Jump to content

Hva er galt med Arsenal F.C?


Stefanb

Recommended Posts

Var det ikke ifjor vi toppet statistikkene over gule og røde halvveis? Det var ikke positivt det heller. For mange gule og røde påvirker enkeltkamper også da vi plutselig blir 10 eller 9 mann utpå der. Nå har vi heller ikke Song lenger på midten som rydder unna, og Arteta er mye snillere i spillestilen.

 

Skulle gjerne tatt noen gule ekstra selv, og heller hatt en bauta som DM.

Link to comment
Share on other sites

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3559491.ece

 

kanskje ikke det rette stedet å poste denne linken? Jeg mener den er høyst relevant for hva som er svakhetene i Arsenal. Er Strømsgodset mer profesjonelle enn Arsenal? Det Ronny Deila gjør uttrykk for i denne saken mener jeg er nettopp det Arsenal burde ha gjort i forhold til feks RvP, og mange andre. Strømsgodset har en klar plan på at enten skal spilleren skrive ny langtidskontrakt med klubben (den foretrukne løsningen), ellers blir han solgt - til utlandet. Og spilleren skal under ingen omstendighet selges til en rival her hjemme, som RBK. Og man er i forkant av utviklingen. Det er nettopp slik man generelt bør agere overfor enhver spiller, og i enhver reforhandling av kontrakter, hvis man er profesjonell.

Link to comment
Share on other sites

http://www.nettavise...icle3559491.ece

 

kanskje ikke det rette stedet å poste denne linken? Jeg mener den er høyst relevant for hva som er svakhetene i Arsenal. Er Strømsgodset mer profesjonelle enn Arsenal? Det Ronny Deila gjør uttrykk for i denne saken mener jeg er nettopp det Arsenal burde ha gjort i forhold til feks RvP, og mange andre. Strømsgodset har en klar plan på at enten skal spilleren skrive ny langtidskontrakt med klubben (den foretrukne løsningen), ellers blir han solgt - til utlandet. Og spilleren skal under ingen omstendighet selges til en rival her hjemme, som RBK. Og man er i forkant av utviklingen. Det er nettopp slik man generelt bør agere overfor enhver spiller, og i enhver reforhandling av kontrakter, hvis man er profesjonell.

+ "A LOT".

Kunne ikke vært mer enig.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Fra Arseblog:

 

You would think we were in the depths of summer or the very belly of an Interlull, such has been the lack of news and goings-on. Of course much of that is all the fault of the team and Arsene Wenger for winning last weekend. Nothing destroys modern football conversation and coverage than not having something to complain vociferously and unceasingly about. Shame on them.

 

Walcott sa vel tidligere i uken at "we are on a high". Ikke rart at dette forumet går i dvale. Det er jo ikke noe særlig å klage over for tiden.

Link to comment
Share on other sites

Fra Arseblog:

 

You would think we were in the depths of summer or the very belly of an Interlull, such has been the lack of news and goings-on. Of course much of that is all the fault of the team and Arsene Wenger for winning last weekend. Nothing destroys modern football conversation and coverage than not having something to complain vociferously and unceasingly about. Shame on them.

 

Walcott sa vel tidligere i uken at "we are on a high". Ikke rart at dette forumet går i dvale. Det er jo ikke noe særlig å klage over for tiden.

 

Dette er selvsagt en klassisk Jinx fra deg Rasta. Ingen må derfor bli overrasket hvis forumet igjen eksploderer med "Wenger Out", "Gervinhio er totalt ubrukelig", "Ramsey må ut", "Wenger eier ikke taktiske evner", etter at vi taper eller spiller uavgjort mot Blackburn.

 

Ser ut som jeg må ta på mine "lucky pants" på lørdag for å motarbeide denne.

Link to comment
Share on other sites

 

Dette er selvsagt en klassisk Jinx fra deg Rasta. Ingen må derfor bli overrasket hvis forumet igjen eksploderer med "Wenger Out", "Gervinhio er totalt ubrukelig", "Ramsey må ut", "Wenger eier ikke taktiske evner", etter at vi taper eller spiller uavgjort mot Blackburn.

 

Ser ut som jeg må ta på mine "lucky pants" på lørdag for å motarbeide denne.

Lol, kommer til å få høre alt det der igjen før sesongsluttt selv om vi avslutter godt.

Edited by Wojciech53
Link to comment
Share on other sites

Ingen må derfor bli overrasket hvis forumet igjen eksploderer med "Wenger Out", "Gervinhio er totalt ubrukelig", "Ramsey må ut", "Wenger eier ikke taktiske evner", etter at vi taper eller spiller uavgjort mot Blackburn.

 

Hylekoret vil naturligvis vekkes til live dersom man ryker mot Blackburn. Men selv om noe av den type kritikk som du nevner er usaklig, er det en saklig og reell grunn til at slike reaksjoner. Hadde Arsenal vært et topplag (=reell utfordrer til ligatittelen) ville denne type kritikk ikke kommet. da hadde man betraktet dette som et arbeidsuhell. Hvis Arsenal ryker i morgen vil det bare bekrefte en negativ trend som har vart i sju år, og der man kjenner de underliggende årsakene. Ingen grunn til å være usaklig, men jeg har ikke sett noe de siste par årene som tyder på at Arsenal er på vei ut av "uføret" for godt, eller at Wenger er mannen som skal få til dette. Så en periode nå der laget har stabilisert prestasjonene er på ingen måte nok til å friskmelde laget, eller tro at Wenger er en fremtidsløsning.

 

Når det er sagt er det også viktig å påpeke at laget er uhyre talentfullt. Potensialet er der, og det har stort sett vært der hele tiden. Og dette er kanskje det største problemet av de alle. Vi ser at dette laget burde prestere mye bedre over tid. Hvorfor gjør de ikke det? Og tror du at Wenger kommer til å få til dette (altså få laget til å prestere bedre) dersom han fortsetter i årene som kommer?

Link to comment
Share on other sites

 

Dette er selvsagt en klassisk Jinx fra deg Rasta. Ingen må derfor bli overrasket hvis forumet igjen eksploderer med "Wenger Out", "Gervinhio er totalt ubrukelig", "Ramsey må ut", "Wenger eier ikke taktiske evner", etter at vi taper eller spiller uavgjort mot Blackburn.

Tre av fire, hadde Ramsey spilt hadde du truffet på alt.. Nå kommer nok folk itl å bli aktive på forumet igjen for nå har de noe å klage over. Er ikke bare laget som var møkk i dag, synes fansen gjorde en dårlig jobb med å heie frem laget og er lei at denne domedagsstemningen kommer med en gang, vi er inne i en positiv periode og det viktigste er topp 4. Likevel svært skuffet over å ikke gå videre.

Link to comment
Share on other sites

http://www.nettavise...icle3559491.ece

 

kanskje ikke det rette stedet å poste denne linken? Jeg mener den er høyst relevant for hva som er svakhetene i Arsenal. Er Strømsgodset mer profesjonelle enn Arsenal? Det Ronny Deila gjør uttrykk for i denne saken mener jeg er nettopp det Arsenal burde ha gjort i forhold til feks RvP, og mange andre. Strømsgodset har en klar plan på at enten skal spilleren skrive ny langtidskontrakt med klubben (den foretrukne løsningen), ellers blir han solgt - til utlandet. Og spilleren skal under ingen omstendighet selges til en rival her hjemme, som RBK. Og man er i forkant av utviklingen. Det er nettopp slik man generelt bør agere overfor enhver spiller, og i enhver reforhandling av kontrakter, hvis man er profesjonell.

 

Er så hjertens enig. Du har helt rett,Wenger og styret gav Manu gullet med den manøveren der. Vil ikke Persie spille for oss er det en ting,det kan ingen noe for. Men selge til rivaler i PL er helt på trynet. Man ville aldri sett Ferguson gjøre noe lignende andre veien med en av sine store stjerner.

Vi så hva som skjedde da Rooney tenkte tanken. Hele Manchester stod opp mot Rooney. Noen voksne menn tok ansvar og truet med en god omgang juling. Det gjorde susen. Et knust kne er ikke gunstig for en fotballspiller.

Link to comment
Share on other sites

Ja hva er galt med Arsenal? Vi selger stjernene.

Vi sliter i ligaen, vi er slått ut av cupene av Bradford og Blackburn.

Og sannsynligheten for exit i cl mot Bayern er større enn at Halle Berry kommer hjem til meg på kaffebesøk i ettermiddag.

 

Forsvarsspillet er under enhver kritikk, de franske kjøpene er skivebom. Giroud alene på topp er omtrent like festlig som å se maling tørke.

 

Og hvorfor er det slik? Jo fordi Arsene knows. Arsene FC! Wenger har gått i lås, han har fått tunnelsyn. Allikevel skal han bestemme ALT!

 

Fasit; det som er galt er at Wenger får fortsette som manager selv om han ikke gjør en tilfredsstillende jobb.

Noen må fortelle ham at han bør ta ut AFP og kose seg med pensjonen i en fluktstol på den franske rivieraen.

Link to comment
Share on other sites

Sist gang vi vant et trofe var det nesten ene og alene pga en mann. En matchvinner bakerst.

Ifjor kom vi høyt opp på tabellen pga en mann. En matchvinner på topp.

 

Å selge unna våre enere uten å handle inn noen som alene kan hanke inn poeng og seire for oss,

vel det koster. Og denne sesongen har det vist seg tydeligere enn andre.

 

Jeg savner en RvP,Vieira,Bergkamp,Lehmann,Campbell,Adams osv i laget.

 

Pr idag har vi en og det er Wilshere.

Vi har sakte men sikkert byttet ut det yppeste av kvalitet med det nestbeste. Jeg begynner å bli å bli

bekymra for fortsettelsen.

Link to comment
Share on other sites

 

Tevez?

 

Nå var Tevez litt annerledes. Først tvang han gjennom en overgang til West Ham fra Corinthians. Deretter det samme når han ville vekk fra West Ham sesongen etter. Han var deretter på lån hos United i 2 år før de prøvde å kjøpe han, men han takket nei grunnet et gigatilbud fra Shitty.

 

Og hos City vet vi vel alle hvordan han har oppført seg. En fantastisk spiller, men et symbol i mine øyne på hva som er galt med fotballspillere nå til dags. Absolutt ingen lojalitet i det hele tatt..

Link to comment
Share on other sites

Fra Arseblog:

 

You would think we were in the depths of summer or the very belly of an Interlull, such has been the lack of news and goings-on. Of course much of that is all the fault of the team and Arsene Wenger for winning last weekend. Nothing destroys modern football conversation and coverage than not having something to complain vociferously and unceasingly about. Shame on them.

 

Walcott sa vel tidligere i uken at "we are on a high". Ikke rart at dette forumet går i dvale. Det er jo ikke noe særlig å klage over for tiden.

 

Dette er selvsagt en klassisk Jinx fra deg Rasta. Ingen må derfor bli overrasket hvis forumet igjen eksploderer med "Wenger Out", "Gervinhio er totalt ubrukelig", "Ramsey må ut", "Wenger eier ikke taktiske evner", etter at vi taper eller spiller uavgjort mot Blackburn.

 

Ser ut som jeg må ta på mine "lucky pants" på lørdag for å motarbeide denne.

 

...skal si det ble fart på forumet igjen, ja. Må vel bytte server eller øke kapasiteten dersom det ikke blir 3 poeng mot Villa.

Link to comment
Share on other sites

 

...skal si det ble fart på forumet igjen, ja. Må vel bytte server eller øke kapasiteten dersom det ikke blir 3 poeng mot Villa.

 

Er vel egentlig ganske naturlig. Når alt er som det skal, så er det rett og slett lite å debattere. Sjelden en ser en debatt hvor agendaen er "ting som er på stell". Det heter vel "intet nytt er godt nytt" for en grunn.

Link to comment
Share on other sites

 

Hva er poenget med å overby så vanvittig mye?

Utover det har jeg ingen kommentar annet enn at jeg er positiv til alt annet enn Kroenke.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Arab Emirates

 

— Champions League will be vital to new owners

— They will put Arsene Wenger under scrutiny

— They’ll slash ticket prices to attract ‘real’ fans

— Star players will no longer have to be be sold

 

 

 

Read more: http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/4821564/Arsenal-takeover-REVEALED-How-bid-can-transform-Gunners.html#ixzz2MT5aQ3NQ Er positiv etter hvert til alt annet enn Kroenke .

Link to comment
Share on other sites

Jeg er egentlig relativt positiv til det som er postet som påståtte punkter de vil oppfylle, spesielt det med billettpriser! Likevel vil jeg heller ha det slik vi har det i dag enn å ende opp som Shitty/Chelski... Så en mellomting mellom de og Kroenke ville vært noe å streve etter :)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...