Jump to content

2011.24.08 Udinese B


Arsenalboy93

Recommended Posts

  • Replies 228
  • Created
  • Last Reply

Wenger har anket suspensjonen og da får han vel sitte på benken i morgen da anken ikke vurderes før etter kampen?

 

Mener å huske at Pat Rice fremdeles er ubeseiret når han leder Arsenal i kamp. Han ledet laget i noen kamper i 97 sesongen før Wenger ankom og var da ubeseiret så langt jeg kan huske. Med 1-0 seieren over Udinese så opprettholdt han den statistikken.

 

Kanskje sjangsene for avansement er større med Rice på sidelinjen istedet for Wenger. Wenger viser for tiden et svært negativt kroppsspråk under kamp som jeg ikke tror motiverer spillerne i særlig grad.

Link to comment
Share on other sites

Nasri trener visstnok på Colney før laget drar til Italia, men det er usikkert om han blir med eller ikke.

 

Wilshere er ikke på trening i dag så han kommer mest sannsynligvis ikke til å spille mens Ryo visstnok skal spille for reservelaget mot Wigan siden han mangler matchfitness. Rosicky var ikke med på treningen i utgangspunktet, men var en sen ankommer. Spekuleres i om han blir klar mot Udinese.

 

Ellers trente Djourou og Traoré før flyturen også så de er mest sannsynligvis klare begge to.

Link to comment
Share on other sites

Da vet vi at Nasri ikke spiller mot Udinese i hvertfall...

 

Det samme med Wilshere, som ikke er med på flyturen til Udinese i lag med Bendtner, Koscielny, Gibbs, Squillaci, Lansbury, Diaby og da igjen naturligvis Nasri.

Link to comment
Share on other sites

Det samme med Wilshere, som ikke er med på flyturen til Udinese i lag med Bendtner, Koscielny, Gibbs, Squillaci, Lansbury, Diaby og da igjen naturligvis Nasri.

Fint, da sparer vi penger på flybilletter. erstatterne reiser med barnebillett.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Hvem pokker spiller i morgen?

 

Szczz - Sagna, Vermaelen, Djourou, Traore - Song, Ramsey, - Rosicky - Walcott, RvP, Gervinho.

Benk: Fabianski, Chamakh, Frimpong, Oxlade-Chamberlain, Miquel, Arshavin, Jenkinson

 

Det laget burde absolutt være sterkt nok til å dra i land en seier i Italia

Link to comment
Share on other sites

Alternativene på midtbanen begynner å bli begrenset. Ramsay virker pill råtten og må ut. Arshavin har heller ikke vært god, men kan være bedre sentralt.

 

Mitt lag:

 

Szsz

Sagna Djouruo Vermaelen Traore

Song Frimpong

Walcott Arshavin Gervinho

 

Van Persie

Link to comment
Share on other sites

Alternativene på midtbanen begynner å bli begrenset. Ramsay virker pill råtten og må ut. Arshavin har heller ikke vært god, men kan være bedre sentralt.

 

Mitt lag:

 

Szsz

Sagna Djouruo Vermaelen Traore

Song Frimpong

Walcott Arshavin Gervinho

 

Van Persie

 

Ja! Jeg kjøper det laget der. Når italienerne er tvunget til å angripe oss, burde vi være godt rustet defensivt med denne oppstillingen. Vi vil garantert få overganger, og da kan forhåpentligvis Arshavin få litt pasningsalternativer. Et lite hakk opp på nøyaktighet i overgangsspillet, så kan dette bli skikkelig morsomt.

Link to comment
Share on other sites

Det er ganske vanvittig, men Arsenals viktigste spiller i morgen kan bli Traore!

Udinese har en svært farlig høyrekant-spiller og Wenger nevner nettopp dette som noe han er obs på i forkant av kampen.

Eventuelt spiller Sagna igjen venstreback, og Jenkinson på høyre.

 

Szszesny

Sagna-Koscielny-Vermaelen-Traore

Song-Ramsey

Arshavin-Rosicky-Gervinho

Van Persie

 

Jeg kan eventuelt være med på å spare Rosicky og sette Ramsey ett hakk frem.

Da kommer den lille torpedoen Frimpong innpå;-)

 

Jeg tror faktisk vi er over det værste nå. Et tap mot Man U må vi bare regne med.

Men jeg er faktisk litt lettet over at vi nå har fått avgårde de to 24-åringene.

Blir spennende å se på om de faktisk får spilletid;-)

Link to comment
Share on other sites

Ja! Jeg kjøper det laget der. Når italienerne er tvunget til å angripe oss, burde vi være godt rustet defensivt med denne oppstillingen. Vi vil garantert få overganger, og da kan forhåpentligvis Arshavin få litt pasningsalternativer. Et lite hakk opp på nøyaktighet i overgangsspillet, så kan dette bli skikkelig morsomt.

 

JEg vil tro at Walcott / Gervinho blir jokere i denne kampen. De kan sikre at Udinese ikke kan sette den defensive linja alt for høyt. Det vil i så tilfelle åpne for raske kontringer ved RvP/Walcott/Gervinho. Jeg er veldig spent på hvem det blir i forsvar og på DM plass. JEg vil nesten heller se Miquel i midtforsvaret og Song på DM, istedefor Song som midtstopper og Frimpong som DM. Frimpong har alt for høyt tenningsnivå for en slik kamp nå, og Miquel overbeviste meg i sitt innhopp mot 'pool.

Link to comment
Share on other sites

Det viktigste nå blir å kvalifisere oss for CL! Skal vi ha noen sjanse til å hente klassespillere MÅ vi kunne tilby CL! Når det gjelder kampen mot United er det små sjanser for poeng pdd..

 

Jeg går med innstillingen alltid 3 poeng uansett hvem vi spiller mot,dette kan Arsenal klare selv med den stallen vi har idag.Den dagen jeg regner med tap mot PL lag legger jeg supporter effektene på hylla og finner noe annet å se på.Jeg er bare så forbannet sint på Wenger som ikke har et lag klart til seriestart.Forsterket,trimmet og klart. I år er den verste Silly season i klubbens moderne historie.

Link to comment
Share on other sites

Skulle gjerne sett dette laget:

 

Szczesny

 

Sagna - Djourou - Vermaelen - Traore

 

Gervinho - Song - Frimpong - Rosicky

v. Persie

Walcott

 

Edit: Frimpong istedefor Ramsey. Tror virkelig det laget her kan slå litt fra seg!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...