Jump to content

Emirates Stadium


Sindre

Recommended Posts

Hva hjelper det med penger når vi har en manager som ikker er interessert i å bruke? Har jo hatt masse penger i sommer også hvis man skal tro rapportene, men har allikevel gått i overskudd på sommerens handel.

16376[/snapback]

Det er vel heva over en kvar tvil at Wenger ønskte å bruke pengar i sommar. På Hleb og Baptista spesielt. Han bruker dog ikkje pengar, berre fordi han kan..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 588
  • Created
  • Last Reply
  • 2 weeks later...

Var over på fulhamkampen sist veke, og eg tok sjølvsagt ein tur bortom drayton park for ta ein kikk på det nye stadionet. Og eg må sei det ser j**** stort ut. Kommer til å bli eit fantastisk stadion.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Ikke tak. Takk og pris. Fotball er fremdeles en uteidrett.

22006[/snapback]

 

Rikitg! Fotballkamper skal spilles all slags vær. Sol og regn hører med, også snø når den en sjelden gang finner veien til Highbury.

 

Kan også legge til at fotball bør og skal spilles på gress!

Link to comment
Share on other sites

http://www.arsenal.com/article.asp?article...+Stadium+images!

 

stadionen begynner å ta form nå. også innendørs.

22203[/snapback]

 

Fremdriften imponerer meg stadig! Artig at detaljene begynner å komme frem.

 

Gleder meg stort. Skal også bli fint med en større gressmatte enn den vi har på Highbury. Tenke på det i dagens kamp, der Birmingham ligger med omtrent samtlige spillere foran egen 16-meter. Da blir det tett for våre kjære gutter som på død og liv skal tre ballen igjennom på det tetteste punktet. :)

Link to comment
Share on other sites

håper ikke det blir sånn filming deyt er i italia....men denna stadionen blir bare rå..jeg er 13 og har aldri vært på highbury..og jeg hakke peng til å dra til highbury.men dah blir det tur til emiraters neste år kanche ;) gleder meg noe sykt.. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...