Jump to content

Ryo Miyaichi


Caribo

Recommended Posts

  • Replies 340
  • Created
  • Last Reply

Lovende. Enormt kjapp og en god dribler i tillegg. Håper han får spille mer for Bolton. I fremtiden håper jeg vi får se han, Ox og Walcott sammen på topp, tror det må bli PLs kjappeste angrep med god margin B)

Song - Wilshere

Gervinho - Chamberlain - Miyaichi

Walcott

Bortsett fra at Walcott ikke ville behersket denne rollen da, men kanskje vi har en meget god ung spiss ved navn Afobe innen den tid :P

 

Ellers var det en meget god debut for Miyaichi. Dessverre ødela Al Habsi for det som ville blitt en drømmedebut med en meget god redning. Tror nok at Miyaichi kommer til å spille seg inn i Coyle sin førsteellver hvis han fortsetter slik og han kommer også trolig til å bli meget populær blant supporterne!

Link to comment
Share on other sites

Song - Wilshere

Gervinho - Chamberlain - Miyaichi

Walcott

 

Bortsett fra at Walcott ikke ville behersket denne rollen da, men kanskje vi har en meget god ung spiss ved navn Afobe innen den tid :P

 

Ellers var det en meget god debut for Miyaichi. Dessverre ødela Al Habsi for det som ville blitt en drømmedebut med en meget god redning. Tror nok at Miyaichi kommer til å spille seg inn i Coyle sin førsteellver hvis han fortsetter slik og han kommer også trolig til å bli meget populær blant supporterne!

 

Fingers crossed.

 

Prøvde å finne individual highlights av Ryo for Bolton i går men fant ikke.. Om noen finner post link.

Link to comment
Share on other sites

Synes det Ryo viste i går er positivt. Han mangler kanskje litt på tempoet, om man skal pirke litt på de pasningene som havner bak mottaker, men nå skal det sies at dette var hans første kamp i Premier League. Gleder meg til å følge han videre i Bolton. Er sikker på at han vil få spille mye etter dette innhoppet. Coyle er jo supermann med leiesoldater!

Link to comment
Share on other sites

Utrolig at vi kan leie han ut.

Han har allerede prestert i Nederland.

Skjønner ikke at Wenger ikke kan slippe han til hos oss.

 

Nei man kan lure. Blant annet på Vela, Coquelin, Miyaichi og Chamberlain (har dog heldigvis nå fått et skikkelig gjennombrudd virker det som. Burde sammen med Gervinho være førstevalg på kantene).

 

Målet til Miyaichi forøvrig!

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=yI4QoxAeOvU#!

Link to comment
Share on other sites

Utrolig at vi kan leie han ut.

Han har allerede prestert i Nederland.

Skjønner ikke at Wenger ikke kan slippe han til hos oss.

Synes at dette utlånet er veldig smart av Wenger på langsiktig grunnlag, og ikke om man bare tenker et par kamper frem i tid. Miyaichi har behov for mye spilletid og dette er enklere å få i Bolton enn hos oss hvor Chamberlain, Arshavin, Walcott og Gervinho er foran han i køen (i alle fall i Wengers hode). De siste sesongene har Owen Coyle vist at han er flink til å bruke disse utlånsspillerne riktig, først med vår egen Wilshere før Sturridge forrige sesong, og jeg tror og håper at han vokser såpass på dette at han erstatter Arshavin til sommeren.

Link to comment
Share on other sites

 

Sitter i lik situasjon på tippekupongen. Med den elendige borteformen Bolton er i om dagen så kommer Millwall til å snu dette. Vertfall til uavgjort:)

 

Satser på at Ryo blir tatt ut, så Millwall har en sjanse til å snu dette. ;) Trudde egentlig ikke han fikk spille cup, men der tok jeg feil. Blir bare mer og mer imponert over denne gutten, håper han får seg mer muskler, så blir han å regne med til neste sesong!

Link to comment
Share on other sites

Synes at dette utlånet er veldig smart av Wenger på langsiktig grunnlag, og ikke om man bare tenker et par kamper frem i tid. Miyaichi har behov for mye spilletid og dette er enklere å få i Bolton enn hos oss hvor Chamberlain, Arshavin, Walcott og Gervinho er foran han i køen (i alle fall i Wengers hode). De siste sesongene har Owen Coyle vist at han er flink til å bruke disse utlånsspillerne riktig, først med vår egen Wilshere før Sturridge forrige sesong, og jeg tror og håper at han vokser såpass på dette at han erstatter Arshavin til sommeren.

Ut i fra hodet til wenger kan det være smart. Enig i det.

Men i mitt hode er det ikke smart, Han er ikke bakerst i den køen du nevner.

Link to comment
Share on other sites

Ut i fra hodet til wenger kan det være smart. Enig i det.

Men i mitt hode er det ikke smart, Han er ikke bakerst i den køen du nevner.

 

Han burde ikke være det hvertfall. Som kantspiller så er det Gervinho som er bedre enn Miyaichi. Stiller Chamberlain, Miyaichi og Vela som jevngode til en slik rolle. Alle er foran Walcott og Arshavin derimot.

 

Får håpe Bolton tar seg litt opp i vårparten av sesongen da Miyaichi har meget vanskelige forhold i Bolton. Er helt ufattelig hvor dårlig Bolton fremstår for tiden. Akkurat som Arsenal :P

Link to comment
Share on other sites

God kamp av Ryo når du tenker på at laget hans tapte med 3, men han burde jobbe mer med returløpene sine.

 

Var klart Bolton's mest farlige spiller der ute. Synd han har kommet inn i et så dysfunksjonelt lag som Bolton, men tror han vil lære en god del av dette. Når det gjelder returløpene så syntes jeg han for det meste var flink til å støtte Ricketts defensivt, men selv om han er villig så er han ikke akkurat en god forsvarsspiller. Hadde derimot en temmelig syk redning på strek med hælen sin på en heading fra Luiz på en corner.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...