Sagna på venstreback gjør meg nervøs selv om han er en av verdens aller ypperste backer.

Helt enig. Prøver bare å rasjonalisere for meg selv hvorfor Wenger velger Jenkinson framfor Traore :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...