Jump to content

2011.03.19 West Bromwich Albion B


zaldor

Recommended Posts

  • Replies 260
  • Created
  • Last Reply

rett og slett det jeg kaller en møkkaspiller.

Hehe, enkelt å greit ;)

 

Husker for noen mnd. siden, noen debattanter her inne sa han gjorde den "usynlige" jobben.. Man kan heller aldri stole på Wenger, han kommer til å stille med Denilson til neste kamp også, det er jeg sikker på!

Link to comment
Share on other sites

Edit: Rp7

 

Uansett om vi fikk ett poeng. dette er håpløst. Skandale at de ikke greier å vinne sånne kamper, men det går jo selvsagt ikke med spillere som almunia, squi, kosci, denilson etc etc...

 

Får håpe vi klarer å holde på fjerdeplassen til slutt...

 

Hvorfor Rp7???? Det er jo for flying fuck sannheten jo..

 

Mannen er en fare for seg selv og omgivelsene ved å være på egenhånd. Han trenger tydeligvis hjelp til å innse at han har absolutt INGÈNTING å gjøre i Arsenal. Mannen har tjent seg rik på å være en vandrede katastrofe. Og da trenger man tvang...ikke noe å sensurere det.

Link to comment
Share on other sites

Det er en skam at spillere som Denilson og Almunia spiller i Arsenal. 80% av kampene deres er uakseptabelt svake. HÅPLØST!!!! Wenger bør ta seg kraftig sammen og kjøpe bedre spillere og fjerne klovnene som aldri bidrar.

 

Uavgjort mot WBA var forøvrig bedre enn jeg hadde forventet. Var ganske sikker på tap, men sesongen er over for vår del nå. Håpet er topp 4, men er ikke sikker på at vi klarer det.

Link to comment
Share on other sites

for øyeblikket er det mye kjedeligere å se på arsenal, enn det var under graham.

Her er du langt på viddene.

I Grahams tid var det ikke kjedelig.

Laget scoret mål i fleng med Smith, Merson, Wright, og med et forsvar som Wenger også dro nytte av.

GG hente 6 pokaler til Arsenal, og det kan ikke karakteriseres som kjedelig.

GG var en taktiker av rang. 1-0 seire var ikke så kjedelig for Arsenal-fansen, den var herlig. ;)

 

Og nå ser jeg fram til forumistene ORAKLET OG CHRISTIAN som inntil nå har forsvart bakover-denilson, og rost den brillijante brassene, hva de synes om hans prestasjoner. :P

Link to comment
Share on other sites

Der røyk nok liga gulle og Man Utd vinner med en man utvist viser at de forjener å vinne ligan...

 

Gleder meg den dagen Wenger gir seg og vi for inn en Manger som virkelig vill vinne noe...

 

Man UTd vinner ligan uten problemer de er snart skade frie og Chelsea er det også.

 

Wenger er en type som ikke lærer av sine feil fatter ikke styre i Arsenal gjør grp.

 

Som sakt andre storklubber hadde kvitta seg med Wenger for lengst med 6 år uten en eneste pokal er det fjasko...... skuffa og sint nå og så mye skder burde Wenger kjøpt inn flere spillere som hadde hevet laget.

 

ER en skam for en så stor klubb som Arsenal å drite seg ut år på år og Wenger kan drive på som han vil.

 

PÅ tiden Arsenal styre har nok baller å gi Wenger en siste sjangse bytte ut halve troppen i Arsenal som ikke er goe nok.

 

Tragisk en man som Wenger kan går 6 år uten at vi vinner noe som helst ;)

Det må være utrolig slitsomt å se så lite nyansert på ting som det du gjør. Du sier at Wenger hadde fått sparken i alle andre storklubber. Ja det kan så være, men tror du det finnes en manager i verden som hadde fått oss ut av Emirates-gjelden så fort og solid som Wenger? Mourinho, Ferguson og Co hadde kjørt klubben i økonomisk ruin. Jeg er helt enig med deg i det du sier om at Wenger ikke lærer av sine feil, men i dag syns jeg han gjør en god innsats. I januarvinduet var ikke innsatsen god! Men tilbake til poenget mitt, ingen manager i verden hadde klart denne nødvendige transformasjonen klubben har vært i gjennom så bra som Wenger. Jeg vil si at Wenger har løst oppgaven mesterlig, men så klart så har han sine svakheter.

Verden er ikke alltid sort-hvit Dannialdo.

Link to comment
Share on other sites

Her er du langt på viddene.

I Grahams tid var det ikke kjedelig.

Laget scoret mål i fleng med Smith, Merson, Wright, og med et forsvar som Wenger også dro nytte av.

GG hente 6 pokaler til Arsenal, og det kan ikke karakteriseres som kjedelig.

GG var en taktiker av rang. 1-0 seire var ikke så kjedelig for Arsenal-fansen, den var herlig. :D

 

Og nå ser jeg fram til forumistene ORAKLET OG CHRISTIAN som inntil nå har forsvart bakover-denilson, og rost den brillijante brassene, hva de synes om hans prestasjoner. :P

 

det var ment som en spøk. jeg likte godt gg, men laget fikk av mange, navnet boring arsenal. det var det jeg siktet til. tror muligens at alle de andre og du, egentlig forstod det.

Link to comment
Share on other sites

Det må være utrolig slitsomt å se så lite nyansert på ting som det du gjør. Du sier at Wenger hadde fått sparken i alle andre storklubber. Ja det kan så være, men tror du det finnes en manager i verden som hadde fått oss ut av Emirates-gjelden så fort og solid som Wenger? Mourinho, Ferguson og Co hadde kjørt klubben i økonomisk ruin. Jeg er helt enig med deg i det du sier om at Wenger ikke lærer av sine feil, men i dag syns jeg han gjør en god innsats. I januarvinduet var ikke innsatsen god! Men tilbake til poenget mitt, ingen manager i verden hadde klart denne nødvendige transformasjonen klubben har vært i gjennom så bra som Wenger. Jeg vil si at Wenger har løst oppgaven mesterlig, men så klart så har han sine svakheter.

Verden er ikke alltid sort-hvit Dannialdo.

 

Kanskje du må åpne øynene snart. Wenger har gjort masse bra for klubben, ingen kan ta det ifra han.

 

Men seriøst, nå kan det bli 6 året uten noe og det er for lenge. Dette er ikke godt nok, og da er det manager som får det. Filosofien til Wenger holder ikke lenger, dette må vi bare innse....

Link to comment
Share on other sites

Kanskje du må åpne øynene snart. Wenger har gjort masse bra for klubben, ingen kan ta det ifra han.

 

Men seriøst, nå kan det bli 6 året uten noe og det er for lenge. Dette er ikke godt nok, og da er det manager som får det. Filosofien til Wenger holder ikke lenger, dette må vi bare innse....

Hehe ja jeg forsøker å se alle sider av saken jeg, i motsetning til deg som kun fokuserer på det negative.

Er du klar over hva Wenger faktisk har prestert økonomisk? Det tviler jeg på. Kan du nevne en annen manager som hadde funnet seg i å jobbe under slike forhold og løst jobben like godt? Tror du må "åpne øynene" godt for å finne den manageren...

Link to comment
Share on other sites

Hehe ja jeg forsøker å se alle sider av saken jeg, i motsetning til deg som kun fokuserer på det negative.

Er du klar over hva Wenger faktisk har prestert økonomisk? Det tviler jeg på. Kan du nevne en annen manager som hadde funnet seg i å jobbe under slike forhold og løst jobben like godt? Tror du må "åpne øynene" godt for å finne den manageren...

 

Jeg skrev jo all ære til han. Men vi kan ikke hele tiden fokusere på at han har gjort det bra økonomisk. Ja penger er viktig. Men det må snart være på tide at vi stiller krav til det sportslige...

Link to comment
Share on other sites

Kanskje du må åpne øynene snart. Wenger har gjort masse bra for klubben, ingen kan ta det ifra han.

 

Men seriøst, nå kan det bli 6 året uten noe og det er for lenge. Dette er ikke godt nok, og da er det manager som får det. Filosofien til Wenger holder ikke lenger, dette må vi bare innse....

 

 

Filosofien til Drillo holdt også ei god stund. Problemet er at Wenger har gått vekk fra fantasifotballen vi tideligere spilte. Som Keegan sa etter vi hadde slaktet city 5-1 borte, fotball fra en annen planet. Slik er det ikke lenger. Det er lite tempo, lite bevegelse og utrolig ensformig. Jeg savner blitz fotballen fra 97-04. Ett sted etter der så mistet Wenger grepet og prøver tydeligvis og lage ett Cesc\RVP FC. De er gode, men ikke ekstreme àla bergkamp og Henry som mye var bygd opp rundt tideligere.

 

Og ett utrolig stort bevis på at han har mistet noe er at Almunia er i klubben fremdeles. Uten han hadde vi stått med seks poeng i stedet for ett på de to kampene mot WBA. Og det er bare en promille av alle kamper han har kosta oss poeng...

 

Inn med Jens i neste. Eller hent tilbake Seaman, eller richard wright og john luckic. Alder i betraktning. det kan bare bli bedre. Men det er staheten til Wenger og at han skal vise alle at han kan skape stjerner som gjør at vi har slike folk i stallen. Han evner ikke å ta kritikk innover seg, og så lenge det bare er små Wenger puppys som ikke tørr ha egen mening i Arsenal så kommer ting aldri til og forandres med mindre han innser det selv.

 

Og det at "alle" skal komme hylende med at han gjør så mye bra for økonomien...Fotball handler om trofeer, og med trofeer så kommer premiepenger, sponsorpenger osv..Er noe somheter spare seg til fant. det er vel litt langt unna. Men å stadig sette opp billettprisene uten noe slutt produkt på matta så kommer de også til og dabbe av. Og det vil bli mer kostbaret enn noe...

Link to comment
Share on other sites

Ut: WENGER,almunia, Denilson, Diaby, Scuilacci, Clichy, og bendtner

 

Inn: En trener med ambisjoner om å vinne troèer ikke bare tjene penger. 2 KLASSE midtstoppere, 1 GOD DM, En ving ( noe vi ikke har 1 av i hele Arsenal), og en målscorer / v.Persie er for mye skadet og bendtner og chamackh er ikke spisser som scorer opp mot 20 mål pr. sesong!

Link to comment
Share on other sites

Filosofien til Drillo holdt også ei god stund. Problemet er at Wenger har gått vekk fra fantasifotballen vi tideligere spilte. Som Keegan sa etter vi hadde slaktet city 5-1 borte, fotball fra en annen planet. Slik er det ikke lenger. Det er lite tempo, lite bevegelse og utrolig ensformig. Jeg savner blitz fotballen fra 97-04. Ett sted etter der så mistet Wenger grepet og prøver tydeligvis og lage ett Cesc\RVP FC. De er gode, men ikke ekstreme àla bergkamp og Henry som mye var bygd opp rundt tideligere.

 

Og ett utrolig stort bevis på at han har mistet noe er at Almunia er i klubben fremdeles. Uten han hadde vi stått med seks poeng i stedet for ett på de to kampene mot WBA. Og det er bare en promille av alle kamper han har kosta oss poeng...

 

Inn med Jens i neste. Eller hent tilbake Seaman, eller richard wright og john luckic. Alder i betraktning. det kan bare bli bedre. Men det er staheten til Wenger og at han skal vise alle at han kan skape stjerner som gjør at vi har slike folk i stallen. Han evner ikke å ta kritikk innover seg, og så lenge det bare er små Wenger puppys som ikke tørr ha egen mening i Arsenal så kommer ting aldri til og forandres med mindre han innser det selv.

 

da vil jeg bare bryte inn, å si at jeg er enig :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg skrev jo all ære til han. Men vi kan ikke hele tiden fokusere på at han har gjort det bra økonomisk. Ja penger er viktig. Men det må snart være på tide at vi stiller krav til det sportslige...

Så klart skal det stilles sportslige krav. Men jeg syns du har et litt for snevert syn her nå. Bak oss på tabellen har vi Man City, Tottenham og Chelsea som tidvis har bedrevet økonomisk doping. Vi har kvalifisert oss til CL i mange år på rad, og gått videre fra gruppespillet tilsvarende mange år. Evner du ikke å se at det er en mesterlig og unik prestasjon? Wenger er helt på høyde med konkurrentene som driver fotballklubb under helt andre vilkår. Ja, det har vært frustrerende de siste seks årene, det er jeg den første til å vedkjenne. Men under denne frustrerende perioden har klubben vært igjennom en transformasjon jeg aldri har sett maken til, og vi henger fortsatt med i toppen. Dette vil gi oss suksess på sikt!

Link to comment
Share on other sites

Hehe ja jeg forsøker å se alle sider av saken jeg, i motsetning til deg som kun fokuserer på det negative.

Er du klar over hva Wenger faktisk har prestert økonomisk? Det tviler jeg på. Kan du nevne en annen manager som hadde funnet seg i å jobbe under slike forhold og løst jobben like godt? Tror du må "åpne øynene" godt for å finne den manageren...

 

Men det er ikke kontoen som avgjør at laget gang på gang gjør de samme tabbene. Noe av det forsvaret foretar seg synes jeg vitner om at det ikke brukes tid i det hele på den lagdelen. Med det mener jeg tid på treningsfeltet. Så jeg forstår at mange kritiserer Wenger for den sportslige biten. Manchester United klarer vinne kamper med 3 av 4 faste forsvarere ute. De klarer ofte unngå slippe inn mål. Arsenal slipper altid inn mål. Om man setter de to lagenes forsvarere opp mot hverandre spiller for spiller, er det nok ikke så mye forskjell. Men i samhandling og måten de to forsvarene opptrer på er det himmel og hav i forskjell. Der har Wenger et ansvar, og han får kritikk deretter. Og en del av det vi har sett siden sist Arsenal har vant serien er veldig gjentagende med tanke på hvordan laget ter seg når det går dem i mot.

 

Kanskje en rolle innen økonomisk styring av klubben er tingen for Wenger? Han har hvertfall stålkontroll på den biten.

Link to comment
Share on other sites

Så klart skal det stilles sportslige krav. Men jeg syns du har et litt for snevert syn her nå. Bak oss på tabellen har vi Man City, Tottenham og Chelsea som tidvis har bedrevet økonomisk doping. Vi har kvalifisert oss til CL i mange år på rad, og gått videre fra gruppespillet tilsvarende mange år. Evner du ikke å se at det er en mesterlig og unik prestasjon? Wenger er helt på høyde med konkurrentene som driver fotballklubb under helt andre vilkår. Ja, det har vært frustrerende de siste seks årene, det er jeg den første til å vedkjenne. Men under denne frustrerende perioden har klubben vært igjennom en transformasjon jeg aldri har sett maken til, og vi henger fortsatt med i toppen. Dette vil gi oss suksess på sikt!

 

 

Er så lei av at folk snakker om og kvalifisere seg til champions leauge som noe trofe.

Link to comment
Share on other sites

Er du klar over hva Wenger faktisk har prestert økonomisk? Det tviler jeg på. Kan du nevne en annen manager som hadde funnet seg i å jobbe under slike forhold og løst jobben like godt? Tror du må "åpne øynene" godt for å finne den manageren...

Er du klar over at det finnes så mange andre managere som hadde kastet ut Almunia, Denilson, Diaby og kanskje Clichy, for så å hente inn klassespillere på alle ledd og vunnet PL, CC og kanskje CL? Med dette hadde de kommet laaaaaangt bedre økonomisk sett enn det Wenger har gjort+de hadde oppnådd suksess..

 

Sier ikke at Wenger skal ut, vi har fortsatt sjansen til å vinne PL, men når man ser hva han har kommet frem til og hva han kunne gjort annerledes begynner man å bli skeptisk..

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke huske at det var så kjedelig å se Arsenal under George Graham, men mannen hadde nok ferre offensive tanker enn det Wenger representerer. Men så hadde vel Graham spiller for spiller et mye "dårligere" lag, men som lag klarte han bygge gull av gråstein han også.

 

Og når det kommer til Wenger, så har han ikke vunnet noen verdens ting etter siste biten av arven fra Graham takket for seg. Så man kan jo nesten si at Graham hadden en liten finger med i suksessen til Wenger også. Wenger kan mye, men forsvarspill kan han ikke!!

 

Sitter litt å funderer litt på hva som kunne vært gjort eller ikke gjort. Men tror ikke det er så mange grep som skal til for at vi er på toppen av stigen. Men kanskje ikke så mange grep der folk flest mener. På den måten vi spiller, så setter vi vår egen keeper og forsvar i en mengde vanskelige situasjoner, og ikke for at vi nødvendigvis er for dårlige der i utgangspunktet. Tror faktisk nøkkelen ligger i midtbane leddet, og ikke så veldig mye i forsvaret som de fleste vil ha det til. Men det ville utvilsomt hjulpet med en Terry og Vidic der bak. Men ser vi påre konkurenter, så klarte de seg fint uten sine forsvars ess, united var en periode nesten tomme for forsvarspillere, men de overlevde det også.

Men United har en Darren Fletcher og Michael Carrick, ikke spesielt teknisk begavede og gode spillere, men de gjør livet surt for motstanderne. Og mye av forsvarsjobben er og blir gjort der. Vi har Alex Song og ..... ja vi har bare han. Og nå om dagen har vi ikke han heller......Så mye tapes i det leddet desverre. Vi kan ha mange Nasri og Fabregas, og mye flott offensiv fotball, men av og til får det andre laget tak i ballen, hva gjør vi da? Jo vi overlater alt til forsvaret og keeper, og når de driter på draget, så vises det veldig godt, og de blir slaktet for det, sier på ingen måte at Almunia eller de andre bak er verdens beste spillere, men den største feilen er vel egentlig litt lengre frem på banen.

Link to comment
Share on other sites

Lyspunktet i dag var poenget.

Måten vi kjempet det med oss var bra. Sikkert bra for selvtillitten.

Det er vel ikke såmye tvil om hva som plager oss; vi mabgler noen spillere og vi spiller for ensidig. Trykker for mye inn i midten og varierer for lite. Syntes vi skal spille mer ballbesittende, holde ballen lenger før vi angriper og så eksplodere.

Og vi ser at det er store mangler i enkelte av spillerne. Og det er spillere mange her inne har påpekt over tid.

Vi trenger mer styreke på følgende plasser;

keeper - venstre back (kanskje høyre også) - midtstoppere - defensiv midtbane.

Resten er mer enn bra nok.

Link to comment
Share on other sites

Er du klar over at det finnes så mange andre managere som hadde kastet ut Almunia, Denilson, Diaby og kanskje Clichy, for så å hente inn klassespillere på alle ledd og vunnet PL, CC og kanskje CL? Med dette hadde de kommet laaaaaangt bedre økonomisk sett enn det Wenger har gjort+de hadde oppnådd suksess..

 

Sier ikke at Wenger skal ut, vi har fortsatt sjansen til å vinne PL, men når man ser hva han har kommet frem til og hva han kunne gjort annerledes begynner man å bli skeptisk..

Ja jeg er klar over det, men leste du i det hele tatt hva jeg skrev før du kommenterte det? Det er en grunn til at vi har de spillerne i laget. De var talenter (med unntak av Almunia) og Wenger håpet at han kunne utvikle de til å bli gode spillere. Det har han enda ikke klart. Jeg er enig i at nevnte spillere bør forlate klubben, men du trenger å forstå hvorfor de havnet her. Det var ikke midler til å styrke stallen slik du fantaserer om. Dersom Wenger hadde gamblet med økonomien slik du ønsker, altså drøsse ut £25 mill for Cahill som et eksempel, kunne vi endt opp som Leeds. Men det forstår du tydeligvis ikke.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...