Jump to content

2011.03.19 West Bromwich Albion B


zaldor

Recommended Posts

Guttene skal ha honnør for at de klarte 1 poeng etter å ha ligget under 2-0,MEN nok et talentløst mål imot i beste Arsenal(for tiden) tradisjon.

Hvorfor spilte vi ikke slik vi gjorde i 2 omgang fra start?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 260
  • Created
  • Last Reply

Ja, hva skal en si? Vi burde virkelig hatt en goal på slutten der, men kudos til gutta som ihvertfall kommer tilbake. Wilshere og Nasri er store i 2.omgang og tar tak i midtbanen. Håper Wenger skjønner at vi burde fortsette å spille med 2 spisser mot slike lag.

Nasri? Han gjorde ikke noe særlig...

Link to comment
Share on other sites

Om det laget her vinner Premier League, våger jeg påstanden om at det er det dårligste laget som noen gang har vunnet Premier League.

 

Herregud for et juniorlag...

Link to comment
Share on other sites

%&(%&/&/&%(/&&¤%¤"#%

 

 

år etter år etter år.... vi blir mishandlet som supportere. Finnes vel ikke et verre lag å holde med når det gjelder skuffelser. får et ørlite håp om ligagull hvert år, men som vanlig mangler laget vårt baller når det virkelig gjelder.

 

dette var rett og slett FLAUT!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Wenger bør nå for en gang skyld innrømme at han har gjort feil mtp keepere. Går ikke ann å holde på sånn...

 

Og igjen ser vi starter med feil spillere. Vi produserte nesten ingenting i første omgang. 4-5-1 er ikke bra nok, vi må ha to spisser inne mot et lag som er så langt nede på tabellen.

Link to comment
Share on other sites

Dette var en kamp hvor Wenger faktisk viste tendenser til gode taktiske egenskaper. Byttene hans endret kampbildet i andre omgang totalt. Jeg tror også at dette resultatet kan få guttene til å våkne, og se at det krever 110% innsats fra starten for å vinne kamper.

 

Vi har nå fått bevist en gang for alle:

 

- Almunia holder ikke mål mot lag som ofte spiller baller inn i boksen

- Squillachi kan ikke være mer enn vårt 6 valg bak

- Wenger har spart oss fra en enklere vei til seriegullet

 

Med en kvalitetsmidtstopper utpå der i dag, så hadde vi vunnet kampen. Så enkelt er det, og dette hadde Wenger mulighet til å korrigere på i januar. Dette er en kamp f.eks. Campbell hadde vært en gigant.

 

PS: Det er fremdeles opp til oss selv å vinne PL!

Link to comment
Share on other sites

Vinner vi resten er vi seriemestere ;)

Så enkelt og så vanskelig...

 

Man kan se det på en annen måte, vinner jeg i Lotto i kveld så er jeg millionær. Både seriemesterskap og lottogevinst er lite trolig.

 

Helt klart at det må ryddes i stallen vår. De som må ut er Almunia, Squilachi, Denilson.

Link to comment
Share on other sites

om almunia ikke er "skadet" neste kamp, blir jeg svært overrasket. jeg holder fast på det jeg alltid har sagt. almunia er en dårlig keeper, og denilson er stallens klart svakeste spiller. ikke bare svak, men direkte elendig. det er pr dags dato ikke mange spillere i pl, som er så svake som denilson.

 

almunia har så dårlige nerver, at han vil avgjøre serien i favør av utd tidligst mulig. jens inn resten av sesongen! denilson sendes til arsenals thailandske samarbeidsklubb på lån frem til kontrakten går ut eller noen ønsker å overta han.

 

direkte skammelig å ikke prestere førdet gjenstår 20 minutter, i en kamp som er så viktig for at arsenal skal klare å kare til seg en tittel. jeg mener at wenger burde tatt ut en stopper, å satt in rosicky de sisrte 10 minuttene. han har ferdighetene til å slå den avgjørende pasningen. det blir alt for mye småspill forran motstanders 16, og viljen til å gå for en avslutning, synes å være fraværende. måten arsenal spiller på for tiden, vil gi de navnet "slow arsenal". det ser ikke ut til å være hverken ferdigheter, vilje eller en plan om å kontre når de vinner ballen. de aller fleste spillerne har blitt for glade i å kjæle med ballen. for øyeblikket er det mye kjedeligere å se på arsenal, enn det var under graham.

 

når det gjelder nasri i dag, er han alt for sein til å slå fra seg ballen. han bruker stort sett 4-5 touch på ballen før han får orientert seg. han har i det hele tatt en svært svak kamp. er på det nivået han har ligget de siste 8 ukene.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er tilfreds med innsatsen i 2.omgang, og resultatet 2-2 er ikke så aller verst.

 

5 poeng bak ManUtd er i teorien ingen umulighet, men med Arsenals suspekte forsvarsspill

er jeg inneforstått med at topp 4 er det vi kan håpe på.

Laget Wenger mønstrer nå, er ikke godt nok.

 

Konklusjon: Skadene ødelegger nok en sesong om å vinne PL.

Link to comment
Share on other sites

Der røyk nok liga gulle og Man Utd vinner med en man utvist viser at de forjener å vinne ligan...

 

Gleder meg den dagen Wenger gir seg og vi for inn en Manger som virkelig vill vinne noe...

 

Man UTd vinner ligan uten problemer de er snart skade frie og Chelsea er det også.

 

Wenger er en type som ikke lærer av sine feil fatter ikke styre i Arsenal gjør grp.

 

Som sakt andre storklubber hadde kvitta seg med Wenger for lengst med 6 år uten en eneste pokal er det fjasko...... skuffa og sint nå og så mye skder burde Wenger kjøpt inn flere spillere som hadde hevet laget.

 

ER en skam for en så stor klubb som Arsenal å drite seg ut år på år og Wenger kan drive på som han vil.

 

PÅ tiden Arsenal styre har nok baller å gi Wenger en siste sjangse bytte ut halve troppen i Arsenal som ikke er goe nok.

 

Tragisk en man som Wenger kan går 6 år uten at vi vinner noe som helst ;)

Link to comment
Share on other sites

Man kan se det på en annen måte, vinner jeg i Lotto i kveld så er jeg millionær. Både seriemesterskap og lottogevinst er lite trolig.

 

Helt klart at det må ryddes i stallen vår. De som må ut er Almunia, Squilachi, Denilson.

 

Ey! Opp med motet her! Dette er ikke over før i mai.. Ingen vits i å grave seg ned for tidlig...

Link to comment
Share on other sites

Dette var en kamp hvor Wenger faktisk viste tendenser til gode taktiske egenskaper. Byttene hans endret kampbildet i andre omgang totalt. Jeg tror også at dette resultatet kan få guttene til å våkne, og se at det krever 110% innsats fra starten for å vinne kamper.

Hvis man trenger taktiske genistreker for å slå WBA da er man ute å kjøre.

Link to comment
Share on other sites

for øyeblikket er det mye kjedeligere å se på arsenal, enn det var under graham.

 

Haha ;) Enig. Laget spiller fotball i slow motion og på tvers. Det er grusomt å se på faktisk. Ellers er det bare skuffende å se dem kollapse nok en gang. Bra å komme tilbake på slutten, men enorme spørsmålstegn stilles til de første 70 minuttene.

 

Ikke godt nok. Manchester United sørger for å ikke slippe inn mål. Om vi hadde samme egenskapen hadde vi kanskje vunnet litt flere av kampene der ting ikke fungerer.

 

Slakte enkeltspillere er ikke vits. Hele laget fortjener å gå hjem til London med tanke på hva de presterte frem til 70. minutt.

Link to comment
Share on other sites

Hvis man trenger taktiske genistreker for å slå WBA da er man ute å kjøre.

Godt sagt.

 

Gruer meg til å dra til WHL i april. Tror nok jeg får se sesongens andre NLD tap der live...

 

Fa*n så sint jeg er nå! Har nesten ikke stemme igjen heller. 2 uker er ødelagt nå, frem til neste kamp. Så får vi se om vi karrer oss til nok en 1 poenger der.

Link to comment
Share on other sites

Jaja, da var vi på hæla igjen. United klarer selvfølgelig å karre med seg tre poeng, og da er vi fem poeng bak, med en kamp til gode. Jeg tilhører ikke den gruppen som har skreket SELG, SELG, SELG! Men i dag har jeg lyst til å gi dem min støtte, for maken til elendig omgang av Denilson kan jeg ikke minnes å ha sett. Almunia er sitt sedvanlige jeg.

 

Samarbeidet Kos-Squi er jo som alltid vaklevorent, og dagen i dag var intet unntak. Hvordan er det mulig å havne på feil side av en enslig spiss, gang på gang på gang. Nordtveit sa i sist utgave av TGP at Kos er den beste forsvareren i klubben. Det er skremmende. Kos og Squi hver for seg er sletts ikke værst, men de utgjør ikke akkurat dynamitt når de spiller sammen.

 

Ellers syns jeg vi gjør en god kamp. Vi dominerer mye av banespillet, og Nasri har en stor andre omgang. Det tysket begrepet "Spielführer" beskriver hans innsats i dag på en glitrende måte. Arshavin er også meget god i dag. Før målet var det han som skapte farlighetene, etter målet fikk han resten av laget med seg. Men det er en svakhet i laget som irriterer meg noe hinsides og det er den dårlige kvaliteten på innleggene. Vi spiller med 3 spisser på banen samtidig som alle rager over i 187 cm. Arshavin treffer en av dem på 2-2, men ellers er det mye rart fra Clichy og Sagna.

 

En ok kamp med litt rusk, men det var to tapte poeng vi ikke hadde råd til å tape. Skuffet, men langt fra overasket Gooner! ;)

Link to comment
Share on other sites

Er slettes ikke fornøyd med U i dag. Chamakh er den eneste spilleren som får godkjent. Almunia og Denilson må bort.

 

hadde bare wenger lest hva vi skrev om de ;) slike spillere har ingen. nei, absolutt ingen ting i en klubb som arsenal å gjøre. når det gjelder almunia, er det bare ferdighetene det skorter på. men denilson derimot, han har ikke de rette holdningene. han viser ingen tegn til å jobbe for klubben. rett og slett det jeg kaller en møkkaspiller. tror ikke det er så veldig mange lag som har bruk for hans ferdigheter. det snakket om at han stabiliserer spillet, er pissprat. unøyaktige tversover, og støttepasninger, som fører til at medspillere må løpe i feil retning, for å få ballen, har ingen ting med stabilisering å gjøre. sammen lignet med andre spillere i den posisjonen han spiller, er jeg ikke i minste tvil om at han gjør den svakeste jobben i premier league. svak i kroppen, dårlig i duellspillet og i tillegg med lav fart, ja da blir man ingen god midtbanespiller i england.

Link to comment
Share on other sites

Der røyk nok liga gulle og Man Utd vinner med en man utvist viser at de forjener å vinne ligan...

 

Gleder meg den dagen Wenger gir seg og vi for inn en Manger som virkelig vill vinne noe...

 

Man UTd vinner ligan uten problemer de er snart skade frie og Chelsea er det også.

 

Wenger er en type som ikke lærer av sine feil fatter ikke styre i Arsenal gjør grp.

 

Som sakt andre storklubber hadde kvitta seg med Wenger for lengst med 6 år uten en eneste pokal er det fjasko...... skuffa og sint nå og så mye skder burde Wenger kjøpt inn flere spillere som hadde hevet laget.

 

ER en skam for en så stor klubb som Arsenal å drite seg ut år på år og Wenger kan drive på som han vil.

 

PÅ tiden Arsenal styre har nok baller å gi Wenger en siste sjangse bytte ut halve troppen i Arsenal som ikke er goe nok.

 

Tragisk en man som Wenger kan går 6 år uten at vi vinner noe som helst ;)

 

Utrolig bra skrevet. Siste sjanse for Wenger. Filosofien til Wenger holder ikke.

 

Enten må han skifte filosofi, ellers vil jeg ha en ny manager inn. Wenger har gjort masse bra for klubben, det må vi ikke glemme. Men nok er nok.

 

Vi kan ikke bare støtte, litt kritiske må vi være, tiden for Wenger er kanskje forbi.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...