Jump to content

Emirates Stadium


Sindre

Recommended Posts

  • Replies 588
  • Created
  • Last Reply

Sitter å ser på Arsenal TV, minutter før avspark. Fy f... det spilles høy musikk som overdøver alle forsøk fra fansen på å lage stemning. Her skal det tydeligvis være moderne. Den gode gamle fotballkampstemningen blir undertrykket etter alle kunstens regler. Dette er for jævlig...

Link to comment
Share on other sites

Sitter å ser på Arsenal TV, minutter før avspark. Fy f... det spilles høy musikk som overdøver alle forsøk fra fansen på å lage stemning. Her skal det tydeligvis være moderne. Den gode gamle fotballkampstemningen blir undertrykket etter alle kunstens regler. Dette er for jævlig...

A new generation on the pitch [ikke i dag da], a new generation off the pitch.

Link to comment
Share on other sites

Sitter å ser på Arsenal TV, minutter før avspark. Fy f... det spilles høy musikk som overdøver alle forsøk fra fansen på å lage stemning. Her skal det tydeligvis være moderne. Den gode gamle fotballkampstemningen blir undertrykket etter alle kunstens regler. Dette er for jævlig...

 

Det er da ganske normalt at man spiller musikk før kampene og da litt høyere enn vanlig. Fansen hørte man godt uansett.

Link to comment
Share on other sites

Tilbakemelding fra Herbert aka Leder`n: "Detta blir bra, ass"! Til og med en gammel, konservativ tradisjonalist som Chaz vil bli mektig imponert, mener Leder`n. Jeg får tro på ham på ordet, da! ;)

 

Og gangtiden fra St. Thomas Road 154 er vistnok neppe over 10 minutter. Litt avhengig av det flytende inntaket, vel og merke. Fine by me! ;)

Link to comment
Share on other sites

Er det noen av dere som har brukt Eventtravel som turoperatør til noen kamper?

 

Skal på min første tur til Emirates sammen med en kompis, men vet ikke gjennom hvilket av operatørene.....Noen som har noen tips? Kan ikke bestille gjennom Gunners pga den nye regelen om at man må være medlem for å kunne reise...

Link to comment
Share on other sites

Er det noen av dere som har brukt Eventtravel som turoperatør til noen kamper?

 

Skal på min første tur til Emirates sammen med en kompis, men vet ikke gjennom hvilket av operatørene.....Noen som har noen tips? Kan ikke bestille gjennom Gunners pga den nye regelen om at man må være medlem for å kunne reise...

 

Jeg har brukt Event Travel. Synes selv det var ganske dyrt, men det var veldig ryddig og ordentlig. Bodde på et flott hotell rett ved King's Cross og billettene gikk glatt i orden. Fungerte utmerket for meg, godt mulig jeg benytter meg av de denne sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Er det noen av dere som har brukt Eventtravel som turoperatør til noen kamper?

 

Skal på min første tur til Emirates sammen med en kompis, men vet ikke gjennom hvilket av operatørene.....Noen som har noen tips? Kan ikke bestille gjennom Gunners pga den nye regelen om at man må være medlem for å kunne reise...

 

Har brukt de to ganger. Selv om prisen har blitt noe stiv etter hvert som tiden har gått, så er det ingen tvil om at dette er solide turer. Alt gikk som forventet!

 

Ellers kan du benytte fotballturer.com. Der jobber Per Egil som tidligere jobbet i Event Travel. Tror han har vært en slags kontaktperson for oss Arsenal-supportere tidligere.

 

God tur!

Link to comment
Share on other sites

Når det gjelder fotballturer.com, så kommer jeg aldri mer til å bruke de som turoperatør i forbindelse med kamper som ikke er i regi av supporterklubben (fellesturer). Det opplegget de presterte å koke sammen i forbindelse med siste kamp på Highbury, var rett og slett en skam. Ikke fikk man det hotellet man hadde blitt lovet da man bestillte turen. Og det hotellet man endte opp med, som skulle være ett 3-stjerners hotell, er rett og slett det verste hotellet jeg noen gang har bodd på. Jeg har til og med bodd på dårlige studenthotell som var som luksus å regne til sammenligning.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Er det noen som vet hva den midterste etasjen er? Er det VIP, i såfall er den sinnsyk :lol:

 

Club level og vip-boksar over.

 

Jeg skal sitte på Club Level senere i sesongen... Hvor tror dere om stemningen der? Jeg frykter at det blir litt firmafolk og mye nøytralt der.

Link to comment
Share on other sites

Er det noen som vet hva den midterste etasjen er? Er det VIP, i såfall er den sinnsyk ;)

 

Club level og vip-boksar over.

 

Jeg skal sitte på Club Level senere i sesongen... Hvor tror dere om stemningen der? Jeg frykter at det blir litt firmafolk og mye nøytralt der.

 

"Sit down, shut up" ;) .

Link to comment
Share on other sites

Er det noen som vet hva den midterste etasjen er? Er det VIP, i såfall er den sinnsyk ;)

 

Club level og vip-boksar over.

 

Jeg skal sitte på Club Level senere i sesongen... Hvor tror dere om stemningen der? Jeg frykter at det blir litt firmafolk og mye nøytralt der.

 

"Sit down, shut up" ;) .

 

Hehehe. Da er det ikke annet å gjøre enn å hoppe ned på nivået under. ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...