Jump to content

Ryo Miyaichi


Caribo

Recommended Posts

De ble invitert til som gjestelag til Copa America. Men de har meldt avbud pga tsunamien etc.

 

Skulle ikke de delta likevel etter å ha først trukket seg? Mente jeg leste det et sted.

 

Edit:

 

Jupp, de er med

http://www.fifa.com/worldfootball/news/newsid=1418055.html

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 340
  • Created
  • Last Reply
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Så at Japan har trukket seg fra Copa America igjen..

 

Betyr det ingen Miyachi på Emirates neste sesong?

 

http://younggunsblog.co.uk/2011/05/wenger-...st-team-chance/

 

Dog lurer jeg på om det beste for Miyaichi kanskje ville vært å forblitt på lån hos Feyenoord en sesong til? Spilt på seg masse selvtillit og spille fast uke inn og ut.

 

Hvis han skal spille for Arsenal allerede neste sesong så blir det vel til at Wenger mener Miyaichi er god nok allerede og at vi "har jo Bendtner, Nasri, Walcott og Miyaichi som kan spille på kantene". Noe som ville vært så fantastisk typisk Wenger istedet for å faktisk bruke penger på en skikkelig kantspiller.

 

Forøvrig legger jeg inn 3 videoer av Miyaichi hvis noen vil se.

 

Link 2

Link to comment
Share on other sites

Utrolig spennende å se hva denne gutten kan få til i den nærmeste fremtid. Liker den direkte spillestilen hans. Han forflytter seg utrolig raskt fra 16-meter til 16-meter med ball, et herlig driv. Det ser heller ikke ut til at røffe taklinger plager han nevneverdig. Han ser jo like god ut som det Arshavin gjorde på sine skrytevideoer i sin tid ;)

Link to comment
Share on other sites

Fyfaen hvor jeg gleder meg til å se denne gutten i Arsenal drakt! Men jeg mener han burde ta hele neste sesong i Feyenoord, tror det er best får utviklingen hans, blir neppe mye spilletid i Arsenal. Uansett, dette tror jeg blir en vill spiller, som passer oss perfekt! Ser for meg han og Hazard på hver sin ving om et par år B)

Link to comment
Share on other sites

Virker som om Wenger enten vil ha han i stallen vår eller i en annen Premier league klubb neste sesong.

 

“I think he is good enough but if he is ready enough to have a place in our team, we will ask for a work permit and try to get him in.

 

“He looks a very promising boy and everybody who went to watch him has been hugely impressed by him. He is a character and a great football player.”

Link to comment
Share on other sites

Fyfaen hvor jeg gleder meg til å se denne gutten i Arsenal drakt! Men jeg mener han burde ta hele neste sesong i Feyenoord, tror det er best får utviklingen hans, blir neppe mye spilletid i Arsenal. Uansett, dette tror jeg blir en vill spiller, som passer oss perfekt! Ser for meg han og Hazard på hver sin ving om et par år B)

 

HAn og Hazard på hver sin ving er drømmen etter min mening! Men for at dette skal skje må Hazard bli kjøpt, fingers crossed;)

 

Tror lag som parkerer bussen skulle fått slete mer med sånt trickery på hver kant

Link to comment
Share on other sites

http://thegoonblog.com/2011/05/my-concerns...r-ryo-miyaichi/

 

En annen som har de samme bekymringene ovenfor Miyaichi som meg. Ikke grunnet talentet til gutten eller noe sånt, men rett og slett fordi han er for ung og har for lite erfaring med toppnivå fotball for at han skal få alt dette presset som det å spille for Arsenal fører med seg.

 

We shouldn’t be fast-tracking 18 year olds in a bid to win trophies, to do that we need proper, established and proven footballers. Miyaichi isn’t that, yet

 

Kunne ikke vært mer enig i det utsagnet.

Link to comment
Share on other sites

Tror fortsatt at det er viktig for han å spille i engelsk fotball, kanskje ikke hos oss, men i en annen engelsk klubb.

Han trenger å få det engelsk tempoet inn i kroppen.

 

Vel han har under 6 måneder med førstelagsfotball (bortsett fra skolefotball i Japan) under beltet. Han er født i desember 1992 og er meget meget ung og "rå".

 

Realistisk sett så er ikke dette en spiller man burde se før neste sesong (12/13) eller sesongen etter det mtp. hvor lite fotball han har spilt og alderen tatt i betraktning.

 

Det er heller bedre for Miyaichi å spille preaseason sammen med Arsenal før han forsvinner til Feyenoord i en hel sesong til hvor han vil spille fast og samtidig spille på seg selvtillit og bygge opp fysikken (når han allerede sliter forholdsvis mye med fysikken i Nederland burde det være en varselslampe om at han kanskje trenger litt mer tid forøvrig).

 

En sesong til i Feyenoord og hvis han har utviklet seg nok i løpet av neste sesong så kan han sakte, men sikkert integreres inn i førstelaget. Er han ikke helt klar ennå så sender vi han på lån i en halv sesong til f.eks. Bolton hvis Owen Coyle befinner seg der enda på dette tidspunktet.

 

Det er hvertfall min mening såfremt klubben skal ha ambisjoner om å vinne noe neste år. Tilførelsen av en 18 år gammel japaneser med 12 kamper på øverste nivå er ikke akkurat spilleren som vil skyte oss til topps.

Link to comment
Share on other sites

:o-->

QUOTE(Stefan B @ May 20 2011, 01:26 PM) 224732[/snapback]

http://thegoonblog.com/2011/05/my-concerns...r-ryo-miyaichi/

 

En annen som har de samme bekymringene ovenfor Miyaichi som meg. Ikke grunnet talentet til gutten eller noe sånt, men rett og slett fordi han er for ung og har for lite erfaring med toppnivå fotball for at han skal få alt dette presset som det å spille for Arsenal fører med seg.

 

We shouldn’t be fast-tracking 18 year olds in a bid to win trophies, to do that we need proper, established and proven footballers. Miyaichi isn’t that, yet

 

Kunne ikke vært mer enig i det utsagnet.

 

Vil uansett heller se han komme inn på en kant som innbytter enn Bendtner! Om han la si får 5-10 kamper fra start og kommer innpå i 14 er jo det bra hvis han viser noe av det samme som han har vist i Feyenoord

Link to comment
Share on other sites

:o--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ May 20 2011, 01:26 PM) 224732[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

http://thegoonblog.com/2011/05/my-concerns...r-ryo-miyaichi/

 

En annen som har de samme bekymringene ovenfor Miyaichi som meg. Ikke grunnet talentet til gutten eller noe sånt, men rett og slett fordi han er for ung og har for lite erfaring med toppnivå fotball for at han skal få alt dette presset som det å spille for Arsenal fører med seg.

 

We shouldn’t be fast-tracking 18 year olds in a bid to win trophies, to do that we need proper, established and proven footballers. Miyaichi isn’t that, yet

 

Kunne ikke vært mer enig i det utsagnet.

Vil uansett heller se han komme inn på en kant som innbytter enn Bendtner! Om han la si får 5-10 kamper fra start og kommer innpå i 14 er jo det bra hvis han viser noe av det samme som han har vist i Feyenoord

 

Helt enig,vil heller se en purung Ryo komme inn med enorm fart og dribleferdigheter for å gjøre motstanderforsvaret i ubalanse,enn en target-man danske med moldova-inspirert nærteknikk og aksellerasjon som en middels skakkjørt Opel astra.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...