Jump to content

Emirates Stadium


Sindre

Recommended Posts

  • Replies 588
  • Created
  • Last Reply
  • 2 weeks later...

Så på dette Kick Off programmet vg.no har.

 

De sa noe om at taket lekker på Emirates :)

 

Burde de ikke testet sånt?

Sikkert en bare liten bagatell som kan fikses, men kanskje litt merkelig også på et helt nytt anlegg.. B)

 

Uansett bedre at taket lekker enn at Arsenal-forsvaret gjør det ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Sikker på den er på plass, ben elfen? Har vertfall ikkje eg fått med meg. Veit at det er planen at den skal opp bak storskjermen i south stand.

 

Det er forresten nokon som har satt i gong ein underskriftskampanje på nettet, for å få klokka hengt opp på innsida av the Grove.

 

Nei, på ingen måte sikker. Jeg er på jobb nå. Finner ut av det når jeg kommer hjem, evt svar imorgen.

Grunnen til at jeg nevner at den henger bak en av skjermene er at jeg har lest det i et av bladene jeg kjøpte da jeg var på emirates. Mulig jeg har feil så jeg skal ikke være bastant

 

Ben Elfen

Link to comment
Share on other sites

Sikker på den er på plass, ben elfen? Har vertfall ikkje eg fått med meg. Veit at det er planen at den skal opp bak storskjermen i south stand.

 

Det er forresten nokon som har satt i gong ein underskriftskampanje på nettet, for å få klokka hengt opp på innsida av the Grove.

 

Nei, på ingen måte sikker. Jeg er på jobb nå. Finner ut av det når jeg kommer hjem, evt svar imorgen.

Grunnen til at jeg nevner at den henger bak en av skjermene er at jeg har lest det i et av bladene jeg kjøpte da jeg var på emirates. Mulig jeg har feil så jeg skal ikke være bastant

 

Ben Elfen

Jeg har også disse bladene, det stemmer det du sier...... :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Hadde det vært en kåring/vurdering av stadionene i gårdagens sending på Canal+? En kåring der vår stadion kom meget bra ut?

 

Ei kåring var det ikkje. Men dei intervjua ein engelsk groundhopper som meinte Ashburton Grove var den beste arenaen i England.

Link to comment
Share on other sites

We are pleased to report that the Stadium Manager has advised us that he hopes by next week’s match v Everton that this will have been carried out inside the bowl on the three rings of concrete. The top ring will feature the trophies won by Arsenal, the middle tier will have Arsenal and Arsenal.com notation and the lower ring is being used for advertising.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Vil snøfallet ha noe å si for kampen på Søndag? De er jo ikke spesielt vante med snøfall i England...

Det tviler jeg på, siden de har eit "teppe" eller presenig over banen hvis jeg skal kalle de det.

 

Da er det ikke snø på matta.. Håper iallefall det ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

lurer på en ting:

 

er det noen som vet hvor lenge navnet Emirates Staduim blir værende som offesielt navn?? 10 år??

 

Det er vel 15 år som stadion-navn, og 8 år med sponsoravtale på draktene..? Ja, jeg er rimelig sikker på det.

Link to comment
Share on other sites

lurer på en ting:

 

er det noen som vet hvor lenge navnet Emirates Staduim blir værende som offesielt navn?? 10 år??

 

Det er vel 15 år som stadion-navn, og 8 år med sponsoravtale på draktene..? Ja, jeg er rimelig sikker på det.

 

 

det som irriterer meg mest med draktene er at FLY EMIRATES bokstavene begynner å falle bort på 4! drakter som eg har nå.. håper det blir slutt på "plastikken" og begynner med "tøy" i stedet, slik som det var på O2, Dreamcast, og JVC merket blant annet..

Link to comment
Share on other sites

lurer på en ting:

 

er det noen som vet hvor lenge navnet Emirates Staduim blir værende som offesielt navn?? 10 år??

 

Det er vel 15 år som stadion-navn, og 8 år med sponsoravtale på draktene..? Ja, jeg er rimelig sikker på det.

That's right! Emirates Stadium til 2021 :)

Link to comment
Share on other sites

det som irriterer meg mest med draktene er at FLY EMIRATES bokstavene begynner å falle bort på 4! drakter som eg har nå.. håper det blir slutt på "plastikken" og begynner med "tøy" i stedet, slik som det var på O2, Dreamcast, og JVC merket blant annet..

Dei har jo kome med ein offisiell beklagelse på dei draktane. Alle er trekt fra salg og dei kjem ikkje tilbake for sal før 1 Mai. Då skal problemet vere fiksa. Men om dei går over til "tøy" igjen, veit eg ikkje

Link to comment
Share on other sites

lurer på en ting:

 

er det noen som vet hvor lenge navnet Emirates Staduim blir værende som offesielt navn?? 10 år??

 

Det er vel 15 år som stadion-navn, og 8 år med sponsoravtale på draktene..? Ja, jeg er rimelig sikker på det.

That's right! Emirates Stadium til 2021 ;)

Etter å ha vært der, så ELSKER jeg det navnet :P

Jeg er happy med navnet ;)

Link to comment
Share on other sites

lurer på en ting:

 

er det noen som vet hvor lenge navnet Emirates Staduim blir værende som offesielt navn?? 10 år??

 

Det er vel 15 år som stadion-navn, og 8 år med sponsoravtale på draktene..? Ja, jeg er rimelig sikker på det.

That's right! Emirates Stadium til 2021 ;)

Etter å ha vært der, så ELSKER jeg det navnet :P

Jeg er happy med navnet ;)

Arsenal Stadium = Ashburton Grove

Link to comment
Share on other sites

lurer på en ting:

 

er det noen som vet hvor lenge navnet Emirates Staduim blir værende som offesielt navn?? 10 år??

 

Det er vel 15 år som stadion-navn, og 8 år med sponsoravtale på draktene..? Ja, jeg er rimelig sikker på det.

That's right! Emirates Stadium til 2021 ;)

Etter å ha vært der, så ELSKER jeg det navnet :P

Jeg er happy med navnet ;)

Arsenal Stadium = Ashburton Grove

Hadde valgt Arsenal Stadium, der....

Men hva syns dere om The Gunners Stadium?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...