Jump to content

Ryo Miyaichi


Caribo

Recommended Posts

  • Replies 340
  • Created
  • Last Reply

Shawcorss tok strengt tatt ballen først, så straffe var det ikke. Men Ryo virker veldig lovende!

 

Ser/så kampen på stream, men syntes han tok veldig lite av ballen? Uansett.. Shawcross er en cunt vet du. Så kanskje jeg ser den med litt "feile" briller.

 

Men, Ryo virker som alltid lovende. Veldig god pasningsspiller og fotball IQ-en hans er høy for å si det mildt. Håper virkelig han får en sjanse på lik linje med hva Walcott o.l. har fått.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Japaneren vår har fått kun 3 innhopp i PL så langt ser jeg. 12 min, 15 min og 6 min...

 

Man burde da fått noen slags forsikringer hva gjelder spilletid når man inngikk avtalen, eller?

 

Får håpe kontrakten kan brytes om Wigan ikke anser Ryo som god nok, ikke bruker han og dermed ikke "oppfyller"

sin del av avtalen. Men det er vell egentlig ganske usannsynlig at det er mulig... Jækla synd i så fall ! Stort talent som

blir 20 i år, trenger å spille !!

Link to comment
Share on other sites

Martinez har selv sagt at Ryo er veldig god på treninger og alt det der. Hver gang han har kommet inn også så har han vært en trussel, men allikevel så har det blitt særdeles lite spilletid på han.

 

Har fått litt spilletid i ligacupen og der har det endt med 2 målgivende på 2 kamper for japaneseren vår.

Link to comment
Share on other sites

Ligacupen hadde det blitt spilletid, men han hadde også vært en fenomenal supersub mtp. farten, energien og teknikken han har. Langt mer produktiv enn Chamberlain også når det kommer til pasningsspill og innlegg. Syntes de begge to er temmelig likestilt når det kommer til ferdigheter pdd., men at Chamberlain får 15 ganger så mye hype fordi han er engelsk. :P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Vurderte å skrive en e-mail til klubben, men det hjelper vel fint lite. Wigan er rett og slett latterlig dårlige, men allikevel så forblir Miyaichi ubenyttet. Ufattelig rart mtp. at han har vist seg å være veldig farlig hver bidige gang han har fått spilletid for Wigan. Kan ikke skjønne hvorfor han ikke får spilletid. Er som sagt langt bedre at han får reservefotball og Ligacup i ny og ne i Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Physioroom :

R Miyaichi Groin/Pelvis Injury 27th Oct 12 Late Fit Test

 

Tydeligvis en skade, men dette lånet var en tabbe.. Som sagt burde vi fått noen garantier om spilletid og hvis han likevel ikke får spille, noe han ikke får, bør muligheten være der for å hente han tilbake. Det tror jeg ikke ligger i avtalen... Dumt !

Link to comment
Share on other sites

Physioroom :

R Miyaichi Groin/Pelvis Injury 27th Oct 12 Late Fit Test

 

Tydeligvis en skade, men dette lånet var en tabbe.. Som sagt burde vi fått noen garantier om spilletid og hvis han likevel ikke får spille, noe han ikke får, bør muligheten være der for å hente han tilbake. Det tror jeg ikke ligger i avtalen... Dumt !

Det jeg tenkte, ingen vits å låne han bort til et lag som ikke bruker vingspillet, men 5 bak..

Link to comment
Share on other sites

For å si det sånn: Heller Miyaichi enn Gnabry.

 

Bring him back! Spill Podolski på topp med Miyaichi på venstre og Walcott på høyre.

 

Tror både Gnabry og Miyachi kan bli store spillere. Mest tro på Gnabry. Miyachi har kanskje ikke hatt den utviklingen det siste som forutsetning for å bli en storspiller.

Link to comment
Share on other sites

 

Tror både Gnabry og Miyachi kan bli store spillere. Mest tro på Gnabry. Miyachi har kanskje ikke hatt den utviklingen det siste som forutsetning for å bli en storspiller.

Har også klart størt tro på Gnabry, men hadde ikke hatt noe i mot å låne ut Gnabry til CC1 og hatt Myiachyi akkurat nå.

Link to comment
Share on other sites

Så er det bekreftet hvorfor Miyaichi ikke har spilt kamper i det siste: http://www.premierleague.com/en-gb/matchday/matches/2012-2013/epl.html/tottenham-vs-wigan

 

Wigan manager Roberto Martinez expects to again be without winger Ryo Miyaichi, who has missed the last three games with a groin problem and, although Martinez has not yet ruled him out, it is highly unlikely he will be fit.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Må bare si det: Han er veldig uheldig han Ryo. Er atter en gang ute med skade for Wigan..

 

Lurer på hvordan utviklingen hans ville vært hvis han bare hadde blitt lånt ut til Feynoord igjen i fjor istedet for å spille reservefotball o.l. med Arsenal første halvdel av sesongen i fjor.

Link to comment
Share on other sites

Regner med det burde være mulig. Vil heller se Ryo på kanten enn Podolski/Ramsey/Gnabry for å være ærlig, men det beste ville vel vært for Ryo å gå til en liga hvor fysikken ikke er så overveldende og han får spilt på seg litt selvtillit og utviklet seg. Fysikken kan han bygge opp underveis. Viktigste burde jo være at han får spilletid slik at han kan utvikle seg mest mulig og få masse erfaring..

 

Fortsatt store forventninger til denne gutten, men er redd for at det går samme vei som med Vela til slutt..

Link to comment
Share on other sites

Ble han ikke sendt på lån til Wigan for å få status som "homegrown", noe som for fremtiden er viktig med de nye reglene. Så kan man tenke hva som er viktigst, statusen er spillertid for utviklingen. Hadde han dratt til Spania etc. så hadde han ikke fått muligheten til 3 år i det britiske ligasystemet.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...