Jump to content

Emirates Stadium


Sindre

Recommended Posts

  • Replies 588
  • Created
  • Last Reply
Gresset kunne vært grønnere.

3924[/snapback]

 

Det er jo ikke gress der, dummen!! :P

 

 

Seriøst; Emirates Stadium kommer til å bli et skue. Det samme vil laget som skal spille der være. Clichy, Fabregas, Senderos etc. etc. etc. Klarer Arsene å sette sammen alt det talentet klubben rår over til et slagkraftig LAG, så kommer det til å bli tidenes beste.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Det er virkelig fantastiske bilder ;)

 

Men nå må du få sjekket signaturen din Sindre, eller er d jeg som ikke henger med? :D

6710[/snapback]

 

Point taken. Utilgivelig feilskriving av meg.

Men no skal det vere rett. Viktige stader som Arsenal har avgjort ligatittelen. Heng eit banner på North Bank.

Link to comment
Share on other sites

Det er virkelig fantastiske bilder :D

 

Men nå må du få sjekket signaturen din Sindre, eller er d jeg som ikke henger med? ;)

6710[/snapback]

 

Point taken. Utilgivelig feilskriving av meg.

Men no skal det vere rett. Viktige stader som Arsenal har avgjort ligatittelen. Heng eit banner på North Bank.

6716[/snapback]

 

Alle kan gjøre feil :)

Merkelig hvordan en liten skrivefeil endrer budskapet... ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest DB10

Emirates Stadium er vi fornøyd med navnet...?

Helt greit at vi tjener penger på det og alt det der.... men skule det het noe annet...???

Har pengene tatt full kontroll??

Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun

Det var da noen voldsomt pussige alternativer å velge mellom. Kan jo ikke trykke på: "er du fornøyd med navnet" når det ikke står noe ja eller nei alternativer der.

Link to comment
Share on other sites

Det var da noen voldsomt pussige alternativer å velge mellom. Kan jo ikke trykke på: "er du fornøyd med navnet" når det ikke står noe ja eller nei alternativer der.

7581[/snapback]

 

Skulle det het Highbury??? hvis du synest det skulle het Highbury

 

Er det samme hva det heter bare vi tjener på det??? hvist du synes det er samme hva det heter bare vi tjener på det

 

Er du fornøyd med navnet??? hvis du er fornøyd

 

Er navnet viktigere en pengene?? hvist du synes navnet er viktigere en pengene

 

Tror jeg... DB10??

 

Forresten hva vil pengene bli brukt til??

Link to comment
Share on other sites

Skulle det het Highbury???

Nei. Det ville bli misvisende. Det er kun ett Highbury, nemlig Arsenal Stadium som banen heter.

 

Er det samme hva det heter bare vi tjener på det???

Nei. Selvfølgelig ikke. Al Qaida Stadium eller Sibneft Stadium ville være upassende en klubb av Arsenals klasse!!

 

Er du fornøyd med navnet???

Ja. Greit nok og mye bedre enn Coca Cola Stadium. Hva i all verden hadde dere forventet?

 

Er navnet viktigere en pengene??

Nei. Skal klubben bringes videre måtte ett nytt stadion komme. Det går jeg ut fra at alle etterhvert innser. Da var det tre veier dit: flytte ut av Islington, vinne i lotto eller la noen få lov å betale fyrstelig for å få lov til å assosiere seg med Arsenal. I virklighetens verden er det siste alternativet det eneste alternativet. Jo, det er ett alternativ til, ikke gjøre noe og la seg gli ned i evig middelmådighet.

 

Klubbens styre har gjort dette på en helt uklanderlig måte, og vel så det!!

Link to comment
Share on other sites

Navnet er greit det. Man må stikke finger'n i jorda og innse at nytt stadion hadde vært vanskelig å realisere uten pengene fra emiratene. Saken hadde stilt seg annerledes dersom Holsten, Sharp m.fl. hadde kommet på banen.

 

Når det gjelder navnet Highbury finnes det ikke tvil. Highbury er Highbury. Å ta med seg det navnet videre er uaktuelt.

Link to comment
Share on other sites

Navnet er greit synes jeg...

men det er jo litt kjipt at vi har den samme sponsoren som Chelski da men.... B)

 

Jeg liker det...:

Emirates Stadium

et "eksotisk" navn... ;) :)

 

Viss dere har sett bilde at den så ser dere jo hvor SYK den stadionen kommer til å bli... ;)

Den kommer til å bli deilig...

 

GLEDER MEG TIL Å SE DEN FØRSTE EMIRATES-KAMPEN MIN! ;) ;)

Link to comment
Share on other sites

Navnet er greit synes jeg...

men det er jo litt kjipt at vi har den samme sponsoren som Chelski da men....  B)

 

Jeg liker det...:

Emirates Stadium

et "eksotisk" navn... ;) :)

 

Viss dere har sett bilde at den så ser dere jo hvor SYK den stadionen kommer til å bli... ;)

Den kommer til å bli deilig...

 

GLEDER MEG TIL Å SE DEN FØRSTE EMIRATES-KAMPEN MIN!  ;)  ;)

7685[/snapback]

Det har vi ikkje. Når vi får fly emirates, så får Chelsea Samsung.

 

Vi får samme sponsor som dommerne dog. ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...