Jump to content

2011.24.08 Udinese B


Arsenalboy93

Recommended Posts

  • Replies 228
  • Created
  • Last Reply

Tipper vi taper med tre. Desverre, uten Gervinho er ikke dette laget mye framover, og bakover er det som alltid.

 

Det er vel midtbanen som blir den store hodepinen i den kampen. Skal bli spennende å se hvilken konstellasjon Wenger koker sammen der...

Link to comment
Share on other sites

Han får generelt sett for lite honnør for det han gjør for oss. Jeg syns han er helt rå i kamp etter kamp.

 

Helt enig. Han har vært veldig bra så langt - jeg var dog ikke like imponert i pre-season....

 

Nå som Udinese er ute av CL,, kanskje vi skal hente Di Natale? Vi kan jo tilby CL-spill :P

Link to comment
Share on other sites

Da er det Traore på vingen, som etterspurt nesten, selv om jeg heller ville hatt han på backen enn Jenkinson.

 

Jenkinson har da vært solid i andre omgang, når han har lagt seg litt lengre bak på banen. Riktig bytte av Wenger.

Link to comment
Share on other sites

Jenkinson har da vært solid i andre omgang, når han har lagt seg litt lengre bak på banen. Riktig bytte av Wenger.

Enig. Har virkelig fått sansen for Jenkisnon. Gjør det enkelt, jobber som pokker dog har han noe å hente i posisjoneringen sin

Link to comment
Share on other sites

Vi kan virkelig takke Gervinho og Szczesny for at vi får lov å spille Champions League denne sesongen! nå er det opp til Wenger og styret og forsterke dette laget og bygge videre på denne seieren.

 

Noe heldig er vi i dag, men også meget dyktige, og det var godt å endelig se litt mer selvtillit i laget mot slutten der!

 

Jenkinson imponerer stort, og jeg kan bare si at det er utrolig synd at han ikke er venstre beint.. Eller kan Sagna lære seg og spille fast venstreback?

Link to comment
Share on other sites

Vi blir straks veldig attraktive på markedet for nye spillere nå når

vi kan tilby CL spill.

 

Herlig med en opptur idag.

 

WS,Gervinho,Song skal ha solide pluss i morgen idag.

 

Syns og Rosicky har et positivt innhopp.

 

Imorgen blir det Arsenal tskjorten med skriften: WE DON'T BUY SUPERSTARS...WE MAKE THEM :lol:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...