Jump to content

Ryo Miyaichi


Caribo

Recommended Posts

Skal visstnok være temmelig nærme et utlån til Bolton. Håper det stemmer for Coyle er veldig flink med unge spillere.

 

Helt enig. Han gjorde en glitrende jobb med vår kjære Wilshere og med Sturridge også. Jeg er enig med Wenger i at Ryo eventuelt må lånes ut til en engelsk klubb, han trenger å vende seg til intensiteten og trøkket som er i PL.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 340
  • Created
  • Last Reply

Dette er det beste som kunne skjedd gutten akkurat nå, får håpe han tar en Wilshere fremfor en Vela.(Nå kommer sikkert Stefan eller noen andre med "Vela-debatten" igjen.

 

Hei du! Vela hadde to målgivende for Real Sociodad i helga. :)

 

Ellers tror jeg dette blir knall for Miyaichi. Owen Coyle er veldig god med unge talenter som sagt og hvis Miyaichi presterer godt så vil han få rikelig med sjanser. Dog er det ufattelig kjedelig at Vela endte opp hos WBA fremfor Bolton i fjor når Coyle var mektig interessert i mexicaneren og rangerte han som førstevalget av de spillerene han ville ha inn i januar i fjor. Istedet måtte han ta til "takke" med Daniel Sturridge. At den unge engelskmannen har tatt store steg under og etter utlånet er temmelig klart.

Link to comment
Share on other sites

 

Hei du! Vela hadde to målgivende for Real Sociodad i helga. :)

 

Ellers tror jeg dette blir knall for Miyaichi. Owen Coyle er veldig god med unge talenter som sagt og hvis Miyaichi presterer godt så vil han få rikelig med sjanser. Dog er det ufattelig kjedelig at Vela endte opp hos WBA fremfor Bolton i fjor når Coyle var mektig interessert i mexicaneren og rangerte han som førstevalget av de spillerene han ville ha inn i januar i fjor. Istedet måtte han ta til "takke" med Daniel Sturridge. At den unge engelskmannen har tatt store steg under og etter utlånet er temmelig klart.

Aldri benektet at Carlos har ferdigheter, men må være en grunn vi ikke vet til at han ikke fikk spille mer for WBA eller Arsenal, husker spesielt målet hans mot Sheffield United.

Link to comment
Share on other sites

Aldri benektet at Carlos har ferdigheter, men må være en grunn vi ikke vet til at han ikke fikk spille mer for WBA eller Arsenal, husker spesielt målet hans mot Sheffield United.

 

Samme grunn til at Arshavin får spille uansett hvor lenge han underpresterer? Samme grunn til at Djourou får spille venstreback til tross for at han kløner det til gang på gang i den posisjonen? Samme årsak til at Ramsey aldri blir tatt av, til tross for at han stort sett er den som har prestert dårligst på midten? Samme årsak som at Walcott til tross for en dårlig periode hvor han ikke har støtte i en fullback får spille uansett hva? Samme årsak som at Park blir kjøpt inn, men aldri får spille?

 

Wenger arbeider i uransakelige veier - hvorfor han gjør disse tingene er ikke godt å si. Det jeg derimot kan si er at det jeg har sett av Vela gjør at han i mine øyne sannsynligvis er den beste venstrevingen vi har. Han kan spille ren ving, med stor fart, godt skudd, gode finter og kjempeflott innleggsfot. Samtidig er han meget god til å komme til innlegg. Gervinho er bedre totalt sett - men så er ikke han heller noen ren ving.

Link to comment
Share on other sites

Aldri benektet at Carlos har ferdigheter, men må være en grunn vi ikke vet til at han ikke fikk spille mer for WBA eller Arsenal, husker spesielt målet hans mot Sheffield United.

 

Vel han spilte seg veldig fort inn i laget når Roberto di Matteo var manager, men når Hodgson tok over så ble det ikke mye spilletid på Vela. Som faktisk presterte hver gang han kom inn for WBA og nærmest alltid var deres farligste spiller. Tror han ville fått det endelige gjennombruddet sitt hvis Matteo hadde fortsatt som manager eller hvis han hadde gått til Bolton istedet. Vet virkelig ikke hva det er med Vela for gutten har ufattelig mange kvaliteter som vi sårt kunne trengt, men dessverre sliter han med å få det ut i kamper. De fleste målene som Vela har scoret for Arsenal har det forøvrig vært temmelig klasse over. Han har ikke akkurat scoret tap-ins for oss :P

 

Edit: Er temmelig enig med Orakelet: Jeg kan ikke skjønne hvorfor Arshavin f.eks. blir prioritert ovenfor Vela (en av mine største klager i fjor før Vela forsvant på lån) da mexicaneren er langt bedre ute på kanten. Husker fortsatt når han fikk sjansen i 09/10 mens Arshavin var skadet og han hadde 2 målgivende på to kamper, men når Arshavin kom tilbake så ble han umiddelbart droppet fra laget og spilte ikke før i sesongens siste kamp.

 

Ellers må jeg pirke på Orakelet: Djourou på høyreback mener du vel.. :P

Link to comment
Share on other sites

Vela? Som ving? Spiller han der i Spania?

 

Han har alltid virket som en talentfull spiller, bare ikke god nok. Blir satt ut fysisk, har ikke ekplosiviteten som trengs (spesielt med tanke på hvor fraværende han kan være) og virker egoistisk. Passer ikke inn i Arsenal og passer ikke inn i england. Det er i grunn ikke noe spesielt over han, annet enn at han er flink på å lobbe ballen over keeper. Ikke noe stort tap etter min mening, langt unna Arsenal-kvalitet. Kan sikkert få en fin karriere i en middels klubb rundt middelhavet.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ja, Walcott er unik. Han er heilt avhengig av støttehjul. Dessverre fell dei av heile tida.

 

Ja for dagens Arsenal-lag er virkelig en gjeng med individualister som klarer ting helt på egenhånd. Ramsey er et kremeksempel på det.

 

Igjen: hvem har skylda for at spillerne har en rolle de behersker og som utnytter deres sterke sider?

Link to comment
Share on other sites

Klart Wenger og trenarapparatet har sitt ansvar, men det er ikkje det same som at den einskilde spelars ansvar skal pulveriserast, slik at det er berre å skulde på alle andre om ein har gjort ein elendig kamp. Ein feilpasning er ein feilpasning. Eit dårleg innelgg er eit dårleg innlegg.

(Edit: og bommar ein aleine med keeper er det i alle fall ei rolle ein burde beherske.)

 

Det vert omtrent som om jernbaneverket skuldar på NSB, som igjen skuldar på staten, som igjen skuldar på jernbaneverket. Og me veit vel alle kven som stadig vekk dreg ut alle stikkontaktane B)

Link to comment
Share on other sites

 

Ja, Walcott er unik. Han er heilt avhengig av støttehjul. Dessverre fell dei av heile tida.

 

Walcott er god når han blir spilt i gjennom og får brukt farten sin.. Han er dårlig på 1 mot 1 som vi gjerne skulle ønske han var god på. Vi har ikke utnyttet styrken hannes i det siste og har manglet kreativitet i Cesc-rollen til å spille han gjennom. I dag fikk vi se litt av dette når han ble spillt igjen gang etter gang

 

Kjipt at ikke Ryo var i troppen til Bolton.. Han har vel bare hatt 2 treninger med de mener jeg

Link to comment
Share on other sites

Loan star Miyaichi's skills stunning Bolton

 

Hørte om at han scoret et fantastisk mål på twitter her om dagen, men da får vi hvertfall håpe at han blir inkludert i Bolton sin tropp til helga slik at han kan få et innhopp.

 

En start hadde vært enda bedre, men er vel mer realistisk med et innhopp.. Jeg kommer hvert fall til å se Bolton kampene fremover visst han spiller.

Link to comment
Share on other sites

Miyaichi er på benken for Bolton i dag. Får trolig sin debut.

 

Owen Coyle om Miyaichi tidligere:

 

He told The Daily Mirror: "Ryo has unbelievable ability, he has got pace to burn without wanting to warn opponents, he is lightning quick.

"He has also got great feet and is only going to get better.

 

"When he gets his chance he will show everybody what he can do. The proof will be in the pudding, but you will see what he has in his locker. He gets the ball and then something can happen.

 

"He is quite slight, so he has some developing to come. But his work-rate is similar to Chung Young Lee! I also love his temperament, you always see him with a smile. I like his appetite for the game and his enthusiasm."

Link to comment
Share on other sites

Kommer sikkert til å slå til, som han gjored i Nederland, Men hos oss får han ikke sjansen. I et lag hvor han hadde passet veldig godt inn.

 

Tror både Miyaichi og Carlos Vela hadde gjort det bedre på venstrekanten enn Arshavin har gjort i løpet av sesongen. Det samme med Pedro Botelho som også kunne vikariert på venstrebacken.

 

Håper virkelig Miyaichi slår til i Bolton. Hvis han klarer å utvikle Miyaichi på nogenlunde lik måte som han gjorde med Wilshere og Sturridge så burde Afobe og Aneke finne veien dit neste sesong :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...