Jump to content

Ryo Miyaichi


Caribo

Recommended Posts

Ifølge young guns var både Ryo Miyaichi og Wellington Silva på plass på London Colney i dag, da storparten av laget returnerte fra trening.

 

Ryo Miyaichi and Wellington Silva were both present, and could be a part of the squad that jets off on the Asian early next week.

 

Kilde: younggunsblog.co.uk

 

Betyr det at de er tiltenkt plasser i stallen denne sesongen, eller ser det fortsatt vanskelig ut mtp. arbeidstillatelse?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 340
  • Created
  • Last Reply

Ifølge young guns var både Ryo Miyaichi og Wellington Silva på plass på London Colney i dag, da storparten av laget returnerte fra trening.

 

 

Kilde: younggunsblog.co.uk

 

Betyr det at de er tiltenkt plasser i stallen denne sesongen, eller ser det fortsatt vanskelig ut mtp. arbeidstillatelse?

 

De skal visst være med til Asia og i oppkjøringen, men får trolig ikke arb.tillatelse enda til å joine troppen til neste sesong.

Tror nok det blir utlån igjen på begge.

De er vel med så Wenger skal få se de mer i kampsituasjon for Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Miyaichi kunne fått arbeidstillatelse mtp spillet hans for Feyenoord, for Wellington er det ingen sjanse i havet for øyeblikket.

 

Har ikke sjekket alle reglene rundt dette, men har forstått det sånn at i Miyaichis tilfelle må han ha en landskamp eller to for Japan for å få arbeidstillatelse.

Wellington kan visst få tillatelse hvis han først spiller jevnlig på utlån i andre europiske klubber i 3-5 sesonger. Deretter kan han komme til England.

Og samme reglene gjelder vel for han også hvis han blir tatt opp og spiller U21- eller A-landskamp.

Link to comment
Share on other sites

Har med landskamper å gjøre også ja, men du kan få special talent visa om du viser ekstraordinært spill og dømmes som god nok til å heve nivået i PL, sånn sett er Ryo langt nærmere enn Wellington som ikke kom inn på laget engang.

Link to comment
Share on other sites

Har med landskamper å gjøre også ja, men du kan få special talent visa om du viser ekstraordinært spill og dømmes som god nok til å heve nivået i PL, sånn sett er Ryo langt nærmere enn Wellington som ikke kom inn på laget engang.

 

ja, og man kan vel søke om arb.tillatelse bare èn gang i året?

 

Wellington har visst hatt en del disiplinære problemer og droppet trening o.l. i klubbene han har vært utlånt til siste året.

Vet ikke mye om fortiden hans i Brasil, men det er noen unge brasilianske spillere som er "slabbedasker" og oppfører seg uproft i starten av karrieren.

Spesielt når de kommer til Europa.

Link to comment
Share on other sites

Var ganske positiv til utlånet til Wellington fordi han da fikk være i et land som var mer likt Brasil enn England så det ble en eklere transition for gutten, men er ikke rart han var uproff det siste året, han har vel kun en kamp som innbytter eller noe slikt(?) Gjorde at jeg helt mistet troen på denne spilleren, håper han motbeviser meg som jeg gjør med alle i Arsenal jeg mister troen på, men når han ikke får flere kamper i en så dårlig klubb så begynner jeg tvile.

Link to comment
Share on other sites

For en sesong vi får. Fabregas, Nasri, Clichy ut og Gibbs, Ramsey, Miyachi og Vela inn i førsteelleveren.

I så fall. Tre gode spillere ut. Og fire spennende og gode soillere etablerer seg.

Så bildene av Ri i hjemme- og bortedrakt. Ser ut som en guttunge.

Gleder meg virkelig over at dette talentet er hos oss. Og blir med til Asia.

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg ekstremt til å se Ryo i aksjon. Det er sjeldent jeg har vært så spent foran en ny signering som jeg er angående Ryo. Hadde ikke tro på at han var annet enn en inntektskilde i Asia da vi først kapret han fra skole-fotball i Japan, men så mange solide kamper på et ganske høyt nivå for Feyenoord har gjort meg veldig spent på hva vi har i vente her. Gleder meg til treningskampene begynner igjen nå. :)

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg til å se den direkte spillestilen og de herlige drivene hans. Hvordan er det med arbeidstillatelse og Emirates-cup? Hadde vært morro og sett han der!

 

Etter hva jeg forstår vil han få arbeidstillatelse for spill i Premier League neste sesong. Han vil nok også helt klart få mye spilletid under Emirates Cup. Han er jo også en av få unggutter som er tatt med til Asia. Og som Wenger selv sa; det er ikke pga hans nasjonalitet han er tatt med, men pga hans kvalitet. Det virker veldig sannsynlig at Wenger har store håp for Ryo, og jeg er rimelig sikker på at vi får sett mye av Ryo neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

Etter hva jeg forstår vil han få arbeidstillatelse for spill i Premier League neste sesong. Han vil nok også helt klart få mye spilletid under Emirates Cup. Han er jo også en av få unggutter som er tatt med til Asia. Og som Wenger selv sa; det er ikke pga hans nasjonalitet han er tatt med, men pga hans kvalitet. Det virker veldig sannsynlig at Wenger har store håp for Ryo, og jeg er rimelig sikker på at vi får sett mye av Ryo neste sesong.

Om du har rett så ser jeg på dette som en ny signering.

Tror denne karen blir en suksess. Håper bare ikke at han blir kvestet av en forsvarsspiller fra en eller annen klubb lenger nord i England.

Link to comment
Share on other sites

Spår lite spilletid første sesong, men gutten har virkelig potensiale til å bli den mest verdifulle spilleren vi har hatt. Mye pga at om han virkelig blir bedre enn Park og får spille fast for oss vil han dra inn milliarder i Asiatiske markedet.

Link to comment
Share on other sites

Spår lite spilletid første sesong, men gutten har virkelig potensiale til å bli den mest verdifulle spilleren vi har hatt. Mye pga at om han virkelig blir bedre enn Park og får spille fast for oss vil han dra inn milliarder i Asiatiske markedet.

 

Hvis han får arbeidstillatelse så må han for det meste bli brukt som impact sub (litt som Ramsey og Walcott tidligere) i førsteomgang, men utifra alt jeg har fått med meg så er det lite sannsynlig at han får en arbeidstillatelse denne sesongen.

Link to comment
Share on other sites

YoungGunsBlog Jamie Sanderson

Arsenal training in Malaysia. Walcott and Miyaichi had a race; both finished at the same time. Exciting for new season.

 

Helt rått. Trodde Miyaichi var hakket tregere enn Walcott, men tydeligvis ikke :P

 

Edit:

 

Tenkte jeg skulle slenge inn den her mtp. at det angående Miyaichi også.

 

DarrenArsenal1 Darren

Fans in Malaysia reporting #arsenal setting up in training with Nasri through middle and Ryo on left wing

 

Selv om han er en UTROLIG spennende spiller (og hvis Nasri nå får spille sentralt) så klarer jeg ikke å se at han er helt god nok til å spille fast allerede neste sesong på venstrekanten.

 

Virker forresten som Miyaichi har fått Walcott sitt gamle nummer 32 også.

Link to comment
Share on other sites

bra med raske spillere, jeg har sansen for det, men som du sier, Stefan, jeg tviler på at vi får se denne karen mye neste sesong, jeg regner med at han trenger minst et halvt år med trening og kanskje noen innhopp før vi ser han pusher for en fast plass. Men artig med nye, unge og gode spillere. Men jeg mener vi fortsatt trenger litt mer stål både i forsvar og på midtbanen. Hvis vi beholde ralle og fortsterker med en forsvarer og en en (def) midtbane så begynner det å se lovende ut.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...