Jump to content

Gervinho


Stefanb

Recommended Posts

Kanskje denne oppturen i Afrika er hva Gervinho trengte. Har vært helt utrolig så langt, og må vel være AMs beste spiller til nå ihvertfall. Vi trenger en ving som kan utfordre, og Gervinho kan være denne vingen bare han blir mer uforutsigbar med ballen, og varierer løpene sine noe mer. Samt begynner å slå innlegg.

Han hadde vel et bra mesterskap i fjor også og kom tilbake som en helt annen spiller(var jo en bra spiller fram til det..)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 498
  • Created
  • Last Reply

Mener å huske at han misset på avgjørende straffe i finalen (eller var det semi) og var ikke den samme etter det.

Stemmer, var vel i finalen, vi har ofte "skyldt" på dette i ettertid, men han kom seg jo voldsomt etter sommerferien før skaden tok han. Blir for dumt om sånne "små" ting skal ødelegge så mye for han og at han trenger så mye tid for å gjenfinne formen.

Link to comment
Share on other sites

Mer dekning bare. Podolski skal prioriteres forran Gerv iallefall! Men supert å ha mer dekning i laget igjen.

Dersom han kan levere i nærheten av det han gjorde i Afrika-mesterskapet vil vi endelig ha en god impact-spiller igjen. Ox gir oss for lite målpoeng(alltid livlig dog, akkurat som Yao Kouassi er). I form er han en klassespiller, men regner med at jeg fremdeles kommer til å dra meg i håret mtp. sjansene han kommer til å bomme fremover.(Til slutt vil jeg se ut som han på håret fordi jeg river foran)

Link to comment
Share on other sites

Det kan være frustrerende ja; spesielt fordi han på sitt beste er en fantastisk dribler og veldig hurtig, desverre blir han som Sagna, Ox og Hleb(for å ta et par) utrolig ineffektiv mtp. målpoeng kontra hvor ofte de er/var i god posisjon(De har også gode ferdigheter til å komme seg i posisjon, enten det er mot innlegg eller skudd) Walcott bør jo nevnes som en av de som har gått fra ineffektiv til effektiv, så det er mulig.

Link to comment
Share on other sites

men regner med at jeg fremdeles kommer til å dra meg i håret mtp. sjansene han kommer til å bomme fremover.(Til slutt vil jeg se ut som han på håret fordi jeg river foran)

 

Her til gårds er det arsenal som får skylden for hårtapet, og ikke det genetiske!

En gang i uken står jeg forran speilet med barberhøvelen, nok en gang klar til å skrape alt bort igjen mens jeg forbanner finale tapet mot Barca, Birmingham og Almunia!

 

Wenger får skylden for grått hår i skjegg og sørlige deler :/

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Vel, Wenger sier jo faktisk også følgende (Ikke vet jeg hvorfor du unnlater å ta det med.): To be honest he is not clinical however when he is completely relaxed he is quite good."

 

Det var ment som en spøk. Kanskje derfor jeg ikke tok det med? Partypooper.

Link to comment
Share on other sites

:) La nå 1 april være 1.april. Lov å komme med litt humor da :)

Fra spøk til revolver er gerv god til å komme seg til sjanser, bedre enn de fleste vi har. Han virker til å lukke øya å kline til med leggen når sjansen er skapt. Hvis han får trent kliniske avsluttninger og forbedrer seg her, blir han veldig mye bedre enn nå.

Link to comment
Share on other sites

Må innrømme jeg er usikker på om han noen gang vil bli god nok til at det er en spiller jeg ønsker å se "week in week out i Arsenal".

Han kan sikkert klare å tilrive seg en plass med tanke på at konkurrentene heller ikke alltid er av ypperste klasse, men vil han bli god nok til

å være en angriper som kan bidra slik at vi kan nærme oss toppen?

 

Jeg er neimen ikke sikker. Noe jeg føler meg overbevist om, er at han er en selvtilitt-spiller, så min vurdering er at Gervinho muligens er en enten-eller-spiller.

Med det mener jeg at dersom han ikke klarer å tilrive seg en fast plass og få den selvtilitten han sårt trenger, er det mulig han aldri vil ta det steget vi håper han gjør.

Og at den beste løsningen da er å hente inn en ny kant, med bedre kvaliteter og bedre psyke.

 

Kan godt være at det er for tidlig å slå fast noe sånt, men jeg sitter med den følelsen.

 

Ferdigheter er knyttet til selvilitt, så jeg håper Gervinho får en god vår og en god neste sesong (uten ACN ! ) slik at han kan løfte spillet sitt. For det er vell liten

tvil om at, tiltross for at han iblant er et uromoment som kan skape mye liv å røre, så er valgene og utførelsene i de avgjørende øyeblikkene mangelfulle (?)

Link to comment
Share on other sites

Ferdigheter er knyttet til selvilitt, så jeg håper Gervinho får en god vår og en god neste sesong (uten ACN ! ) slik at han kan løfte spillet sitt. For det er vell liten

tvil om at, tiltross for at han iblant er et uromoment som kan skape mye liv å røre, så er valgene og utførelsene i de avgjørende øyeblikkene mangelfulle (?)

Når han har begynt å score har han bare fortsatt og fortsatt før så tror han vil komme opp i tosifret i år. Er et fantastisk uromoment på spillet som du sier og jeg mener vi bør beholde kvalitetene hans for selv om han ikke er særs effektiv drar han ofte ut to menn som gir oss rom i midten; der vi foretrekker å angripe eller på siden dersom han har driftet ut i midten(og det fører ofte til en åpen side, Cazorla og Walcott er gode på å finne rom der..) Gi han en time med Wojciech hver dag, begge trenger treningen.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

 

 

Neida. Sanogo, Gnabry, Miyachi, Zelalem, Eisfeld, MIquel og Akpom klarer da fint å erstatte Djourou, Squilacci, Arshavin, Coquelin, Chamakh, Bendtner, Santos, Denilson, (og Bendtner). :ohno:

 

 

Hvorfor ikke? Hvor mange minutter spilletid hadde de 9 spillerne i forrige sesong? Ikke så vanskelig å erstatte det.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...