Jump to content

2011.03.19 West Bromwich Albion B


zaldor

Recommended Posts

Christain ikke kommeter mine innlegg mere så lenge du ikke har greie på fotball så finn på noe annet å gjøre.

 

Alle ekspertere i Englans sier at Wenger gjør alt feil, kjøper ikke inn klasse spiller og det har koaste Arsenal 0 pokaler på 6 år.

 

Ser mye på skaysports og alle sier det samme om Wenger, største sparegrisen i England.

 

Vinner ikke pokaler med en bank full av penger, når laget ikke holder topp klasse .

 

Takk for de Christian fin deg en ny hobby en fotball for det har du tydeligvis ikke greie på

 

Jeg har aldri i hele mitt liv hørt en "ekspert" si at Wenger bør sparkes eller at han er totalt ubrukelig, har du?

Har heller aldri sagt at vi vinner pokaler uten å bruke penger, har sagt det motsatte.

Men siden jeg sier at Wenger ikke er ubrukelig og at han ikke burde sparkes, ja da har jeg virkelig ikke peiling på fotball.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 260
  • Created
  • Last Reply

Heilt utrolig. Igjen ser vi dårlig innsats og feil i bakre rekker. Hvorfor skal Wenger være så sta og ikke skifte formasjon, 1 spiss mot de midtstopperene til WBA?

 

Tror ikke vi får se bytter i pausen heller, noe som for meg er helt utrolig. Har hatt 1 sjanse. Denilson er ikke god nok for Arsenal, er noen uenige? Er ikke i nærheten av arsenal kvaliteter.

Link to comment
Share on other sites

Jeg skjønner meg absolutt ikke på hva som har skjedd med Denilson. Han var en periode ganske god, men denne sesongen er han helt forferdelig. Altfor mange ballmiss, elendig posisjonering og merkelige valg når kommer til taklinger.

 

Pasningene sitter absolutt ikke og han jobber dårlig.

 

Wenger må enten få han til å jobbe hardere, eller så får han bare selge ham. Halvveis jobbing i kamp etter kamp fungerer bare ikke, vi kan ikke ha slike spillere i laget. Og dette gjelder ikke bare han, også flere til tider. Men jeg mener Denilson er den som har slitt mest...

 

Følgende har skjedd med Denilson, han spiller i en posisjon han ikke behersker godt nok. Vi har dessverre ingen fullgod erstatter for Song i troppen. Diaby kan funke i Songs rolle, men han er jo skadet støtt.

Link to comment
Share on other sites

Nå må det vel snart gå opp for wenger at vi ikke har et godt nok forsvar. Og denilson, det meste er vel sagt. Han er rett og slett alt for dårlig. Er nesten overbevist om at vi taper denne kampen. Sørgelig!

Link to comment
Share on other sites

Denilson er rett og slett en vandrende katastrofer. Han har null kreativitet, elendig en mot en både defansivt og offensivt, han er treg.. Jeg ser absolutt ingen styrker han har bortsett fra at han iblant treffer med sine støttepasninger.

Link to comment
Share on other sites

Gud bedre for noe elendige greier. Etter at Spudz klarte 0-0 tidligere i dag, så gjør Arsenal sitt for at avstanden til lagene bak på tabellen forblir lik, om ikke enda mindre.

 

Mange som ikke imponerer så langt. Denilson er nevnt med rette.

 

Har som nevnt tidligere, store problemer med å se at dette laget skal vinne som helst av pokaler.

 

Ja det er noe tafatt over dette laget.

DEnilson er definitivt ingen Song.

Vi ser lite til RvP...kan en 4-4-2 gjøre noe utslag?

Dette virker lite lovende.

Link to comment
Share on other sites

Hold de barsnlige kommentarene for deg selv. Det er en grunn til at Man Utd, Barca og Real er neddynka i gjeld og må ta opp lån for å betale lønninger.

...og du er vel fornøyd. :-|

dette var et makkverk av dimensjoner.

Denilson har spilt som en amatør i 5.divisjon, og mange er ikke langt etter destruktive-bakover-denilson.

men gullgutten til Wenger kan jo rette opp alt i 2.omg med et hat-trick.

 

Wenger må våkne, og kanskje forandre litt på systemet. Man skal ikke skylde denne stabukken for å være pragmatiker iallefall.

 

Forstår ikke disse spillerne at det dreier seg om seriemesterskap. :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Slik jeg ser det, så er det et bytt som må gjøres RASKT!

 

Denilson ut - Bendtner inn

 

VPersie går ned i den offensive midtbanerollen og Bendtner opp som spiss. Whilshere selvsagt sammen med Ramsey i de deffensive rollene. Plutselig har vi en mye mer kreativ midtbane, og vi har spisser som kan klare å score mot denne typen lag.

 

Tviler på om Wenger klarer å gjøre det dog...

Link to comment
Share on other sites

Følgende har skjedd med Denilson, han spiller i en posisjon han ikke behersker godt nok. Vi har dessverre ingen fullgod erstatter for Song i troppen. Diaby kan funke i Songs rolle, men han er jo skadet støtt.

En ting er å spille i en posisjon man ikke behersker, men det er fortsatt ingen unnskyldning til å ikke jobbe. Vi så jo hva som skjedde med Flamini, en høyrebent sentral midtbanespiller som ble plassert på venstrebacken. Hva gjorde han?? Jo, han jobbet livet av seg for laget likevel selv om han mislikte posisjonen han spilte i. Denilson er dessverre bare ikke god nok lenger. Hans utvikling har stoppet helt opp og jeg tviler på at den kommer i gang igjen i Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

dette er vel noe av det svakeste vi har sett fra et arsenallag på lange tider. skaper 1 sjanse på 49 minutter! om ikke dagens plan fra wenger, var å kjede oss til døde, har han mislyktes så langt. laget er ikke bare litt svekket i dag. almunia er fortsatt bare en middelmådig keeper uten autoritet. clichy har også en forferdelig omgang, med mange feilpasninger. squillachi er ikke på noe vis god nok for arsenal. ramsey trenger nok mer tid før han finner formen. van persie vandrer stort sett på 25-30 meter ute på flankene, og ser ikke ut til å ville score i dag. men som alltid, er det noen som utmerker seg på et ekstremt vis. denilson. hva i all verden gjør den gutten på banen? svak i duellspillet. dårlig spilleforståelse. treg. har som regel for mange berøringer på ball før han sender den videre. er alt for opptatt av å slå støttepasninger, og gjør uforklarlige taktiske valg. denne spilleren må bort, før han ødelegger mer enn han allerede har gjort.

 

nå satser vi på at rosicky kommer inn, og skaper noe, slik at de offansive spillerne får noe å jobbe med. 1-3 ville vært et hyggelig resultat. spesielt om utd ikke får poeng.

 

og til de som ikke aksepterer at andre har andre meninger enn en selv, vil nok et tips være å unngå diskusjonsforum. dannialdo har vel akkurat like stor rett til å ytre sine meninger som andre. selv om de ikke er de samme som christians.

Link to comment
Share on other sites

Dette er så latterlig at jeg ikke klare å bry meg. Jeg har ofte sagt i det siste at jeg skulle ønske jeg kunne reversere min lidenskap for Arsenal og fotball. Men har egentlig alltid skjønnt at det ikke går. Men de skal ha kred, gutta i gult. De prøver så hardt de kan for tiden. Og kanskje jeg endelig kan legge dette her sørgelige opplegget bak meg.

 

22 år har jeg vært fan av The Arsenal. Og det som skjer for tiden er noe av det tristeste jeg kan huske. Tror vi må ha en av det mest inneffektive spillestiler som er. De løper jo for faen ikke. Håpløse folk som Denilson, Almunia, Squillachi, Koscielny, Arsahvin. Jeg bli helt matt. De finnes jo absolutt ingen vinnerkultur i dette laget. Virker ikke som de gir en flying fuck i hva som skjer utpå der. Fornøyde så lenge de kan heve den feite lønna som de absolutt ikke fortjener. Og Wenger....du wenger du wenger...Du tenker tydeligvis for mye på rap musikk og artister du. For du viser jo NULL engasjement for hva som skjer. Hadde elsket å hatt en trener som slakta spillere når de fortjener det, spillere som viser hvor landet skal ligge. Men neida, det er jo barnehagetedenser her. Alle skal være med og ingen skal bruke kjeft.

 

 

Fuck it, vi har overprestert eller underprester eller samma faen. Dette er en lost case og mye som må byttes ut og forandres på...men det skjer vel ikke uansett så det er vel like greit og gi seg mens leken er god...

 

En ting er sikkert, jeg reiser IKKE over til villa kampen, ikke en sjangs i havet om at jeg skal bruke 15-20000 på dette her. Når denne sesongen endelig er over, så skal jeg gjøre mitt desidert ytterste for å legge fra meg denne lidenskapen, alle trofeene og gledene de siste 22 årene har langt ifra veid opp for nedturene, er så forbanna lei av at helger og uker blir ødelagt. Sa opp viasat sport etter divisjonsforskjellen mot barca, nå sier jeg opp tv2PL også, legger bort alt av effekter og håper sommeren får meg til å glemme...men har mine mistanker om at det aldri kommer til å skje desverre...

 

Så med andre ord COME ON ARSENAL!!!

Link to comment
Share on other sites

Når kommentarene er at Wenger er ubrukelig og at han burde sparkes samtidig som alt av spillere skal selges, da synes jeg han virkelig burde holde det for seg selv.

Så det at de betaler spillere 2 millioner i uka og bruker flere milliarder på spillere har ikke økt gjelda?

 

Christain tror du eier siden her innen og ingen kan få si sine meneniger før du går til personagrep?

 

Slike som deg ødlegger siden her inne kjøøer at mange ikke gidder å være her innen takket være slike som deg som skal bestem over andres meninger.

 

Alle har rett til å skrive om Arsenal og Wenger når ting har gått dårlig i 6 år er det fjasko ingenting å si om det.

 

IKke hørt om noen andre klubber i europa som sier vært år at i åtr skal vi vinne noe med det skjer ikke.

 

Wenger har gjor sitt ikke mere å si om det han har fått 5-6 år på seg til å vinne pokaler.

 

Innlegg redigert. CG

Link to comment
Share on other sites

dette er vel noe av det svakeste vi har sett fra et arsenallag på lange tider.

Dette har vi sagt hver kamp siste mnd, og det med rette. Kan ikke huske en så rævva periode...

Nasri har, etter jul, ikke en gang vært en skygge av seg selv. Visste det måtte skje. Er jo begrenset hvor lenge en spiller uten fart kan holde på uten å bli avslørt...

Link to comment
Share on other sites

Stats via Opta: HT Stats WBA v Arsenal Shots 1-5 On target 1-2 Fouls 3-3 Duels Won 46%-54% Passing accuracy 67%-86% Possession 26%-74%

 

Tallene bekrefter mitt inntrykk, vi har ikke spilt så verst som folk skal ha det til. Tøft og riktig bytte av Wenger!

Link to comment
Share on other sites

Christain tror du eier siden her innen og ingen kan få si sine meneniger før du går til personagrep?

 

Slike som deg ødlegger siden her inne kjøøer at mange ikke gidder å være her innen takket være slike som deg som skal bestem over andres meninger.

 

Hadde jeg møt en slik som deg på en fotball pubb tror jeg neppe du hadde vært så frekk i tryne.

 

Vær forsiktig med hvem du angriper henner inne med personalagrip.

 

Du er sikkert en liten spæjæling av en fyr som tror du kan beste over andres meninger.

 

Alle har rett til å skrive om Arsenal og Wenger når ting har gått dårlig i 6 år er det fjasko ingenting å si om det.

 

IKke hørt om noen andre klubber i europa som sier vært år at i åtr skal vi vinne noe med det skjer ikke.

 

Wenger har gjor sitt ikke mere å si om det han har fått 5-6 år på seg til å vinne pokaler.

 

Jeg utfordrer deg til å quote et "personangrep" fra min side, de tror jeg ikke du finner mange av.

Mens innlegget ditt derimot handler bare om personangrep på meg.

Jeg har ingen problemer med at du mener at Wenger burde sparkes, men jeg har problemer med måten du sier det på og hvor ofte du faktisk skifter mening.

Link to comment
Share on other sites

 

Christain tror du eier siden her innen og ingen kan få si sine meninger før du går til personagrep?

 

Slike som deg ødlegger siden her inne kjønner at mange ikke gidder å være her innen takket være slike som deg som skal bestem over andres meninger.

Hadde jeg møt en slik som deg på en fotball pubb tror jeg neppe du hadde vært så frekk i tryne.

Vær forsiktig med hvem du angriper henner inne med personalagrip.

Du er sikkert en liten spæjæling av en fyr som tror du kan besteme over andres meninger.

Alle har rett til å skrive om Arsenal og Wenger når ting har gått dårlig i 6 år er det fjasko ingenting å si om det.

IKke hørt om noen andre klubber i europa som sier vært år at i åt skal vi vinne noe med det skjer ikke.

Wenger har gjor sitt ikke mere å si om det han har fått 5-6 år på seg til å vinne pokaler.

 

Ta deg sammen og lær litt om fotball og ossen Wengers innekjøp av spillere.

Han har driti seg ut så mange ganger og gamel og stad fyr som tror at dagens fotball ikke består av å kjøpe klasse spillere for å ta pokaler det er noe han ikke vil skjønne

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...