Jump to content

2011.03.19 West Bromwich Albion B


zaldor

Recommended Posts

  • Replies 260
  • Created
  • Last Reply

i 2år har vel de fleste på dette forum..og mangr andre sagt at det som skillet oss fra riktig topp er 3 gode kjøp. keeper, stopper og spiss..wengers svar ble squi og chamakh..

 

Ja. Nå gjorde vel Chamakh jobben i VP og Bendtners fravær.

Nå får vi stå på og krysse alt vi har.

Link to comment
Share on other sites

Det skal også nevnes, at vi nå er 4 poeng bak, med en kamp til gode, det er en prestasjon langt unna det vi burde kunne forvente. Men vi må også se at vi mangler en god del spillere i dag. Fabregas, Song, Vermaelen, Sczcesny i tillegg til Djourou og Walcott. Det er ikke et sjokk for min del at vi sliter her i dag!

 

Se det hele i sammenheng, vi er ikke langt unna toppen. Wenger er i ferd med å skape noe, og det med den mest stabile økonomien i England. Med den sparingsraten vi kjører i dag, vil vi Wenger sende en stafettpinne videre til neste trener som er enorm! Prøv å se litt lenger en rett foran våre egne neser, fotballen slutter ikke i morgen. Vi må se verdien av en økonomi som bærer oss, vi må se at det kan gi oss enorme fordeler i framtida!

 

Nå satt vi 2-1 også!

 

United har nå fått Evans utvist og det er 0-0 på Old Trafford, tar vi en uavgjort her, kan vi fort befinne oss i en relativt grei situasjon fortsatt...

Link to comment
Share on other sites

Nå er det sånn Roger, at Sczcesny og Fabianski har vært foran Almunia i køen hittil i år. Eneste grunnen til at han befinner seg i målet i dag er to skader på våre øvrige keepere.

 

Dette er ikke Wengers feil, det er skadeproblemer, hva kan han gjøre med det? Hva kan vi gjøre med det? Det er uflaks, tvers igjennom. Dette er ikke nødvendigvis enkeltfeil, men strukturelle og organisatoriske feil, som ligger i defensiv struktur. Det er her vi må gjøre noe, derfor tror jeg det hadde vært veldig positivt å fått inn en asistent ala Adams.

 

Hva sier vi nå folkens? Forventer at ALLE som har spytta på Wenger etter at vi tar seieren her, holder seg litt passiv for en liten stund! Nå tar vi den tredje, innen de neste 10 minuttene!

Link to comment
Share on other sites

Det er jeg 110 % enig med deg Tapapa, ville bare rose spillerne våre litt også! Ros gir bedre selvtillit, og noe vi kan konkludere med, er at selvtillit er effektivt med tanke på gode prestasjoner!

 

Det skåret dessverre Berbatov...

 

Legend14, jeg er dønn seriøs, Almunia hadde en meget god involvering på corneren jeg mente å referere til..

Link to comment
Share on other sites

Ja, hva skal en si? Vi burde virkelig hatt en goal på slutten der, men kudos til gutta som ihvertfall kommer tilbake. Wilshere og Nasri er store i 2.omgang og tar tak i midtbanen. Håper Wenger skjønner at vi burde fortsette å spille med 2 spisser mot slike lag.

Link to comment
Share on other sites

Edit: Rp7

 

Uansett om vi fikk ett poeng. dette er håpløst. Skandale at de ikke greier å vinne sånne kamper, men det går jo selvsagt ikke med spillere som almunia, squi, kosci, denilson etc etc...

 

Får håpe vi klarer å holde på fjerdeplassen til slutt...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...