Jump to content

2011.03.19 West Bromwich Albion B


zaldor

Recommended Posts

Nå må vi ikke la følelsene ta helt overhånd her da. Det er fremdeles 80 min igjen av kampen. Ja, vi har hatt e dårlig start på kampen, men å begynne å sparke Wenger og dømme laget til ikke å kvalifisere seg til Europa på bakgrunn av det, blir vel mildt sagt litt dramaqueen-aktig vel?

 

Er på de siste 6 år har vi ikke blitt bedre som lag, Man Utd aldri sett et dårligere laag en Man Utd har hattt i år enda vinner de noki ligan er jo helt utrolig.

 

Godt Wenger er gammel og gir seg snart, få i en bedre manager som kan forsvarspill også

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 260
  • Created
  • Last Reply

Er på de siste 6 år har vi ikke blitt bedre som lag, Man Utd aldri sett et dårligere laag en Man Utd har hattt i år enda vinner de noki ligan er jo helt utrolig.

 

Godt Wenger er gammel og gir seg snart, få i en bedre manager som kan forsvarspill også

 

Det eneste vi hører fra deg når Arsenal viser en liten dipp i form eller noen gjør en tabbe er selg eller spark Wenger.

Link to comment
Share on other sites

At Wenger til stadighet kan spille med en spiss er for meg en gåte. Såg ikke han VM? Vpersie var en av de svakeste på Nederland. Hva var galt med 4-4-2? Og hvorfor kjøper han ikke en spiss med fart, og som har litt andre kvaliteter enn de som er der. Står det virkelig så dårlig til med Arsenal?

Enten får noen i styret gå ut og si hvordan ståa EGENTLIG er i Arsenal, eller får Wenger ryke og reise

Link to comment
Share on other sites

I dag kan man klart og tydelig se at Denilson er PLs dårligste midtbanespiller. Han klarer for helvette ikke slå støttepasninger engang, bruker flere sekunder før han gir en 2-meter pasning. Arshavin var helt ledig, det han gjør er å teeeeeenke seg o for så å slå en helt absurd pasning som er umulig å forstå!

 

Edit: se på den feilpasningen, fy faen Denilson! Ut med deg til sommeren.. Han gidder faen ikke å løpe tilbake etter å ha mistet ballen

Link to comment
Share on other sites

elendig markering på corneren, men nok en gang ser vi almunia stå å dytte på egen spiller før corner, må rygge, og klarer på uforklarlig vis ikke å få opp hendene på den ikke alt for harde og svakt plasserte headingen. dette er ingen keeper som noen kommer til å kjøpe. lehmann ville helt klart vært et bedre alternativ.

 

det som også skremmer meg, er at det ser ikke ut til å være noen plan i det som gjøres, og wba har så langt hatt en alt for enkel jobb. 4-4-2!

Link to comment
Share on other sites

At Wenger til stadighet kan spille med en spiss er for meg en gåte. Såg ikke han VM? Vpersie var en av de svakeste på Nederland. Hva var galt med 4-4-2? Og hvorfor kjøper han ikke en spiss med fart, og som har litt andre kvaliteter enn de som er der. Står det virkelig så dårlig til med Arsenal?

Enten får noen i styret gå ut og si hvordan ståa EGENTLIG er i Arsenal, eller får Wenger ryke og reise

 

Hvorfor klarte da van Persie seg så bra i starten av året der han scorte 10-12 mål på ganske så få kamper som enslig spiss?

Og du vet like godt som oss at Arsenal er den klubben i Europa som er best drevet økonomisk.

Link to comment
Share on other sites

Det eneste vi hører fra deg når Arsenal viser en liten dipp i form eller noen gjør en tabbe er selg eller spark Wenger.

 

Wenger er ubrukelig ingen pokaler på 6 år fått sparken i alle andre storklubber i Europa.

 

Man Utd... Chelsea... Inter.... Barca og Real Madrid hadde han blitt sparka på dør

Link to comment
Share on other sites

Wenger er ubrukelig ingen pokaler på 6 år fått sparken i alle andre storklubber i Europa.

 

Man Utd... Chelsea... Inter.... Barca og Real Madrid hadde han blitt sparka på dør

 

Hold de barsnlige kommentarene for deg selv. Det er en grunn til at Man Utd, Barca og Real er neddynka i gjeld og må ta opp lån for å betale lønninger.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor klarte da van Persie seg så bra i starten av året der han scorte 10-12 mål på ganske så få kamper som enslig spiss?

Og du vet like godt som oss at Arsenal er den klubben i Europa som er best drevet økonomisk.

Hmm, best drevet økonomisk? Man kan kun holde på slik Arsenal gjør i en kortere periode. Når man sparer og sparer uten å oppnå noe suksess i det hele tatt, spørs det hvor lenge skipet seiler...

Link to comment
Share on other sites

Hmm, best drevet økonomisk? Man kan kun holde på slik Arsenal gjør i en kortere periode. Når man sparer og sparer uten å oppnå noe suksess i det hele tatt, spørs det hvor lenge skipet seiler...

 

Ja, kan du nevne noen andre klubber som er bedre drevet enn AFC?

Link to comment
Share on other sites

Ja, kan du nevne noen andre klubber som er bedre drevet enn AFC?

Herlighet!! Les hva jeg skriver da!!

 

Ellers er det interessant å se på et lag som Bolton:

Jaaskalainen > Almunia

Cahill > Koscielny

Wheater > Squilacci

Holden > Denilson

Davies > Chamakh

Elmander > Bendtner

 

osv osv

Link to comment
Share on other sites

Hold de barsnlige kommentarene for deg selv...

Forfor skal han ikke få lov til å si at Wenger er ubrukelig? Om han mener dette må han vel få lov til å fremme sin mening?

Det er en grunn til at Man Utd, Barca og Real er neddynka i gjeld og må ta opp lån for å betale lønninger.

Grunnen til at United er neddynka i gjeld er at Glazer overførte sin private gjeld til klubben.

Link to comment
Share on other sites

Nesten der vpersie..

HAHAHA denilson prøver på skudd, den går mot målet vårt i stedet for motstanderens!

 

Denlison gjør det han kan for at Arsenal ikke skal være med helt til topps i år heller.

 

Pasningene suger, fyren prøver på et skudd som går til cornerflagget også lager han frispark i farlige possisjoner. Kan denne fyren bli skadet? Er så satans lei den spilleren

Link to comment
Share on other sites

Forfor skal han ikke få lov til å si at Wenger er ubrukelig? Om han mener dette må han vel få lov til å fremme sin mening?

 

Grunnen til at United er neddynka i gjeld er at Glazer overførte sin private gjeld til klubben.

 

Når kommentarene er at Wenger er ubrukelig og at han burde sparkes samtidig som alt av spillere skal selges, da synes jeg han virkelig burde holde det for seg selv.

Så det at de betaler spillere 2 millioner i uka og bruker flere milliarder på spillere har ikke økt gjelda?

Link to comment
Share on other sites

Arsenal har vel strengt tatt holdt på slik siden Wenger kom, og det er vel ikke en kortere periode.

Feil. De har holdt på slik siden de fant ut de skulle ha ny stadion.

Hvis suksessen y\uteblir slik den har gjort de siste 6 årene, kommer Arsenal til å bli mindre attraktive for spillere, får mindre fans (som gir mindre inntekter) osv osv. Det må gå an å finne en mellomting...

Link to comment
Share on other sites

Det samme skjedde i fjor og året før det igjen. Spillerne er helt tomme for ideer. Nasri er en skygge av seg selv, Arshavin gjør som han har gjort i hele år - å rusle rundt og virke helt motløs og uinteressert. Vi har en av Premier Leagues dårligste midtbaner i dag. Denilson hadde ikke fått spille for West Bromwich i dag, Wilshere er IKKE en playmaker og det er alt for tidlig for Ramsey å spille PL fotball igjen.

 

Jeg orker ikke å kommentere forsvaret vårt.

Link to comment
Share on other sites

Feil. De har holdt på slik siden de fant ut de skulle ha ny stadion.

Hvis suksessen y\uteblir slik den har gjort de siste 6 årene, kommer Arsenal til å bli mindre attraktive for spillere, får mindre fans (som gir mindre inntekter) osv osv. Det må gå an å finne en mellomting...

 

Jeg er helt enig i at Arsenal må bruke mer penger, men jeg er ikke enig i måten noen sier det på.

Link to comment
Share on other sites

Gud bedre for noe elendige greier. Etter at Spudz klarte 0-0 tidligere i dag, så gjør Arsenal sitt for at avstanden til lagene bak på tabellen forblir lik, om ikke enda mindre.

 

Mange som ikke imponerer så langt. Denilson er nevnt med rette.

 

Har som nevnt tidligere, store problemer med å se at dette laget skal vinne som helst av pokaler.

Link to comment
Share on other sites

Jeg skjønner meg absolutt ikke på hva som har skjedd med Denilson. Han var en periode ganske god, men denne sesongen er han helt forferdelig. Altfor mange ballmiss, elendig posisjonering og merkelige valg når kommer til taklinger.

Pasningene sitter absolutt ikke og han jobber dårlig.

 

Wenger må enten få han til å jobbe hardere, eller så får han bare selge ham. Halvveis jobbing i kamp etter kamp fungerer bare ikke, vi kan ikke ha slike spillere i laget. Og dette gjelder ikke bare han, også flere til tider. Men jeg mener Denilson er den som har slitt mest...

 

Håper vi kan få se Lehmanns effekt i garderoben i pausen om vi klarer å unngå ett baklengs til før pause...

Link to comment
Share on other sites

Det eneste vi hører fra deg når Arsenal viser en liten dipp i form eller noen gjør en tabbe er selg eller spark Wenger.

 

Christain ikke kommeter mine innlegg mere så lenge du ikke har greie på fotball så finn på noe annet å gjøre.

 

Alle ekspertere i Englans sier at Wenger gjør alt feil, kjøper ikke inn klasse spiller og det har koaste Arsenal 0 pokaler på 6 år.

 

Ser mye på skaysports og alle sier det samme om Wenger, største sparegrisen i England.

 

Vinner ikke pokaler med en bank full av penger, når laget ikke holder topp klasse .

 

Takk for de Christian fin deg en ny hobby en fotball for det har du tydeligvis ikke greie på

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...