Jump to content

Ryo Miyaichi


Caribo

Recommended Posts

  • Replies 340
  • Created
  • Last Reply

Vela kan kvittes med, ser ikke potensialet hans, han fikk sine sjanser, men imponerte ikke meg noe særlig. Men han hadde noen glimt, men det er for lite.

Jobb heller med andre unge talent.

 

Ontopic: Bra at Miyaichi, viser gode takter. Håper han fortsetter oppturen. Coyle er en herlig manager som lar han få spille. Positivt med slikt samarbeid!

Link to comment
Share on other sites

Miyaichi prøver seg på en Henry avslutning og er millimetere fra å klare det, men Hart får akkurat en fingertupp på ballen og får slått den ut til corner. Fantastisk redning, men en meget god prestasjon av Miyaichi.

Link to comment
Share on other sites

Rett og slett synd at Bolton er så gjennomsyret elendige for tiden. Miyaichi er klart deres beste offensive spiller hvis ikke deres generelt sett beste spiller og nærmest alt det som skjer offensiv skjer gjennom han, men når midtbanen til Bolton ikke engang klarer å sentre ballen til han så blir det mer enn vanskelig for vår japaneser og med en spiss i N'Gog som er latterlig svak så er oppgaven hans nærmest umulig mot lag som Manchester City, men allikevel så er han imponerende nærmest hver gang ballen havner hos han.

Link to comment
Share on other sites

Håper Miyaichi får spille resten av kampene til Bolton denne sesongen. Denne gutten forventer jeg mye av. Kanskje ikke like bratt læringskurve som det Wilshere hadde etter sin tid i Bolton, men med en sesong eller to til med ca 20 kamper, så tror jeg vi har en meget god spiller i Miyaichi. Walcott skal få slite med å holde plassen med to såpass fremadstormende kantspillere (Ryo og Ox) i laget.

Link to comment
Share on other sites

Håper Miyaichi får spille resten av kampene til Bolton denne sesongen. Denne gutten forventer jeg mye av. Kanskje ikke like bratt læringskurve som det Wilshere hadde etter sin tid i Bolton, men med en sesong eller to til med ca 20 kamper, så tror jeg vi har en meget god spiller i Miyaichi. Walcott skal få slite med å holde plassen med to såpass fremadstormende kantspillere (Ryo og Ox) i laget.

 

Myiachi vs Bennayoun? Vet ihvertfall hvem jeg ville valgt.

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg vet også hvem jeg ville valgt. Mistenker at det ikke er den samme som du ville valgt.

Akkurat nå ville jeg i alle fall valgt israelitten, Myiaichi har potensialet, men å satse på en såpass ung spiller i en så viktig innspurt kontra en spiller som Benayoun som har MANGE sesonger i Premier League så mener jeg at israelitten vil være det beste valget. Ville vel utvilsomt også etablert seg som en fast spiller på Bolton

Link to comment
Share on other sites

Må si det var et merkelig bytte av Hughes. Traore har hatt nærmest full kontroll på høyresiden til Bolton, i tillegg til å bidra offensivt. Så bytter han ham ut med Taiwo som allerede ved første duell mot Ryo så ut til å slite.

Link to comment
Share on other sites

Hughes er vel ikke akkurat verdens beste manager for å si det sånn :P

 

Men, uansett også litt merkelig at Coyle har Miyaichi på høyre og ikke venstre. Ble kåret til månedens Bolton spiller og har så og si hver bidige kamp vært banens beste for de når han har spilt der. Når Eagles kom inn for Petrov så spurte til og med Ryo om han skulle spille på venstre :P

 

Men, uansett så skinner kvaliteten gjennom og han bidrar med en livsviktig assist for Bolton. Dog ufattelig synd at de ikke har flere kvalitetsspillere som Ryo kan spille med. Er ingen på Bolton som faktisk er i stand til å spille en-touch fotball virker det som.

 

Edit: Noen som skjønner hvorfor N'Gog blir prioritert over Klasnic og Davies forøvrig? Aldri sett maken til dårlig spiller som N'Gog.

Link to comment
Share on other sites

Lurer forferdelig selv. Klasnic er en målgarantist. N'Gog er langt unna... Har ikke sett så mye Boltonkamper i år, så kan ikke uttale meg. Men det viser at Ryo har en fin innstilling slik som han sliter med å skape noe særlig, likevel fortsetter han å utfordre og jobber hardt hjemover. Når så Taiwo kommer innpå fortsetter han å utfordre og går en gang utover hvor han får slått et ok innlegg, og en gang hvor han får frispark. Så mot slutten går han innover og klarer liggende å fighte ballen videre til Klasnic som kommer på et veldig bra løp.

Link to comment
Share on other sites

For å ikke snakke om at N'Gog faller lett konstant og er ufattelig egoistisk og gjør dårlige valg med ballen hele tiden. Akkurat her klarer jeg ikke å skjønne meg på Coyle, men men! Uansett så er det nok en god kamp av Ryo. Ser han fikk banens beste av flere nettsider og dette begynner å minne mistenkelig mye om låneoppholdet i Feyenoord hvor han allerede fra første kamp viste seg å være en av de beste spillerene i laget.

 

Ufattelig morro! Håper dog han starter på venstre igjen neste kamp :P

Link to comment
Share on other sites

Må si det var et merkelig bytte av Hughes. Traore har hatt nærmest full kontroll på høyresiden til Bolton, i tillegg til å bidra offensivt. Så bytter han ham ut med Taiwo som allerede ved første duell mot Ryo så ut til å slite.

I minuttene før byttet ble Traore stående og tøye ut noe som lignet lyskestrekk, så var vell et tvunget bytte.

Link to comment
Share on other sites

Traore var vel vår nest raskeste spiller i sin tid. At Ryo slet litt i dag, når han i tillegg spilte på "feil" side er forståelig. Allikevel syns jeg han klarte seg brukbart. Bolton er forresten veldig dårlig til å bruke han riktig. Får alt for ofte ballen i bena, og blir sjeldent spilt igjennom.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...