Jump to content

2011.03.19 West Bromwich Albion B


zaldor

Recommended Posts

On West Brom’s second goal…

I do not want to go too much into individual criticism. What was good was the reaction the whole team has shown. It will be interesting until the end [of the season], we are ready to focus and ready to fight

 

Ja, det ser vi virkelig, Wenger. Ser bare én spiller som blør for drakten, og det er den yngste, minst rutinerte spilleren på laget, WILSHERE!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 260
  • Created
  • Last Reply

Vi blir felt av en markeringssvikt på dødball og en keepertabbe.

 

I de to kampene mot WBA har vi vunnet avslutningsstatistikken 28-8 og 17-4. 45-12 i skudd har gitt 4-5 i målprotokollen. Utrolig kjedelig.

 

Er det forbudt å kritisere Wilshere for det første baklengsmålet, eller passer det bare ikke inn i forestillingen om at vår wonderboy er feilfri?

 

Synes alt i alt vi gjør en god kamp, hvor vi dominerer spillet og skaper nok sjanser. I tillegg til de to målene hadde WBA null skudd på mål, ett off target og ett blokkert skudd.

Link to comment
Share on other sites

Nok en gang er det på sin plass å qoute Dannialdo.

 

En kompis av meg ringte meg rett etter 2-0 måle til West Bromwich og sa der røyk ligagulle deres og så ler han godt....

Jeg ble forbanna og lei meg å se en slik tabbe der andres lag fans sitter å ler godt av.

Endra frekkere av kompisen min ringer meg slik han gjore, ofte for jeg også melinger fra andre kompiser som holder med Chelsea og Liverpool da Arsenal driter seg ut.

Men slik er fotballen full av følelser og folk gosser seg når Arsenal har en klovn i mål som gang på gang gjør brølere. Ser man på reprisen har aldri en keeper noe å gjøre uten for 16 meteren når det alt er en forsvarspiller i duell med en motspiller.

Arsenal hade en elendig første omg og det blir det ingen liga gull av B)

Link to comment
Share on other sites

Er det forbudt å kritisere Wilshere for det første baklengsmålet, eller passer det bare ikke inn i forestillingen om at vår wonderboy er feilfri?

 

Selvfølgelig er det lov til å kritiserer Wilshere, men hvorfor vil du kritisere han for at Ramsey hadde en elendig markering av Reid i forkant av målet? B)

Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig er det lov til å kritiserer Wilshere, men hvorfor vil du kritisere han for at Ramsey hadde en elendig markering av Reid i forkant av målet? ;)

 

Baffor B)

 

Ser det nå at det er Ramsey som ikke er helt med der, ja. Har tatt feil av de to før, jeg.

Link to comment
Share on other sites

Baffor B)

 

Ser det nå at det er Ramsey som ikke er helt med der, ja. Har tatt feil av de to før, jeg.

 

Litt offtopic.. men hvordan klarer du å ta feil av Ramsey og Wilshere? Ørene til Wilshere burde jo avsløre han hver bidige gang! ;)

Link to comment
Share on other sites

Det er vel en taktisk brøler at Wilshere/Ramsey skal markere Reid? Det er riktignok mange store, hodesterke spillere på West Brom, men at to "lettvektere" skal markere en "heavyweighter" er jo ganske absurd. Den samme glippen skjedde jo hjemme mot Newcastle da Clichy skulle markere Carrol...

Link to comment
Share on other sites

Det er vel en taktisk brøler at Wilshere/Ramsey skal markere Reid? Det er riktignok mange store, hodesterke spillere på West Brom, men at to "lettvektere" skal markere en "heavyweighter" er jo ganske absurd. Den samme glippen skjedde jo hjemme mot Newcastle da Clichy skulle markere Carrol...

 

Hvis du ser litt tilbake i tråden kan du se at jeg har lagt ut en link med MOTD highlights hvor de analyserer nettopp dette. Er jo helt håpløst hvor dårlig organisert vi er.

Link to comment
Share on other sites

Baffor B)

 

Ser det nå at det er Ramsey som ikke er helt med der, ja. Har tatt feil av de to før, jeg.

Uavhengig av markeringssvikt så bør Almunia ta den ballen, men han er ikke reaksjonssterk nok. Selv om målet ikke er hans feil så mener jeg en bedre keeper hadde klart å holde ballen ute

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Mar 21 2011, 03:24 PM) 220814[/snapback]

Hvis du ser litt tilbake i tråden kan du se at jeg har lagt ut en link med MOTD highlights hvor de analyserer nettopp dette. Er jo helt håpløst hvor dårlig organisert vi er.

Man skulle tro spillerne våre hadde veldig lite fotballforståelse når de lar noen av de laveste og dårligste hodespillerne på laget markere noen av de større og bedre hodespillerne på motstanderlaget... Merkelig nok har dette vært en gjenganger på dødballer i mot i maaange år nå. Vanskelig å lære seg at våre største og beste hodespillere selvfølgelig må markere de av samme alen på motstanderlaget...

Link to comment
Share on other sites

Uavhengig av markeringssvikt så bør Almunia ta den ballen, men han er ikke reaksjonssterk nok. Selv om målet ikke er hans feil så mener jeg en bedre keeper hadde klart å holde ballen ute

 

Tja, jeg er ikke så sikker på det Castor. Visst gjør Almunia sine vanlige feil i forkant av headingen. Han går ut og pusher litt på egen spiller, tror jeg, før han bestemmer seg for å begynne å rygge slik at han som vanlig er helt bakpå når headingen kommer. Men uavhengig om han hadde vært på tå hev, så kommer ballen fra såpass kort avstant og med såpass stor fart at han nesten må bli truffet av ballen for å kunne redde den.

 

I tillegg gjorde han noe bra ting i løpet av kampen. Han var flott ute og presset en WBA spiller til å skyte utenfor og han hadde plukket en ball elegant ned. Jeg ser noen gir han karakterene 0 og 1 på spillerbørsen, det syns jeg bare er useriøst. Han fortjener fort en 4'er på børsen syns nå jeg.

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Mar 21 2011, 03:24 PM) 220814[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Hvis du ser litt tilbake i tråden kan du se at jeg har lagt ut en link med MOTD highlights hvor de analyserer nettopp dette. Er jo helt håpløst hvor dårlig organisert vi er.

 

Man skulle tro spillerne våre hadde veldig lite fotballforståelse når de lar noen av de laveste og dårligste hodespillerne på laget markere noen av de større og bedre hodespillerne på motstanderlaget... Merkelig nok har dette vært en gjenganger på dødballer i mot i maaange år nå. Vanskelig å lære seg at våre største og beste hodespillere selvfølgelig må markere de av samme alen på motstanderlaget...

 

Man kan forøvrig også se hvordan spillerene aldri kjefter på hverandre selv om de gjør en feil. F.eks. når Sagna bommer på en klarering og Koscielny må heade ut ballen til en corner (corneren som førte til målet) så ser man bare Sagna trekke på skulderene og viser at han mener det ikke var han sin skyld. Hadde Campbell/Adams opplevd det så skal jeg love deg at de hadde tatt tak i det.

 

Dessverre har vi ingen spillere i laget vårt som gjør sånt.

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Mar 21 2011, 04:32 PM) 220819[/snapback]

Man kan forøvrig også se hvordan spillerene aldri kjefter på hverandre selv om de gjør en feil. F.eks. når Sagna bommer på en klarering og Koscielny må heade ut ballen til en corner (corneren som førte til målet) så ser man bare Sagna trekke på skulderene og viser at han mener det ikke var han sin skyld. Hadde Campbell/Adams opplevd det så skal jeg love deg at de hadde tatt tak i det.

 

Dessverre har vi ingen spillere i laget vårt som gjør sånt.

Jepp, virker nesten som om de er redde for å kjefte litt på hverandre. Ingen som tar tak og bruker kjeften etter at noen har gjort noe feil. Bedre å kjefte litt for ofte når det kommer til slikt mener jeg, spillerne bør være voksne nok til å la ting som skjer på banen forbli på banen. Får en fotballspiller litt kjeft på banen bør det gi ham mer fightervilje til å jobbe enda hardere, ikke trekke seg inn i seg selv og miste all selvtilliten...

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Mar 21 2011, 04:32 PM) 220819[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Man kan forøvrig også se hvordan spillerene aldri kjefter på hverandre selv om de gjør en feil. F.eks. når Sagna bommer på en klarering og Koscielny må heade ut ballen til en corner (corneren som førte til målet) så ser man bare Sagna trekke på skulderene og viser at han mener det ikke var han sin skyld. Hadde Campbell/Adams opplevd det så skal jeg love deg at de hadde tatt tak i det.

 

Dessverre har vi ingen spillere i laget vårt som gjør sånt.

 

Jepp, virker nesten som om de er redde for å kjefte litt på hverandre. Ingen som tar tak og bruker kjeften etter at noen har gjort noe feil. Bedre å kjefte litt for ofte når det kommer til slikt mener jeg, spillerne bør være voksne nok til å la ting som skjer på banen forbli på banen. Får en fotballspiller litt kjeft på banen bør det gi ham mer fightervilje til å jobbe enda hardere, ikke trekke seg inn i seg selv og miste all selvtilliten...

 

Personlig mener jeg at Wenger "pakker" inn spillerne sine for godt. En gang iblant må man faktisk fortelle de at jobben de har gjort ikke er i nærheten av hva man burde forvente.

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Mar 21 2011, 06:33 PM) 220827[/snapback]

En gang iblant må man faktisk fortelle de at jobben de har gjort ikke er i nærheten av hva man burde forvente.

 

Og hva vet du om hva Wenger sier til spillerne i pausen og etter kampen? Fordi om Wenger forsøker å bortforklare poengtap til pressen, så er det ikke sikkert at han serverer samme smørja til spillerne. Dette handler om å håndtere ting som pressen ikke har noe med internt i klubben. Pressen har ingenting med hva f. eks Wenger mener om tabben til Almunia. Dette er en sak mellom Wenger og Almunia.

 

Jeg er ganske så sikker på at det Wenger sier til spillerne sine etter kamp, er langt fra like hyggelig som bortforklaringene hans i pressen. Personlig er jeg meget glad for at han håndterer dette på denne måten. Wenger tar støyten, istedet for å hudflette egne spillere offentlig.

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Mar 21 2011, 06:33 PM) 220827[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

En gang iblant må man faktisk fortelle de at jobben de har gjort ikke er i nærheten av hva man burde forvente.

Og hva vet du om hva Wenger sier til spillerne i pausen og etter kampen? Fordi om Wenger forsøker å bortforklare poengtap til pressen, så er det ikke sikkert at han serverer samme smørja til spillerne. Dette handler om å håndtere ting som pressen ikke har noe med internt i klubben. Pressen har ingenting med hva f. eks Wenger mener om tabben til Almunia. Dette er en sak mellom Wenger og Almunia.

 

Jeg er ganske så sikker på at det Wenger sier til spillerne sine etter kamp, er langt fra like hyggelig som bortforklaringene hans i pressen. Personlig er jeg meget glad for at han håndterer dette på denne måten. Wenger tar støyten, istedet for å hudflette egne spillere offentlig.

 

Nigel Winterburn sa iallfall at uansett hvilket resultat det var til pause så var Wenger helt stille og rolig før det var det var et par minutter igjen før de skulle ut på banen og da "tryllet" han visstnok frem noe på tavla og laget hevet seg.

 

Dette har jo også andre spillere sagt, men det var ved en anledning mot Liverpool i fjor at Wenger lånte "hårføneren" fra Ferguson og flere spillere var visstnok sjokkerte over at Wenger gjorde nettopp dette pga. at han vanligvis alltid er så rolig og kalkulerende.

Link to comment
Share on other sites

<_<-->

QUOTE(Stefan B @ Mar 21 2011, 08:04 PM) 220840[/snapback]

Nigel Winterburn sa iallfall at uansett hvilket resultat det var til pause så var Wenger helt stille og rolig før det var det var et par minutter igjen før de skulle ut på banen og da "tryllet" han visstnok frem noe på tavla og laget hevet seg.

 

Dette har jo også andre spillere sagt, men det var ved en anledning mot Liverpool i fjor at Wenger lånte "hårføneren" fra Ferguson og flere spillere var visstnok sjokkerte over at Wenger gjorde nettopp dette pga. at han vanligvis alltid er så rolig og kalkulerende.

 

Kan godt være han er rolig i pausen, men jeg tviler på at han lar ting som har skjedd under kampene ligge, uten å ta dette videre med laget og enkeltspillere. Det finnes flere måter å kjøre pausepraten på. Det er ikke nødvendigvis slik at hårføneren til Ferguson er det beste hver gang. Uansett tror jeg den dialogen han tar med laget og enkeltspillere etter kamp er noe helt annet enn det han står og preker om til pressen. Som sagt så handler det om å ikke fordele skyld osv offentlig, men ta det innenfor lukkede dører hvor det hører hjemme. Det er bedre at han står og snakker svada til pressen enn at han nekter å snakke med media, slik som Ferguson gjorde nylig.

Link to comment
Share on other sites

Vis jeg stadig tråkker noen på tærna eller irriterer noen med måten jeg utrykker mine tanker om Wenger å Arsenal må jeg virkelig beklage. At jeg har skrive feil stadigvekk er egentlig ikke med vilje, ofte skriver man i sinne eller man er deppa for Arsenal nok en gang har kasta bort poeng. Hvem har ikke skrevet her inne etter man har tatt en øl eller drink for mye? Sikker mange å da skriver man ting man ikke tenker helt over hvorfor man skrev det, eller man lar følelsene ta helt av. Men at det er stadig folk her inne som tror de har svart belte i rettskriving, hva er likksom poenge med å mobbe og hakke ned på de som ikke er så flinke? Vi er da alle Arsenal fans her inne, vi må da alle sammen få ha våres meninger om Wenger og Arsenal spillerene. Er det bare noen få her inne som tror de har mest greie på fotball og hva Wenger gjør og burde gjøre? De som bare er ute etter å lage kvalme her innen burde finne seg en ny hobby som passer den mobbingen og drittsleningen de driver med. Kan likksom ikke skjønne at folk kan føle seg stolte over å a hakka løs på andre som har stikkmottsatt meinger. Skulle likt å sett ossen mange av de som holder på slik er i det virkelig liv, mange er tøffe bak et tasstatur der ingen kan se deg.

Sier bare skjerp dere denne siden er for alle Arsenal fans ikke bare for noen som tror de er perfekte for alle har sine feil på en eller annen måte <_<

Link to comment
Share on other sites

Vis jeg stadig tråkker noen på tærna eller irriterer noen med måten jeg utrykker mine tanker om Wenger å Arsenal må jeg virkelig beklage. At jeg har skrive feil stadigvekk er egentlig ikke med vilje, ofte skriver man i sinne eller man er deppa for Arsenal nok en gang har kasta bort poeng. Hvem har ikke skrevet her inne etter man har tatt en øl eller drink for mye? Sikker mange å da skriver man ting man ikke tenker helt over hvorfor man skrev det, eller man lar følelsene ta helt av. Men at det er stadig folk her inne som tror de har svart belte i rettskriving, hva er likksom poenge med å mobbe og hakke ned på de som ikke er så flinke? Vi er da alle Arsenal fans her inne, vi må da alle sammen få ha våres meninger om Wenger og Arsenal spillerene. Er det bare noen få her inne som tror de har mest greie på fotball og hva Wenger gjør og burde gjøre? De som bare er ute etter å lage kvalme her innen burde finne seg en ny hobby som passer den mobbingen og drittsleningen de driver med. Kan likksom ikke skjønne at folk kan føle seg stolte over å a hakka løs på andre som har stikkmottsatt meinger. Skulle likt å sett ossen mange av de som holder på slik er i det virkelig liv, mange er tøffe bak et tasstatur der ingen kan se deg.

Sier bare skjerp dere denne siden er for alle Arsenal fans ikke bare for noen som tror de er perfekte for alle har sine feil på en eller annen måte <_<

 

Kan ikke påstå at noen har mobbet, bare enkelt og greit sagt at et par av innleggene dine var litt uforståelige. Det ble kanskje sagt på feil måte, men jeg er helt sikker på at det ikke var ment som mobbing. Men du har helt rett i at siden er for alle Arsenal-fans, og jeg vet jeg er langt fra perfekt, men av og til synes jeg du uttrykker meningene dine på feil måte, som f.eks å kalle Wenger ubrukelig.

Og jeg vil gjerne ha tilbakemelding hvis mine meninger tråkker noen på tærne.

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke påstå at noen har mobbet, bare enkelt og greit sagt at et par av innleggene dine var litt uforståelige. Det ble kanskje sagt på feil måte, men jeg er helt sikker på at det ikke var ment som mobbing. Men du har helt rett i at siden er for alle Arsenal-fans, og jeg vet jeg er langt fra perfekt, men av og til synes jeg du uttrykker meningene dine på feil måte, som f.eks å kalle Wenger ubrukelig.

Og jeg vil gjerne ha tilbakemelding hvis mine meninger tråkker noen på tærne.

 

Er mange former for mobbing og drittslening her inne, er noen her inne som gang på gang er ute etter samme personer. Som sakt er det også mange former for å kritisere noen, kusitivkritikk er noe alle bør og vil tåle. Har ikke akkurat jeg hatt deg i tankene som en av de værste her inne til å agripe andres meninger ;) Men det jeg syns er mest lattelig er noen som slenger dritt melinger å de tåler ikke å få den dritten slent tilbake mitt i tryne, før de tar helt av med flere melinger som ikke har noe med fotball å gjøre.

Folk for feie for egen dør og la andre utrykke sine meinger om Arsenal og Wenger B)

Å la seg iritere så lett over at folk akkurat etter en ræva spilt Arsenal kamp er bare noe man må tåle, da skriver folk mye rart her inne om Arsenal spillere og Wenger. Slik vil det alltid være her når følelser og sinne tar overhånd <_<

Link to comment
Share on other sites

Aoccdrnig to rscheearch at an Elingsh uinervtisy, it deosn't mttaer in

waht oredr the ltteers in a wrod are, the olny iprmoetnt tihng is taht

the frist and lsat ltteer are in the rghit pclae. The rset can be a

toatl mses and you can sitll raed it wouthit a porbelm. Tihs is bcuseae

we do not raed ervey lteter by it slef but the wrod as a wlohe and the

biran fguiers it out aynawy.

Link to comment
Share on other sites

Vis jeg stadig tråkker noen på tærna eller irriterer noen med måten jeg utrykker mine tanker om Wenger å Arsenal må jeg virkelig beklage. At jeg har skrive feil stadigvekk er egentlig ikke med vilje, ofte skriver man i sinne eller man er deppa for Arsenal nok en gang har kasta bort poeng. Hvem har ikke skrevet her inne etter man har tatt en øl eller drink for mye? Sikker mange å da skriver man ting man ikke tenker helt over hvorfor man skrev det, eller man lar følelsene ta helt av. Men at det er stadig folk her inne som tror de har svart belte i rettskriving, hva er likksom poenge med å mobbe og hakke ned på de som ikke er så flinke? Vi er da alle Arsenal fans her inne, vi må da alle sammen få ha våres meninger om Wenger og Arsenal spillerene. Er det bare noen få her inne som tror de har mest greie på fotball og hva Wenger gjør og burde gjøre? De som bare er ute etter å lage kvalme her innen burde finne seg en ny hobby som passer den mobbingen og drittsleningen de driver med. Kan likksom ikke skjønne at folk kan føle seg stolte over å a hakka løs på andre som har stikkmottsatt meinger. Skulle likt å sett ossen mange av de som holder på slik er i det virkelig liv, mange er tøffe bak et tasstatur der ingen kan se deg.

Sier bare skjerp dere denne siden er for alle Arsenal fans ikke bare for noen som tror de er perfekte for alle har sine feil på en eller annen måte <_<

Dannialdo, jeg er en som reagerer på flere av dine tidligere innlegg. Det er flere grunner til det.

 

1. Jeg synes du ofte er totalt respektløs ovenfor Wenger, tidenes mest suksessfulle manager i klubben og årsaken til av vi faktisk er med og kjemper sammen med klubber som har betydelig større ressursser enn oss. Du er selvsagt i din fulle rett til å provosere så mye du vil, men synes du argumenterer svært dårlig for dine meninger og jeg opplever at du provoserer kun for provoseringens skyld.

 

2. Jeg opplever også at du ofte ikke viser respekt ovenfor de som er uenige med deg. Jeg har flere ganger sett at du kommer med dårlige skjulte trusler mot andre her inne. Sist i post #66 i denne tråden. Denne ble i etterkant sensurert av moderator. Trusler mot andre her inne synes jeg er veldig dårlig stil og helt uakseptabelt, selv om det er skrevet i affekt.

 

3. Jeg synes at språk er svært viktig, også på diskusjonsforum som dette. Etter mitt syn (og det er da mitt private syn) så mister du mye troverdighet med så utrolig dårlig språk i innleggene dine. Du sier at du skriver i affekt eller etter noen øl/drinker for mye. Da mener jeg at du heller bør vente til du har roet deg ned/blitt edru eller i det minste lese over det du skriver før du poster. Men det er da mitt syn på saken og jeg ser at flere her inne er totalt uenige med meg og støtter deg her. Det respekterer jeg.

Link to comment
Share on other sites

Dannialdo, jeg er en som reagerer på flere av dine tidligere innlegg. Det er flere grunner til det.

 

1. Jeg synes du ofte er totalt respektløs ovenfor Wenger, tidenes mest suksessfulle manager i klubben og årsaken til av vi faktisk er med og kjemper sammen med klubber som har betydelig større ressursser enn oss. Du er selvsagt i din fulle rett til å provosere så mye du vil, men synes du argumenterer svært dårlig for dine meninger og jeg opplever at du provoserer kun for provoseringens skyld.

 

2. Jeg opplever også at du ofte ikke viser respekt ovenfor de som er uenige med deg. Jeg har flere ganger sett at du kommer med dårlige skjulte trusler mot andre her inne. Sist i post #66 i denne tråden. Denne ble i etterkant sensurert av moderator. Trusler mot andre her inne synes jeg er veldig dårlig stil og helt uakseptabelt, selv om det er skrevet i affekt.

 

3. Jeg synes at språk er svært viktig, også på diskusjonsforum som dette. Etter mitt syn (og det er da mitt private syn) så mister du mye troverdighet med så utrolig dårlig språk i innleggene dine. Du sier at du skriver i affekt eller etter noen øl/drinker for mye. Da mener jeg at du heller bør vente til du har roet deg ned/blitt edru eller i det minste lese over det du skriver før du poster. Men det er da mitt syn på saken og jeg ser at flere her inne er totalt uenige med meg og støtter deg her. Det respekterer jeg.

 

Jeg reagerer også ofte på Dannialdo sine innlegg. Som regel positivt. Jeg synes han har friske innspill, og det er helt tydelig for meg at Arsenal er hans lidenskap. I stedet for å skrive masse vissvass ala vieira04 så går han rett på sak og skriver akkurat det han mener. Det er i mine øyne slike debattanter som skaper herlig liv, røre og stemning på dette forumet.

Jeg skulle ønske det var fler som han her.

 

Ang. respekt for Wenger. For det første, hvor står det i retningslinjene at man må ha respekt for Wenger? Og for det andre, hvis Dannialdo mener at det finnes bedre alternativer til Wenger, managere som klarer å ta det siste steget med Arsenal, hvorfor skal han da snakke i positive ordelag om Wenger? Ja, Wenger har gjort mye bra med Arsenal, og det benekter ikke Dannialdo heller, men det er ikke til å stikke under stol at vi ikke har vunnet en dritt de siste årene, og det faktum at vi er så nære, og det er små justeringer som skal til, justeringer som alt fra en supporter til eksperter gang på gang har påvist år etter år så er det på sin plass å rette sin skyts mot Wenger. Når Wenger i tillegg oppfører seg slik som han gjør, altså ved å beskytte spillerne i den grad han gjør det så setter vel Wenger pris på at skytsen er rettet mot ham kontra hans spillere?

 

Ang. respekt for andre. Ja, der er jeg delvis enig med deg. Han er for krass/truende mot meddebattanter, men han starter aldri en krangel. Det starter alltid med at noen blir personlig fornærmet ovenfor noe han skriver om Wenger/spillere, og til gjengjeld går folk til personangrep på ham. Moderatorene gjør sin sedvanlige slette jobb må å la folk gå til angrep på Dannialdo gang på gang, og det ender med at han sprekker. Når det kommer til ren mobbing mot ham synes jeg han tar det langt bedre enn han burde, og da tenker jeg på mobbing mot hans skrivekunnskaper, slik som du kommer med.

 

Ang. punkt 3 så skriver du at du respekterer at folk ikke er så opptatt av språk, og nettopp derfor virker det litt rart at du bare måtte påpeke det en gang til.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Der noen retter sin frustrasjon over at man tapte mot Wenger, så er det andre som retter den samme frustrasjonen mot de som er kritiske til han. Skrivemåten til Dannialdo er bare et tema når vi taper. De samme som kritiserer han hadde forsvart han med nebb og klør hvis han var enig med dem. Det er dessverre en gang slik at i mangel på gode argumenter så er det lett å ty til personangrep i stedet

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...