Jump to content

Emirates Stadium


Sindre

Recommended Posts

  • Replies 588
  • Created
  • Last Reply

Ser at bortesupportarane nesten får heile south lower.

 

For meg ser det ut som om de får litt under halve south lower:

image060.jpg

 

Det er satt opp ett rekkverk ovenfor den blå kranbilen, og ett litt til venstre for tunnellen (regner med disse er der for å skille hjemme og bortesupporterene fra hverandre). Virker rart om de skal få hele south lower.

Link to comment
Share on other sites

Siden Emirates ble så dyr, + at setene på Highbury var giftige, bestemte Arsenal seg heller for å ha pappesker å sitte på, neste sesong:

kasser2tb.jpg

 

Hehe, good one Helmik!

 

Hadde nok blitt en smule stusselig det :lol:

Link to comment
Share on other sites

Dette blir fantastisk. Med all respekt for ærverdige Highbury blir det mer aktuelt å dra på kamp nå.

 

Hvorfor det, se vekk fra at billettsituasjonen er enklere?

 

Ja det lurer jeg på og???

Link to comment
Share on other sites

Dette blir fantastisk. Med all respekt for ærverdige Highbury blir det mer aktuelt å dra på kamp nå.

 

Hvorfor det, se vekk fra at billettsituasjonen er enklere?

 

Ja det lurer jeg på og???

 

Jeg kan iallefall komme på 1 grunn til at han eventuelt måtte mene dette. Uansett hvor på Emirates han blir sittende, så har han full oversikt. Det kunne man desverre ikke si om Highbury

Link to comment
Share on other sites

Dette blir fantastisk. Med all respekt for ærverdige Highbury blir det mer aktuelt å dra på kamp nå.

 

Hvorfor det, se vekk fra at billettsituasjonen er enklere?

 

Ja det lurer jeg på og???

 

Jeg kan iallefall komme på 1 grunn til at han eventuelt måtte mene dette. Uansett hvor på Emirates han blir sittende, så har han full oversikt. Det kunne man desverre ikke si om Highbury

Det kan du da ikke mene?! :huh:

Har vært på Highbury en god del ganger og har sett glimrende hver gang til tross for at jeg den ene gangen havnet helt bakerst i et hjørne på East Stand! Og på Emirates som er mye større så blir jo også sjansene for å få en god plass mindre.. Gleder meg til å dra på Emirates, men kommer også til å savne Highbury voldsomt!

Link to comment
Share on other sites

Da må fyren være en dverg.

 

 

Feil ;)

Har selv erfart noe av det samme. Det er ikke til å stikke under en stol at utsikten fra deler av Highbury var dårlig.

Når det er sagt så elsker jeg Highbury og er inneforstått med at Ashburton Grove aldri vil kunne få den samme plassen i mitt hjerte.

For meg ser Ashburton Grove ut som en hvilken som helst ultra moderne stadion. Hverken flottere eller støggere enn VM arenaene nede i Tyskland.

Link to comment
Share on other sites

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...+season+2006/07

 

da er det klart.

Aston villa blir det føsrte laget som spiller på Emirates i en PL kamp...

Man ser også at vi møter Manchester united ganske tidelig..

Da starter vi med en solid seier på ny stadion! Villa har vi da stort sett hatt et bra tak på :D

Link to comment
Share on other sites

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...+season+2006/07

 

da er det klart.

Aston villa blir det føsrte laget som spiller på Emirates i en PL kamp...

Man ser også at vi møter Manchester united ganske tidelig..

Da starter vi med en solid seier på ny stadion! Villa har vi da stort sett hatt et bra tak på :D

Thierry sluttet en av sine lengste måltørker i arsenal drakta mot dem ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...