Jump to content

Emirates Stadium


Sindre

Recommended Posts

  • Replies 588
  • Created
  • Last Reply

Bekymret for utsikten på Emirates

 

Det er faktisk ganske godt gjort å være bekymret for utsikten på Emirates. Ut ifra det jeg kan se, så er utsikten på Emirates rett og slett fantastisk. Og med tanke på den manglende utsikten flere steder på Highbury, så blir dette som å komme til himmelen.

Link to comment
Share on other sites

Bekymret for utsikten på Emirates

 

Det er faktisk ganske godt gjort å være bekymret for utsikten på Emirates. Ut ifra det jeg kan se, så er utsikten på Emirates rett og slett fantastisk. Og med tanke på den manglende utsikten flere steder på Highbury, så blir dette som å komme til himmelen.

 

Jeg har bare hatt god utsikt på Highbury. Det handler om å velge riktig plass :blink: . På Emirates vil flesteparten få Wembley-følelsen: "hvem i huleste var det?". Nå ja, jeg er ikke så veldig bekymret. Bare litt <_<

Link to comment
Share on other sites

Det ser ut som om det er glasstak på stadion? Er jeg bare hjernedaud, eller er det rett?

 

Er vel litt dårlig hvis et eventuellt tak ikke er avtagbart?

Du er bare hjernedaud :D Nei da, du er ikke det men det er bare kanten på taket du ser, lett å bli forvirret :blink:

Link to comment
Share on other sites

Det nærmer seg innvielse av et nytt hjem. Vi får håpe det blir en lang fest.

Det jeg lurer på er om vi klarer å fylle opp hver gang. Hvor mange sesongkort, VIP og så videre. Og det er må kanskje bli lettere for oss å få billetter. Står kanskje noe om dette i noen av de mange innlegg under denne tråden, men er det noen som kan skrive litt om sine kunnskaper om dette hadde det vært fint.

Link to comment
Share on other sites

Ser ut som om det er noen som trener på Emirates!!!Webcam!!!

 

Forsøker finne det kameraet. Men finner det ikke. Kan du hjelpe?

Det funker bare mellom 10 og 18.

 

Hvis du ikke finner det gå inn på arsenal.com så trykker du på Emirates stadium oppe i høyre hjørne, da trykker du på: Emirates Stadium WebcamTune in to live webcam pictures direct from the Gunners new home.

Link to comment
Share on other sites

Ser ut som om det er noen som trener på Emirates!!!Webcam!!!

 

Forsøker finne det kameraet. Men finner det ikke. Kan du hjelpe?

Det funker bare mellom 10 og 18.

 

Hvis du ikke finner det gå inn på arsenal.com så trykker du på Emirates stadium oppe i høyre hjørne, da trykker du på: Emirates Stadium WebcamTune in to live webcam pictures direct from the Gunners new home.

Tusen takk. skal prøve det

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...