Jump to content

Emirates Stadium


Sindre

Recommended Posts

Navnet er greit synes jeg...

men det er jo litt kjipt at vi har den samme sponsoren som Chelski da men....  B)

7685[/snapback]

 

Heldigvis så bytter Chelsea draktsponsor etter denne sesongen. Så me får Fly Emirates "for oss sjølv".

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 588
  • Created
  • Last Reply

..bortsett fra at det mangler et alternativ for at alt er greit nok. Noe jeg hadde stemt på hvis det hadde vært mulig - hvilket det ikke er.

 

Det står at jeg har stemt, mens det eneste jeg har gjort er å se resultatene. Noe som 0 stemmer også skulle tilsi .....her må det være en bug.

Link to comment
Share on other sites

Guest DB10
Etter tilbakemeldinger på at avstemningsalternativene var noe uforståelige - med rette - har jeg nå laget en ny poll. Så får jeg håpe jeg er unnskyldt av trådstarter.

7711[/snapback]

Det er greit.....var første gangen jeg startet en diskusjon så trengte litt hjelp :D fra en ekspert.......

takk takk Dr. Phil...hehe

Link to comment
Share on other sites

Navnet er greit synes jeg...

men det er jo litt kjipt at vi har den samme sponsoren som Chelski da men.... :huh:

 

Jeg liker det...:

Emirates Stadium

et "eksotisk" navn... O_O :D

 

Viss dere har sett bilde at den så ser dere jo hvor SYK den stadionen kommer til å bli... :bah:

Den kommer til å bli deilig...

 

GLEDER MEG TIL Å SE DEN FØRSTE EMIRATES-KAMPEN MIN! :o :angry:

7685[/snapback]

Det har vi ikkje. Når vi får fly emirates, så får Chelsea Samsung.

 

Vi får samme sponsor som dommerne dog. :o

7690[/snapback]

 

får håpe at ikke dommerne er så slemme mot oss da.

Link to comment
Share on other sites

Navnet er greit synes jeg...

men det er jo litt kjipt at vi har den samme sponsoren som Chelski da men.... :huh:

 

Jeg liker det...:

Emirates Stadium

et "eksotisk" navn... :o :angry:

 

Viss dere har sett bilde at den så ser dere jo hvor SYK den stadionen kommer til å bli... :o

Den kommer til å bli deilig...

 

GLEDER MEG TIL Å SE DEN FØRSTE EMIRATES-KAMPEN MIN! ;) :bah:

7685[/snapback]

Det har vi ikkje. Når vi får fly emirates, så får Chelsea Samsung.

 

Vi får samme sponsor som dommerne dog. ;)

7690[/snapback]

 

får håpe at ikke dommerne er så slemme mot oss da.

8147[/snapback]

 

Hehe... :D

-Tuut! straffe!

-hvorfor det??

-fordi dere har samme sponsor som oss! O_O

 

Neida de er sikker snillere mot oss da! :(

Link to comment
Share on other sites

Arsenal Managing Director Keith Edelman said the new 60,000- seat arena in north London will lift annual match-day sales by as much as 50 million pounds

 

Vi kan altså regne med at Arsenal med Emirates Stadium på plass kan komme til å tjene over £80m årlig i ren match day revenue. Utrolige summer, og det sier noe om hvilket uforløst potensiale man har sett. Ikke rart styret i Arsenal var lettet da finansieringen gikk hjem.

 

I tillegg kommer Arsenal til å prøve å få penger forskuddsvis for salget av leilighetene som skal bygges i dagens Highbury-annlegg, noe som alene vil gi mye penger inn.

 

"We'll start selling Highbury in six months,'' Edelman said. ``It should bring in a substantial sum of money -- something between 75 and 100 million pounds will be released."

Link to comment
Share on other sites

Jeg hadde foretrukket Arsena stadium, men blir det Emirates så får det bare bli det..greit nok.

 

Jeg er mer spent på hvor "intim" denne stadion blir.

Har sett den virtuelle videoen og synes det var vel lang avstand i fra sidelinje og bak målene til tribunene. :rolleyes:

Synes det blir litt feil å ha tribunene 8-10 meter i fra banen..ala sånn som på Man. City sin bane.

 

Får håpe video/tegninger er litt annerledes i forhold til det kommer til å bli!

 

Uansett, vi får verdens klart beste og flotteste stadion!! Gleder meg! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
Noen som vet ca. hvor stor Emirates Stadium blir? Tilskuerkapasitet altså

8283[/snapback]

HER har du litt fakta om Emirates Stadium :unsure:

story_emirates26042005.jpg

8328[/snapback]

Takker :blink:

60 000 er jo ikke verst.

Gleder meg til sommeren 2006 ;)

Link to comment
Share on other sites

Dette bildet ga vel egentlig svar på noe av det jeg har lurt på en stund, nemlig om de andre bygningene rundt selve stadion konstrueres parallelt med det nye anlegget. Det virker jo i grunn logisk at man gjør det, da det neppe er ønskelig at hele området fremdeles er en eneste stor byggeplass når Emirates Stadium offisielt åpner om vel 15 måneder.

 

Limte forøvrig den gamle bildetråden sammen med denne..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...