Jump to content

Emirates Stadium


Sindre

Recommended Posts

  • 8 months later...
  • Replies 588
  • Created
  • Last Reply

Arsenal med planer om redesign av dekor på stadionvegger: Sjekk bilder

 

Har potensiale til å bli kult det der. Meget fint bilde hvertfall.

Lurer på om det kommer til å bli forskjellige bilder på hver side av stadion, eller om det blir samme dekor på alle. Noen som vet?

Link to comment
Share on other sites

Arsenal med planer om redesign av dekor på stadionvegger: Sjekk bilder

 

Hvis de henger opp en slik og velger Henry før Berkamp, så spyr jeg!!! Bastin, Adams og Bergkamp er de største, så kan man vurdere Brady eller en annen som den fjerde. Men kanskje de skal ha flere slik rundt stadion?

 

Edit: Ser at det skal være de 32 største spillerne gjennom tidene. Da er det greit at Henry er med, selv om en spiller som fortsatt er aktiv for en annen klubb egentlig ikke burde være der. Da er vel Vieira også med regner jeg med.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal med planer om redesign av dekor på stadionvegger: Sjekk bilder

 

Hvis de henger opp en slik og velger Henry før Berkamp, så spyr jeg!!! Bastin, Adams og Bergkamp er de største, så kan man vurdere Brady eller en annen som den fjerde. Men kanskje de skal ha flere slik rundt stadion?

Er det så ille da? Bergkamp er riktignok den viktigste spilleren i klubbens historie, men det er vel ingen grunn til å spy at han er blitt utelatt. Det er som å spy fordi at Alex James ikke er med det.

 

James var den tids Bergkamp, og var den store servitøren for måltjuver som Cliff Bastin, Ted Drake og Jack Lambert.

 

Moralen i innlegget mitt er: Man får ikke plass på et slik lite banner til alle som fortjener det.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal med planer om redesign av dekor på stadionvegger: Sjekk bilder

 

Hvis de henger opp en slik og velger Henry før Berkamp, så spyr jeg!!! Bastin, Adams og Bergkamp er de største, så kan man vurdere Brady eller en annen som den fjerde. Men kanskje de skal ha flere slik rundt stadion?

Er det så ille da? Bergkamp er riktignok den viktigste spilleren i klubbens historie, men det er vel ingen grunn til å spy at han er blitt utelatt. Det er som å spy fordi at Alex James ikke er med det.

 

James var den tids Bergkamp, og var den store servitøren for måltjuver som Cliff Bastin, Ted Drake og Jack Lambert.

 

Moralen i innlegget mitt er: Man får ikke plass på et slik lite banner til alle som fortjener det.

 

Reddkamp fortjener ikke et banner!!

Link to comment
Share on other sites

Arsenal med planer om redesign av dekor på stadionvegger: Sjekk bilder

 

Hvis de henger opp en slik og velger Henry før Berkamp, så spyr jeg!!! Bastin, Adams og Bergkamp er de største, så kan man vurdere Brady eller en annen som den fjerde. Men kanskje de skal ha flere slik rundt stadion?

Er det så ille da? Bergkamp er riktignok den viktigste spilleren i klubbens historie, men det er vel ingen grunn til å spy at han er blitt utelatt. Det er som å spy fordi at Alex James ikke er med det.

 

James var den tids Bergkamp, og var den store servitøren for måltjuver som Cliff Bastin, Ted Drake og Jack Lambert.

 

Moralen i innlegget mitt er: Man får ikke plass på et slik lite banner til alle som fortjener det.

 

Reddkamp fortjener ikke et banner!!

Er det "Den pysete hollender" du sikter til?

Link to comment
Share on other sites

Ja da var første kamp for sesongen på Emirates ferdig, og jeg er flau over den ELENDIGE stemningen!! tror faktisk jeg aldri ha opplevd dårligere stemning der. (på TV altså) Skjerf var delt ut, klubben har satt igang mange prosjekter for å gjøre Emirates mer "Arsenalsk", men fansen følger opp med dette????? FLAUT!! laget spiller flott, men publikum hører man knapt.

Skjønner ikke hvordan 60000 mennesker kan lage så lite liv.

 

Sorry folkens vil ikke virke sytete, men blir bare så frustrert og måtte få det ut. Fansen er vel blitt så bortskjemte at det må være en storkamp før de gidder synge litt.

Link to comment
Share on other sites

Enig, vi har virkelig en lang vei å gå på den fronten. Virker også som bare 1/3 av publikum kan sangene. Jeg syns klubben gjør det den kan for å skape engasjement, men det er tydeligvis ikke nok. Håper på forbedring!

Link to comment
Share on other sites

Hadde dere forventet noe annet? (Hvis man ser bort i fra skjerfene.......)

 

Det er dessverre sånn det har blitt på AG mot bunnlagene og middelmådighetene! Føler jeg ikke trenger å forklare hvorfor heller. Det er samme problemet for andre storklubber i England også. Og dette er noe vi 99% sikkert må bli vant med, som om vi ikke allerede er det.

 

Og høre "And it's Arrrrsenal..." på the Grove når det virkelig gjelder er det heller faktisk ikke så mye som kan måle seg med...

 

 

Samtidig var bortefansen på Goodison og Celtic Park mildt sagt FANTASTISKE! En hel del NYE sanger ble også sunget her, Arshavin og Vermaelen bare noen av de heldige. Og ikke minst Adebayor etter hvert ser ut til å bli noe uheldig på CoMS 12.sep. Gleder meg!

 

The travelling Gooners kommer til å lage liv på Old Trafford neste helg også. "We won the league in Manchester", "Did you ever win the league at Highbury?", "It's so quiet, Old Trafford", "This' still a library!" og flere sanger rettet mot Rooney, Giggs og kanskje også noen til minne om Ronaldo vil bli sunget. Og uavhengig om det blir tap eller seier vil "We love you Arsenal, WE DO!" runge over hele Manchester akkurat som da vi tapte 3-0 mot City i fjor og tapte ligagullet for United i forfjor, og begge lags fans vil synge om Patrick Vieira og KANSKJE er han tilbake i Arsenal i tillegg. Tvilsomt, men det kan hende.

 

Kamper i CL-sluttspill og kamper mot topp4/Spurs på Ashburton Grove (som denne tråden burde blitt kalt!) og bortekamper for meg i fremtiden! :) Så enkelt er det, trist, men det kan hjelpe litt hvis bare vi i Arsenal Norway tar ansvar når vi først er der på kamper som denne i dag. Så blir vi hvertfall ikke sett på som turister.

 

WE ARE TOP OF THE LEAGUE, SAY WE ARE TOP OF THE LEAGUE! :P

 

EDIT: God ide av Skorpey ovenfor! En tråd uten oppdiktede sanger helst!:P Jeg kan bidra med en hel del sanger. Er lite som interesserer meg mer når det gjelder Arsenal og kan si jeg er godt oppdatert og har fått med meg det meste på den fronten.

Link to comment
Share on other sites

Samtidig var bortefansen på Goodison og Celtic Park mildt sagt FANTASTISKE! En hel del NYE sanger ble også sunget her, Arshavin og Vermaelen bare noen av de heldige. Og ikke minst Adebayor etter hvert ser ut til å bli noe uheldig på CoMS 12.sep. Gleder meg!

 

Må nesten få med denne helsinga til Celtic fansen då dei toga ut av stadion i samla flokk i god tid før slutt:

"Is there a fire drill?" Synd at me ikkje opplever denne humoren oftare, og spesielt heime.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Prosjektet med å gjøre AG mer "arsenalsk" er godt i gang.

 

http://www.onlinegooner.com/phpbb2/viewtop...er=asc&start=15

 

Ser helt nydelig ut!

Det var stilig, skal litt til får å spille seg inn på dem veggene der.

Men er det slik at det kommert il å hette Emirates Stadium i all verdens tid? Eller er det bare så lenge som det er Emirates som har sponsoravtalen, noen som vett det?

Link to comment
Share on other sites

Det var stilig, skal litt til får å spille seg inn på dem veggene der.

Men er det slik at det kommert il å hette Emirates Stadium i all verdens tid? Eller er det bare så lenge som det er Emirates som har sponsoravtalen, noen som vett det?

 

Den kommer (heldigvis) ikke til å hete Emirates Stadium i all verdens tid ;)

Opprinnelig skulle stadion hete Ashburton Grove, men så ble Emirates ny hovedsponsor, og da kapret de stadion-navnet. Jeg husker ikke helt, men jeg tror at avtalen om stadion-navnet går ut i 2015, og etter det kommer Emirates til å hete Ashburton Grove.

Link to comment
Share on other sites

Den kommer (heldigvis) ikke til å hete Emirates Stadium i all verdens tid ;)

Opprinnelig skulle stadion hete Ashburton Grove, men så ble Emirates ny hovedsponsor, og da kapret de stadion-navnet. Jeg husker ikke helt, men jeg tror at avtalen om stadion-navnet går ut i 2015, og etter det kommer Emirates til å hete Ashburton Grove.

De liker vi ;) Takk for svar.

Liker egentlig ikke at stadioner har firmanavn. Verst er komplett.no stadion!

Link to comment
Share on other sites

De liker vi ;) Takk for svar.

Liker egentlig ikke at stadioner har firmanavn. Verst er komplett.no stadion!

 

Eg trudde det rette navnet var komplett.idiot arena. Så feil kan ein ta.

 

Avtalen med Emirates Airlines er på 15 år, altså fram til 2021. Å tru på Ashburton Grove etter den tid, er nesten like optimistisk som å selje sand i Sahara. Namnerettane går nok til høgstbydande, og Arsenal treng pengane. Coca Cola Stadium neste....

Link to comment
Share on other sites

Eg trudde det rette navnet var komplett.idiot arena. Så feil kan ein ta.

 

Avtalen med Emirates Airlines er på 15 år, altså fram til 2021. Å tru på Asburton Grove etter den tid, er nesten like optimistisk som å selje sand i Sahara. Namnerettane går nok til høgstbydande, og Arsenal treng pengane. Coca Cola Stadium neste....

 

 

 

Du har desverre helt rett. Det har dessuten aldri vært slik at Emirates i utgangspunktet skulle hete Ashburton Grove. Det er bare navnet på plassen anlegget er bygd. Nå har det seg allikevel slik at mange Arsenal supportere sverger til nettop Ashburton Grove.

Forøvrig er det slik at under Champions League kamper så heter stadion Arsenal Stadium ;) Fordi det da ikke er lov med kommersielle stadion navn.

Link to comment
Share on other sites

Du har desverre helt rett. Det har dessuten aldri vært slik at Emirates i utgangspunktet skulle hete Ashburton Grove. Det er bare navnet på plassen anlegget er bygd. Nå har det seg allikevel slik at mange Arsenal supportere sverger til nettop Ashburton Grove.

Forøvrig er det slik at under Champions League kamper så heter stadion Arsenal Stadium ;) Fordi det da ikke er lov med kommersielle stadion navn.

Kanskje vi alle skulle gått inn for å kalt den for Ashburton Grove? Vertfall bedre det enn et reklame navn.

Link to comment
Share on other sites

Synes vi heller burde finne andre inntekter enn å selge stadionnavnet. Det er greit at det ble å hete Emirates Stadium de første årene, og jeg regner med at vi fikk inn veldig mye penger på det, der det meste sikkert gikk til å nedbetale gjeld.

 

Men vi må tenke litt på hvem vi er. Vi er ikke Manchester City. Skal vi i det hele tatt prøve å få "en ny Highbury" må vi hvertfall få kvittet oss med et forbannet arabernavn på vår stadion.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...